Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Molly Robby18 mar 2018, 20:38

 19
Geen idee waarom, maar ik vind in de nieuwste trailer de linkse kist met het gele kruis wel zeer verdacht...
Zeker met de tekst en close-up die erbij hoort...

Maarja, we zien straks wel zeker!
Gebruikersavatar

masterveecee19 mar 2018, 06:41

 3547  Sven
Molly Robby schreef:Geen idee waarom, maar ik vind in de nieuwste trailer de linkse kist met het gele kruis wel zeer verdacht...
Zeker met de tekst en close-up die erbij hoort...

Maarja, we zien straks wel zeker!
screenshots magen altijd (hint hint 😉)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2018, 20:37

 8153
masterveecee schreef:😂

Ik zie het al voor mij in de 2e aflevering, Gilles DC: "Vorige week waren ze nog met 10. Nu blijven er slechts 4 over... <ijzige pauze> Welkom bij, De Mol."
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2018, 20:45

 8153
Klaartje schreef:Interessant punt inderdaad. Uit welke provincie komt de Mol dit jaar?

Een vaststelling: de Mol kwam nog nooit uit West-Vlaanderen of Limburg. Alle Vlaamse mollen (Magda, Hugo, Marc, Gilles en Eline) waren ofwel afkomstig uit Antwerpen of Brabant of werkten in het Brabantse (Eline).

Met nu maar liefst 4 mensen uit West-Vlaanderen en 2 uit Limburg is de kans toch al iets groter dat het één van die is die dit seizoen de Mol mag zijn.

Wat me altijd heeft geïntrigeerd is: hoe wordt iemand als mol geselecteerd? Ik heb vroeger al gelezen dat het in de eerste seizoenen mensen waren die via via connecties hadden met iemand van de makers of met familie van de makers. Dat kan ook verklaren waarom het altijd mollen waren uit het centrum van het land (Brabant, Antwerpen), de streek van Tom en Bart (de makers van het eerste uur).

Wat ik wel eens zou willen weten, maar misschien komen we dat nooit te weten: hoe gaat dat in de praktijk in zijn werk? Hoe geheimzinnig gebeurt dat allemaal? Word...
Nog nooit van OOST-Vlaanderen gehoord?
Eline is Oost-Vlaamse (Berlare als ik mij goed herinner) en Bart DP is van Wachtebeke.
Gebruikersavatar

Klaartje19 mar 2018, 23:10

 2245  Uma
chicawah schreef:Nog nooit van OOST-Vlaanderen gehoord?
Eline is Oost-Vlaamse (Berlare als ik mij goed herinner) en Bart DP is van Wachtebeke.
Tuurlijk wel. Ik zeg toch ook alleen dat Eline in het Brusselse (Brabantse) werkt, ik weet ook nog wel dat ze uit Oost-Vlaanderen afkomstig is (al is ze ondertussen misschien verhuisd naar de Oostkantons, een paar kilometer verderop 😂 ).

En Bart DP, tja, volgens een aantal vrouwen die hem kennen, is die helemaal niet van "wacht a bekke". Eerder van Melle, uit de Koekoekstraat nr. 70. 🙂
Gebruikersavatar

koen.willen20 mar 2018, 00:18

 187  Uma
Ik heb wat ontdekt. Bij de trailer die tijdens Café De Mol is gelanceerd klinkt de stem die 'Heb je mij gemist?' zegt ineens anders.Hieronder heb ik het bewuste stuk geknipt.
Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 09:49

 3547  Sven
Is nu meer vrouwenstem, niet?
Gebruikersavatar

Klaartje20 mar 2018, 10:03

 2245  Uma
masterveecee schreef:Is nu meer vrouwenstem, niet?
Inderdaad, denk ik ook.

Maar misschien is dat allemaal zo gedaan om ons op een verkeerd been te zetten. Want ik vond Gilles De Coster een beetje te enthousiast toen hij op het einde van de eerste aflevering van 'Café De Mol'aankondigde dat hij nog een nieuwe trailer bij had.
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 10:04

 3547  Sven
Tis juist dat. nu al duidelijke tips weggeven, is nog veel te vroeg
Gebruikersavatar

brecht.denys20 mar 2018, 10:10

 24
koen.willen schreef:Ik heb wat ontdekt. Bij de trailer die tijdens Café De Mol is gelanceerd klinkt de stem die 'Heb je mij gemist?' zegt ineens anders.Hieronder heb ik het bewuste stuk geknipt.
Wat denken jullie?
In het zinnetje 'Heb je mij gemist', vind je een anagram: Stem Geheim...
Gebruikersavatar

brecht.denys20 mar 2018, 10:30

 24
masterveecee schreef:hmmm, is mis wat letters 😛

edit: zo heb je er nog: https://www.wordplays.com/nl/anagrammen-oplosser 🙂
Nog 4 letters over biji,
in de andere zinnetjes van eerste trailer zijn er nog enkele anagrammen te vinden zoals:
havenarbeider (ik ben het verraad), theedrinker (ik ben het verraad), zeeheld (hetzelfde doel), kamerraam (zoek maar, jaag maar), mijnenveld (je zal me niet vinden), paardenstal (een andere plaats), Wie weet? 🙂 Ik kan alvast niet wachten met de zoektocht...
Ah ja, een ander gezicht, een andere plaats: another place, another face is een liedje van 1973 (45 jaar dus) 😃
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15