Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 mar 2018, 16:57

 767  Yens
Jay-Lo schreef:Ondanks de vervormer zou ik toch durven denken dat de stem die het over claustrofobie heeft een vrouwenstem lijkt.
Ja, dat dacht ik zelf ook al...
Gebruikersavatar

Klaartje17 mar 2018, 17:56

 2245  Uma
ty.ydega schreef:Zou er trouwens een reden zijn waarom we alleen nog maar mannen iets hebben horen zeggen in de trailers?
In deze zijn namelijk enkel 5 mannen aan het woord: https://www.vier.be/video/de-mol/ik-ga- ... ier-liggen
Maar allez, schattekes, die eerste stem die je hoort zeggen "Gewoon zorgen dat ik niet in paniek geraak", dat is toch duidelijk een vervormde vrouwenstem. Ofwel een man met een heel verwijfde manier van praten! 😂

En die ene die zegt "Ik kom gek", is overduidelijk een West-Vlaming, want in Limburg, Antwerpen, Brabant en zelfs Oost-Vlaanderen zeg je dat zo nooit.

En tja, die laatste, dat is nen Aantwaarpenaar. Dat accent herken je ook overal ter wereld, dat is er gene van de parking! Ook gene normalen, want al de rest ligt daar te klagen en te zeuren over iets en onze vriend uit Antwerpen heeft zo"n lakonieke opmerking in petto. Daar gaan we nog mee lachen met dien gast! 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje17 mar 2018, 18:12

 2245  Uma
Mollenjager-DT schreef:https://www.vier.be/de-mol/wat-weet-jij ... van-de-mol
Eens zien hoe het met jullie kennis over de afgelopen 2 seizoenen zit? Test het hier! Ik had alvast 8/8 😉
Waarom moeten ze nu eerst al mijn identiteitsgegevens, adres, leeftijd, gender, cupmaat, kleur van mijn ogen en wat nog allemaal weten, vooraleer ik aan zo'n quizke kan meedoen? Het lijkt me weer zo'n truukje om aan persoonsgegevens te komen die ze dan kunnen doorverkopen aan bedrijven en andere partijen die daar dan lekker misbruik van kunnen maken. Spijtig toch!
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mar 2018, 18:18

 2354  Uma
Klaartje schreef:Waarom moeten ze nu eerst al mijn identiteitsgegevens, adres, leeftijd, gender, cupmaat, kleur van mijn ogen en wat nog allemaal weten, vooraleer ik aan zo'n quizke kan meedoen? Het lijkt me weer zo'n truukje om aan persoonsgegevens te komen die ze dan kunnen doorverkopen aan bedrijven en andere partijen die daar dan lekker misbruik van kunnen maken. Spijtig toch!
Heb ik niet moeten doen....?
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mar 2018, 18:20

 2354  Uma
Mollenjager-DT schreef:Nog een nieuwtje: Op de video van 'De Mol' reageerden vele mensen met de vraag wanneer ze de nieuwe 'De Mol'-app zouden kunnen gebruiken, waarop toch wel een verrassend antwoord kwam van 'VIER' zelf. Het mag dus duidelijk zijn dat we morgen al veel meer te weten zullen komen dan alleen maar de kandidaten van het nieuwe seizoen. Dit maakt mij natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger... 😉

Afbeelding
Zou die website terugkomen?

Foto voor als je niet weet welke website ik bedoel:

Afbeelding
Ik zou het fijn vinden! Was een heel handige website! Misschien kunnen we dan net zoals seizoen 4 de punten op de site geven i.p.v. een app? Ben héél erg benieuwd!
Gebruikersavatar

koen.willen17 mar 2018, 19:37

 187  Uma
De website was echt fijn 2 jaar terug. Ook handig dat je daar de punten op kon inzetten enz. 😃
In Nederland hebben ze ook een aparte siteen heel modern en handig is!
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mar 2018, 21:13

 2354  Uma
koen.willen schreef:De website was echt fijn 2 jaar terug. Ook handig dat je daar de punten op kon inzetten enz. 😃
In Nederland hebben ze ook een aparte siteen heel modern en handig is!
Groot gelijk! Wat zouden ze anders nog kunnen doen als het dat niet is...?
Gebruikersavatar

koen.willen17 mar 2018, 22:41

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Groot gelijk! Wat zouden ze anders nog kunnen doen als het dat niet is...?
Geen idee, de gewone website vond ik niet zo speciaal, wel leuk extra materiaal enz. Maar daar stopte het ook zo bij.
Al vrees ik dat we het dit jaar ook met de gewone site moeten doen :|

Toch blijf ik me afvragen wat er in de plaats van de huidige app komt.. Misschien dat er toch een nieuwe soort 'app' komt. Maar dan totaal iets anders.. Een soort van vragenlijst (test) online of quiz achtig iets. Als het dat laatste is hopelijk dan iets in de aard van 'HQ Trivia'
Gebruikersavatar

Klaartje18 mar 2018, 11:51

 2245  Uma
Mollenjager-DT schreef:Nog een nieuwtje: Op de video van 'De Mol' reageerden vele mensen met de vraag wanneer ze de nieuwe 'De Mol'-app zouden kunnen gebruiken, waarop toch wel een verrassend antwoord kwam van 'VIER' zelf. Het mag dus duidelijk zijn dat we morgen al veel meer te weten zullen komen dan alleen maar de kandidaten van het nieuwe seizoen. Dit maakt mij natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger... 😉

Afbeelding
Misschien hebben ze vorige 2 seizoenen gemerkt dat ze met die app slechts een zeer beperkt deel van het publiek bereiken zodat ze voor de vertoning van de laatste uitzending in de cinema's in Kinepolis bijna uitsluitend mensen van tussen de 18 en 30 als publiek kregen. Er zijn dan misschien wel veel mensen met een smartphone, maar niet iedere smartphonegebruiker is geneigd om die app te downloaden.

En natuurlijk zijn er ook nog een heel pak mensen die gewoon zo geen toestelletje hebben of hun telefoon gebruiken waarvoor hij eigenlijk gemaakt is, namelijk telefoneren. 🙂

Dat "iets anders" waarover Vier spreekt, zou misschien ook iets commercieels kunnen zijn. Misschien waren ze van mening: "Waarom iets gratis doen dat zoveel succes heeft? Laten we er wat geld uitslaan." Waren die geldwolven van Telenet recent niet eigenaar geworden van de zenders Vier, Vijf , Zes, Acht, Tweehonderveertien en Vijfduizend Achthonderd Vierentwintig? 😂
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15