Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2018, 16:53

 8153
koen.willen schreef:Dit stond gewoon in de tv-gids van mijn-tv-gids.be, heb je geen account voor nodig 🙂
En toch kon ik het niet lezen.
Gebruikersavatar

Kobe03 apr 2018, 09:19

 429
Beste molvrienden 😃
Ik heb de indruk dat we de laatste tijd de slogan zo een beetje uit het oog verliezen...Volgens mij kan hier echt wel een tip in schuilen. "Heb je mij gemist" kan namelijk meerdere betekenissen hebben:
De meest courante is: "heb je mij verlangt? Naar me uitgekeken"->slaat op het programma zelf of Joke die weg was...
MAAR ook: "Heb je mij gerateerd? Niet gezien?" ->slaat op:
->Pieter die (bij wijze van spreken) zondag niet meer in de kerk staat maar op de televisie te zien is
->Katrien en Jeffrey die geblinddoekt waren en van alles "gemist" hadden
->De baseballers die (letterlijk en figuurlijk) de bal missloegen
->De basketballen die "gemist" werden
->Pascale die de vragen bij de cliffhangerproef mist
->Of is ergens een van de kandidaten niet te zien als enige (foto, filmpje?)
->....
Kortom: een geweldige slogan, of terwijl schuilt hier een reuze tip achter, of terwijl is het om ons te doen twijfelen en weer vreemde theorieën te doen verzinnen.
Nog ideeën?
Gebruikersavatar

JKpowned03 apr 2018, 09:29

 259
In aflevering 1 had Lloyd als eerste gemist in de opdracht en hij zei dat ook tegen iemand die je op dat moment niet kon zien.
Gebruikersavatar

billie.holiday03 apr 2018, 09:57

 462  Bert
Het woord ‘ gemis’ stond op het gedenkplaatje van Pieter.
Maar Pieter is voor mij niet de mol .
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 apr 2018, 13:26

 1690  Sven
Pascale is de enige die niet te zien is in het introductiefilmpje in haar graf. Zij is ook de enige die niet voorkomt als de kandidaten hun begrafenisliedje vertellen.
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman03 apr 2018, 15:48

 48
denk ook dat in deze slogan een tip zit , alleen weet ik nog niet de link te leggen met wat 🙂

heeft er nog iemand andere slogans die werden verteld ?? heb al zitten puzzelen met heb je mij....
en dan tevens de eerste zin, naam dat Gilles aanhaalt ect....
Gebruikersavatar

kathleen.vanhoecke16 apr 2018, 12:52

 2
In de trailer,pauzeren beeld van oog,staat een foto van een vrouw
Gebruikersavatar

Kleintje16 apr 2018, 12:59

 125  Sven
Ik had het al aangehaald in het topic van de trailer van het nieuwe seizoen, maar ik zag iedereen terugkomen in de trailer (hetzij door hun stem, hetzij door een beeld van de proef waarin ze hebben meegedaan) behalve 1 iemand: Steve. Die hebben we gemist.

Zit waarschijnlijk wel een hint in de slogan, maar er zijn zoveel verschillende pistes. 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 13:32

 8153
Het venijn zit in de staart: heb je mij gemist : STeve, of Steve Thumas???
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 16 apr 2018, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2018, 13:33

 2834  Uma
Ik zou alles eens moeten herbekijken, maar heeft er al een kandidaat het woord "gemist" uitgesproken? Dat kan in verschillende contexten natuurlijk: "we zijn gemist van straat", "ik heb X gemist", "...". Zo ja, wie was de eerste die het uitsprak?
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 17:04

 870
Het kan ook te maken hebben (als associatie) met de MIST die wordt opgetrokken rond de mol, de vele verwijzingen en verdachtmakingen die op meerdere personen kunnen slaan.

Of, zoals in het begin al eens door Chicawah gepost : de laatste letters kunnen slaan op STeve, door mij aangevuld met:
S.T. = Steve Thumas. Ik zie net dat Chicawah dit al hier heeft neergezet.... maar vooruit: dubbel genoteerd is ook genoteerd. 😉
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 17:09

 870
Joke heeft bij mij steeds bij de drie meest verdachte personen gehoord, mede omdat in haar buurt óf door haarzelf de woorden: 'Ik ga het niet missen' (meermalen, tijdens de jacht op haar) of ''We hebben jou gemist' (bij de kippenopdracht) of woorden van gelijke strekking worden uitgesproken.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15