Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Moleskine16 apr 2018, 20:02

 88
Mateo schreef:Joke heeft bij mij steeds bij de drie meest verdachte personen gehoord, mede omdat in haar buurt óf door haarzelf de woorden: 'Ik ga het niet missen' (meermalen, tijdens de jacht op haar) of ''We hebben jou gemist' (bij de kippenopdracht) of woorden van gelijke strekking worden uitgesproken.
Na het dorpsfeest zitten de kandidaten allemaal op een fontein te kijken naar de dansers. Er zijn twee overzichtsshots van de hele groep + GDC. Maar Joke is er als enige niet op te zien. Ik vond dat direct wat vreemd. Maar misschien was ze toevallig naar het toilet. 🙂
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 20:49

 870
In Nederland zijn de twee eerste regels van een ouwe carnavalskraker als volgt:

Als ze me missen dan ben ik vissen, als ze me zoeken dan ben ik snoeken.

In de eerste regel wordt de letter 'v' door 'grapjassen' soms ook vervangen door een 'p'. 😛

https://www.youtube.com/watch?v=AcPWySvSJws
Gebruikersavatar

stefany.gysels16 apr 2018, 22:55

 10
Mateo schreef:In Nederland zijn de twee eerste regels van een ouwe carnavalskraker als volgt:

Als ze me missen dan ben ik vissen, als ze me zoeken dan ben ik snoeken.

In de eerste regel wordt de letter 'v' door 'grapjassen' soms ook vervangen door een 'p'. 😛

https://www.youtube.com/watch?v=AcPWySvSJws
Pieter heeft heel veel van zo een liedjes in zijn playlist staan
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 23:04

 870
Dan ga ik die lijst maar (en dan nu beter) weer eens bekijken. Als ik 'm nog kan vinden, tenminste.

Mijn opmerking over de Nederlandse carnavalskraker was hier overigens niet geheel serieus bedoeld. 🙂
Gebruikersavatar

JKpowned23 apr 2018, 10:18

 259
Afbeelding

Het enigste koppel waar het zo duidelijk in beeld werd gebracht. Wie noemt nu zijn vriendin maat? xD
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2018, 11:58

 3423  Yens
JKpowned schreef:Afbeelding

Het enigste koppel waar het zo duidelijk in beeld werd gebracht. Wie noemt nu zijn vriendin maat? xD
Tof koppel 😃
Gebruikersavatar

Holmes26 apr 2018, 08:24

 395
Moleskine schreef:Na het dorpsfeest zitten de kandidaten allemaal op een fontein te kijken naar de dansers. Er zijn twee overzichtsshots van de hele groep + GDC. Maar Joke is er als enige niet op te zien. Ik vond dat direct wat vreemd. Maar misschien was ze toevallig naar het toilet. 🙂
Ze was er telkens bij. In het laatste shot moet je haar wel achter de gitaar zoeken...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

tomás.bonte01 mei 2018, 21:22

 2
"Heb je mij ge-mis-t"

Pieter -> priester -> de mis
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mei 2018, 21:29

 3483  Uma
tomás.bonte schreef:"Heb je mij ge-mis-t"

Pieter -> priester -> de mis
Ik denk dat je de zoekfunctie gemist hebt 💡
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 21:32

 8153
ex-molinator schreef:Ik denk dat je de zoekfunctie gemist hebt 💡
En dat kunnen we hier best missen 😉

Misschien een topic eerst eens lezen voor je iets schrijft dat weken geleden al besproken werd? 💡
Gebruikersavatar

tomás.bonte01 mei 2018, 21:39

 2
Vooraleer iets te schrijven heb ik gezocht op "priester", "gemist" en "heb je mij gemist" en heb ik dit topic toch bijna helemaal doorlezen. Als het hier beschreven staat dan moet ik erover gekeken hebben. Om alle 10.000 berichten te gaan doorlezen ontbreekt het me helaas aan tijd. 😉

Waar staat dit?

Edit: Got it, Slogan "Heb je mij ge-MIS-t?".
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mei 2018, 21:58

 3483  Uma
tomás.bonte schreef:Vooraleer iets te schrijven heb ik gezocht op "priester", "gemist" en "heb je mij gemist" en heb ik dit topic toch bijna helemaal doorlezen. Als het hier beschreven staat dan moet ik erover gekeken hebben. Om alle 10.000 berichten te gaan doorlezen ontbreekt het me helaas aan tijd. 😉

Waar staat dit?

Edit: Got it, Slogan "Heb je mij ge-MIS-t?".
Goede opvolging 🙂

een tip: je kan meerdere zoektermen verplicht samen laten voorkomen door "+" te gebruiken: bvb +pieter +gemist
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15