Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 11:30

 3547  Sven
Klaartje schreef:Is volgens mij een toevallig beeldeffect van de vlammen die weerkaatst worden.
Net eens bekijken, klopt idd, zijn de vlammen en/of rook
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 mar 2018, 11:32

 2354  Uma
@davy misschien eens een deel van dit bericht verplaatsen naar forums van kandidaten? Want sommige dingen hier gaan niet meer over 'Heb je mij gemist?' en dan is het misschien een beetje onoverzichtelijk.
Gebruikersavatar

koen.willen20 mar 2018, 13:48

 187  Uma
cato.meynen schreef:Ik heb iets opgemerkt bij het 'heb je mij gemist filmpje'. Op een bepaald moment zie je precies in het oog van iemand, een ander persoon staan. Dit lijkt mij Bahador! Wat denken jullie?
Afbeelding
Dit kan 2 dingen betekenen:
1: Bahador = De Mol
- Het oog kijkt naar De Mol, dat Bahador is, maar je kan het ook zo zien dat het oog naar een spiegel kijkt en zichzelf dus ziet.
2: Bahador is niet De Mol
- We zien namelijk het 'oog' van De Mol die kijkt naar Bahador, Bahador zou in dat geval niet De Mol kunnen zijn.
Gebruikersavatar

Klaartje20 mar 2018, 14:13

 2245  Uma
koen.willen schreef:Dit kan 2 dingen betekenen:
1: Bahador = De Mol
- Het oog kijkt naar De Mol, dat Bahador is, maar je kan het ook zo zien dat het oog naar een spiegel kijkt en zichzelf dus ziet.
2: Bahador is niet De Mol
- We zien namelijk het 'oog' van De Mol die kijkt naar Bahador, Bahador zou in dat geval niet De Mol kunnen zijn.
Denk je dat dat oog het oog van Bahador kan zijn? Zoals ik het zie, is het een vrouwenoog. Mooie donkere wimpers, ook vrij lang boven het oog. Ik zou zeggen: het oog van Channy.

Zonder mij te willen uitspreken over hetgeen wat Cato zo scherp heeft opgemerkt, of het dus al dan niet een reflectie is van een persoon die lijkt op Bahador of gewoon een toevallig beeldeffect van de weerkaatsing van de vlammen, zou ik een andere interpretatie willen geven aan wat we in dit beeld zien.

Volgens mij is dit een beeld uit de finale: die cactus die je in brand ziet vliegen en waarnaar het oog ook kijkt (je ziet namelijk de oplaaiende vlammen gereflecteerd in het oog), is het "licht" dat aangaat bij de winnaar van het spel. We zien dus volgens mij het oog van de winnares, die bij haar het licht ziet aangaan. Stoutmoedige conclusie: Channy gaat dat spel hier winnen! Limburg boven! 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 15:17

 3547  Sven
Ik zie de productie al in hun vuistje lachen met bovenstaande theorieën :mrgreen:
Gebruikersavatar

Klaartje20 mar 2018, 15:24

 2245  Uma
masterveecee schreef:Ik zie de productie al in hun vuistje lachen met bovenstaande theorieën :mrgreen:
Tja, wat een mens zoal niet probeert om ook eens een bericht van zijn/haar hand te zien op het grote scherm bij de ravissante Frances tijdens de volgende aflevering van Café De Mol. 😂
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 15:32

 3547  Sven
Klaartje schreef:Tja, wat een mens zoal niet probeert om ook eens een bericht van zijn/haar hand te zien op het grote scherm bij de ravissante Frances tijdens de volgende aflevering van Café De Mol. 😂
Ok ok, dat versta ik wel ja ^^


Nuja, als je bericht in de aflevering 9 (de making off) van de mol komt, dan is dat toch ook niet slecht 😎 :mrgreen:
#fieropmijzelf
Gebruikersavatar

koen.willen21 mar 2018, 00:00

 187  Uma
Klaartje schreef:Denk je dat dat oog het oog van Bahador kan zijn? Zoals ik het zie, is het een vrouwenoog. Mooie donkere wimpers, ook vrij lang boven het oog. Ik zou zeggen: het oog van Channy.
Ik hou gewoon alle opties open, das alles 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 10:09

 8153
rucogo schreef:Afbeelding
wat ik ook nog zag was als je het bord met "heb je mij gemist ?" omdraait het vraagteken toch erg veel op een "J" lijkt!
start de naam van de mol met de letter "J" ?
Mooi opgemerkt.
Anderzijds: het kan gewoon komen doordat de letters op het spandoek geplakt zijn met tape en het daardoor moeilijk is om een ronde vorm te maken. De B, G en S zijn ook "rechthoekig" i.p.v. rond.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 10:29

 8153
ty.ydega schreef:Zou er trouwens een reden zijn waarom we alleen nog maar mannen iets hebben horen zeggen in de trailers?
In deze zijn namelijk enkel 5 mannen aan het woord: https://www.vier.be/video/de-mol/ik-ga- ... ier-liggen
Eureka! De mol is koning Filip in vermomming. Je hoort hem zeggen "zorgen dat ik niet in paniek geraak". Als hij teveel panikeert, begint hij natuurlijk enorm te zweten (en 't is al zo warm in Mexico) zodat zijn schmink uitloopt en zijn pruik van zijn hoofd glijdt.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2018, 10:31

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik heb een déjà-entendu...
't Is hier warm en ik heb claustrofobie... Zowel het stemmetje als de zin doen mij denken aan Robin 😂
Inderdaad, klonk net als Robin 🙂 Ik vraag me af wie dat zegt, zou toch een man moeten zijn.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15