Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT15 mar 2018, 18:20

 767  Yens
masterveecee schreef:nog nieuwe beelden:

https://www.vier.be/embed/video/public/18039
Leuk dat de nieuwe beelden weer heel wat nieuwe beelden bevat over de opdrachten, want die zien er zelfs met deze kleine previews nu al weer geniaal uit! Ik kan al niet meer wachten tot het nieuwe seizoen eindelijk begint, gelukkig worden nu zondag de kandidaten al bekendgemaakt...
Gebruikersavatar

Mateo15 mar 2018, 19:51

 870
Als de persoon achter het - met het molteken en andere beelden gescramblede - masker de Mol is (en niet een productiemedewerker) dan acht ik de kans groot dat we dit jaar met een mannelijke Mol te maken krijgen. Ik heb delen van een oog, een (tamelijk zware en donkere) wenkbrauw en een ietwat spits oor gezien in de trailer. Maar het kan natuurlijk ook best dat dit gewoon Gilles DC met aangeplakte wenkbrauw is. 😂
Gebruikersavatar

Social15 mar 2018, 22:33

 353  Uma
Mateo schreef:Als de persoon achter het - met het molteken en andere beelden gescramblede - masker de Mol is (en niet een productiemedewerker) dan acht ik de kans groot dat we dit jaar met een mannelijke Mol te maken krijgen. Ik heb delen van een oog, een (tamelijk zware en donkere) wenkbrauw en een ietwat spits oor gezien in de trailer. Maar het kan natuurlijk ook best dat dit gewoon Gilles DC met aangeplakte wenkbrauw is. 😂
Denk niet dat ze dat zouden riskeren, dat zou wel heel eenvoudig te achterhalen zijn. Is gewoon een model/dummy persoon.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2018, 08:45

 3547  Sven
Zou inderdaad riskant zijn
Gebruikersavatar

koen.willen16 mar 2018, 11:09

 187  Uma
Het startuur van De Mol is bekend! Zondag 25 maart vanaf 20 uur!
Café De Mol is er tussen 21.30 en 22.15!
Afbeelding
Gebruikersavatar

Social16 mar 2018, 11:53

 353  Uma
20u? Dat is best vroeg...
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2018, 12:32

 2354  Uma
koen.willen schreef:Het startuur van De Mol is bekend! Zondag 25 maart vanaf 20 uur!
Café De Mol is er tussen 21.30 en 22.15!
Afbeelding
Goed gezien! Alleen raar dat het anderhalf uur duurt.... Vorig jaar was het denk ik 20:35 - 21:35..
Misschien nu langer omdat het de eerste aflevering is?
Gebruikersavatar

Klaartje16 mar 2018, 12:33

 2245  Uma
Ik vind dat ze al best veel hebben laten zien dit jaar. Al drie verschillende filmpjes, waaruit je al redelijk veel kan afleiden van wat er komen gaat.

De vraag is natuurlijk: hebben we in die beelden de Mol al gezien of hebben we hem/haar overal gemist? Vorig seizoen hebben we in de eerste trailer toch al stukken van de persoon gezien die de Mol bleek te zijn. Als dat dit jaar ook het geval is, dan zijn er toch al een aantal beelden die als aanknopingspunten kunnen dienen, later in de reeks.

Als ik op mijn buikgevoel moest afgaan, dan zou ik zeggen op basis van wat we tot nog toe hebben gezien: de Mol is dit seizoen een man van ongeveer 30 jaar, gemiddelde lengte (1,78 tot 1.82 groot), een rond gezicht, donker haar, sportieve benen, een sportieve durfal zonder claustrofie en hoogtevrees. Maar ja, wat is een buikgevoel waard in deze? 🙂
Gebruikersavatar

Molliarty16 mar 2018, 13:53

 157
Het geen dit alles mij echt aan doet denken is het einde van S3 van Sherlock, waar Moriarty na zijn dood eventjes terug komt en op alle tvs, radios, reclameborden ed met de boodschap "did you miss me?".

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mateo16 mar 2018, 18:00

 870
Social schreef:Denk niet dat ze dat zouden riskeren, dat zou wel heel eenvoudig te achterhalen zijn. Is gewoon een model/dummy persoon.
Ik meen me toch te herinneren dat vorig jaar het oog van Eline te zien was, in de trailer... was het niet Y(e)vo die dit hier als eerste opmerkte?
Gebruikersavatar

yevo16 mar 2018, 18:36

 281  Uma
Mateo schreef:Ik meen me toch te herinneren dat vorig jaar het oog van Eline te zien was, in de trailer... was het niet Y(e)vo die dit hier als eerste opmerkte?
Klopt, dat is me vorig jaar inderdaad opgevallen. In dat geval hebben we de mol of winnaar al 2 x op een jaar als eerste gezien/gehoord.

Twee jaar geleden Cathy, de winnaar.
Vorig jaar Eline, de mol.
Dit jaar horen we als eerste een vrouwenstem op seconde 14 van de allereerste trailer.

Edit: ook een vrouwenkreun op seconde 10 van de trailer.

Ik heb het over deze btw: https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... van-de-mol
Gebruikersavatar

Vermoljoen16 mar 2018, 19:00

 2354  Uma
yevo schreef:Klopt, dat is me vorig jaar inderdaad opgevallen. In dat geval hebben we de mol of winnaar al 2 x op een jaar als eerste gezien/gehoord.

Twee jaar geleden Cathy, de winnaar.
Vorig jaar Eline, de mol.
Dit jaar horen we als eerste een vrouwenstem op seconde 14 van de allereerste trailer.

Edit: ook een vrouwenkreun op seconde 10 van de trailer.

Ik heb het over deze btw: https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... van-de-mol
Dat op de 14de sec. is hetzelfde als dit:
https://twitter.com/KoenWillen/status/9 ... 1393704960
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 15