Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

margriet.kegeleers02 mar 2018, 00:44

 1
Hey iedereen!

Ik zat op de website hebjemijgemist.be, en merkte dat de teller elke minuut een seconde te weinig telde... Dat was zowel met 4g als met wifi, zowel op gsm als op laptop...
Nog iemand die dit gemerkt heeft, of zou het toch aan verbinding liggen? :/// Ik dacht eventjes dat ik hier iets ontdekt had, maar ben niet meer zeker haha...

Het is echt 11 minuten lang zo geweest, en daarna 8 minuten plots terug volledig juist...
Gebruikersavatar

masterveecee02 mar 2018, 12:48

 3547  Sven
samira.schamp schreef:Vandaag onrdekt in het decathlon magazine van lente 2018:
Afbeelding
4 west-vlamingen?! amai, nice 😎
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 mar 2018, 17:21

 2354  Uma
Volgens mij gaan we het zinnetje:'Heb je mij gemist?' nog vaker horen dit seizoen!
Gebruikersavatar

rucogo04 mar 2018, 09:35

 57
Afbeelding
wat ik ook nog zag was als je het bord met "heb je mij gemist ?" omdraait het vraagteken toch erg veel op een "J" lijkt!
start de naam van de mol met de letter "J" ?
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 10:04

 2354  Uma
rucogo schreef:Afbeelding
heb met photoshop enkele video frames samengevoegt
zijn dit onze kandidaten? of toch niet ?
Wauw! Geweldig werk! Dat zou wel eens de kandidaten kunnen zijn!
OPVALLEND: Ik zie alleen maar vrouwen!
rucogo schreef:Afbeelding
wat ik ook nog zag was als je het bord met "heb je mij gemist ?" omdraait het vraagteken toch erg veel op een "J" lijkt!
start de naam van de mol met de letter "J" ?
Dat zou kunnen!

Rucogo, prachtig werk!
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2018, 11:08

 429
L. uit West-Vlaanderen
P. uit West-Vlaanderen
K. uit Oost-Vlaanderen
B. uit Oost-Vlaanderen
S. uit Vlaams-Brabant
K. uit Limburg
P. uit West-Vlaanderen
C. uit Limburg
J. uit West-Vlaanderen
J. uit Antwerpen

2 mollen 😲 😲 😂
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2018, 11:10

 429
kenneth.laeremans schreef:Op het einde einde van die trailer zegt 'de mol': "Ik ben terug". Direct hierna zie je een hand uit een begraven kist kruipen. Zou dat niet de mol kunnen zijn die dan zogezegd (terug) boven de grond komt of zou dat te simpel zijn?
Waarschijnlijk wel!
Wat me ook opviel is dat er soms gezegd werd: 'Heb je ME gemist' en soms 'heb je HET gemist'
een beetje muggenzifterij maar toch, als molloot moet je op alles letten he!
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 11:27

 2354  Uma
Kobe schreef:Waarschijnlijk wel!
Wat me ook opviel is dat er soms gezegd werd: 'Heb je ME gemist' en soms 'heb je HET gemist'
een beetje muggenzifterij maar toch, als molloot moet je op alles letten he!
Heb je HET gemist heb ik nog nergens gehoord... Ik kom wel soms tegen heb je ME gemist, maar officieel is het heb je MIJ gemist. Toch?
Gebruikersavatar

kenneth.laeremans04 mar 2018, 11:44

 6
robbe.vermesen schreef:Heb je HET gemist heb ik nog nergens gehoord... Ik kom wel soms tegen heb je ME gemist, maar officieel is het heb je MIJ gemist. Toch?
Ja heb je het gemist gemist hoor ik toch ook nergens gehoord, maar heb je me gemist zo ook niet hoor, hij zegt soms wel eens ME ipv MIJ maar daar moet je volgens mij toch niet te veel achter zoeken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15