Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 10:33

 8153
Klaartje schreef:Maar allez, schattekes, die eerste stem die je hoort zeggen "Gewoon zorgen dat ik niet in paniek geraak", dat is toch duidelijk een vervormde vrouwenstem. Ofwel een man met een heel verwijfde manier van praten! 😂

En die ene die zegt "Ik kom gek", is overduidelijk een West-Vlaming, want in Limburg, Antwerpen, Brabant en zelfs Oost-Vlaanderen zeg je dat zo nooit.

En tja, die laatste, dat is nen Aantwaarpenaar. Dat accent herken je ook overal ter wereld, dat is er gene van de parking! Ook gene normalen, want al de rest ligt daar te klagen en te zeuren over iets en onze vriend uit Antwerpen heeft zo"n lakonieke opmerking in petto. Daar gaan we nog mee lachen met dien gast! 🙂
Degene die bang is om in paniek te geraken is duidelijk koning Filip.
"Ik kom gek" lijkt mij raar voor een West-Vlaming. Die zou eerder zeggen "ik kom hek" en nog eerder "ik kom zot".
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2018, 11:34

 2204
chicawah schreef:Ik heb een déjà-entendu...
't Is hier warm en ik heb claustrofobie... Zowel het stemmetje als de zin doen mij denken aan Robin 😂
Op zich is dat niet onmogelijk.
Kandidaten uit vorige reeksen testen soms proeven voor de komende versie uit.
Dus mogelijk heeft Robin in een (warme) kist gelegen en het zinnetje uitgesproken. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 20:21

 8153
koen.willen schreef:Wat me opviel aan de site is dat de link hebjemijgemist.be was maar bovenaan in de titel heb je ME gemist stond.
Er is dus een versie mét en een versie zonder J erin...
😉
Gebruikersavatar

tom.frederickx22 mar 2018, 02:36

 4
koen.willen schreef:Dit kan 2 dingen betekenen:
1: Bahador = De Mol
- Het oog kijkt naar De Mol, dat Bahador is, maar je kan het ook zo zien dat het oog naar een spiegel kijkt en zichzelf dus ziet.
2: Bahador is niet De Mol
- We zien namelijk het 'oog' van De Mol die kijkt naar Bahador, Bahador zou in dat geval niet De Mol kunnen zijn.
Dit lijkt mij het oog van Pascale.
Als ik dan de link leg naar de Playlists - zie ik ''Saw Something'' als laatste nummer bij Pascale, en zie ik ''Busted'' Year 3000 bij Bahador.

Mijn bevinding is dan: Pascale Saw Something - and Bahador got Busted
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh22 mar 2018, 10:17

 344  Sven
tom.frederickx schreef:Dit lijkt mij het oog van Pascale.
Als ik dan de link leg naar de Playlists - zie ik ''Saw Something'' als laatste nummer bij Pascale, en zie ik ''Busted'' Year 3000 bij Bahador.

Mijn bevinding is dan: Pascale Saw Something - and Bahador got Busted
Ik vind de playlist van Katrien (https://www.vier.be/katrien) ook wel boeiend.

Eerste track: Bill Withers - Lovely Day, de mol is ondergronds in aflevering een, letterlijk. Dus een goeie dag voor de mol?
Laatste track: David Bowie - Fame, oftewel de mol is bekend?

Extra:
Ramsey Lewis - The "in" Crowd, kan slaan op de paraplu opdracht.

Maar het is nog te vroeg om nu al in een tunnel te duiken maar het beloofd weer een leuke serie te worden.
Gebruikersavatar

Moleskine22 mar 2018, 20:31

 88
Ik zou graag nog even terugkomen op de potentiële verwijzing naar "Did you miss me?" van Moriarty in de serie Sherlock. Blijkbaar worden de twee verhalen waarin Moriarty voorkomt (in de originele Sherlock Holmes-reeks) verteld door Dr. Watson.

dr. = dokter = Steve?
Pittig detail: dr. Watson was legerarts...
(PS: bij het onderwerp "Steve" heb ik ook een topic geopend over "playlist-hints?". Vreemd genoeg is daar bij punt 5 ook sprake met een link naar de marine).
Gebruikersavatar

koen.willen23 mar 2018, 13:07

 187  Uma
Als je leest wat er staat over aflevering 2, dan weetje nu al dat nummer 1 goed wordt!
Wat is er gebeurd na de eliminatie? En wat zat er nu precies in de envelop? De kandidaten zijn wat verweesd achtergebleven, maar krijgen snel genoeg antwoorden. Of ze gelukkig zijn met die antwoorden, is nog maar de vraag. Al snel zullen ze enkele strategische beslissingen moeten nemen.
Afbeelding
Gebruikersavatar

yevo23 mar 2018, 13:52

 281  Uma
koen.willen schreef:Als je leest wat er staat over aflevering 2, dan weetje nu al dat nummer 1 goed wordt!


Afbeelding
Eigenlijk geven ze zo best wel nog veel informatie weg. Maakt me wel al super benieuwd :mrgreen: .
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2018, 13:58

 3547  Sven
Amai, is idd nogal vele info
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2018, 14:44

 8153
Verdraaid! Kan niet kijken!
Eerlijk gezegd vind ik het zeer vervelend dat er allerlei "info" te vinden is die je alleen kan zien als je een account hebt.
Ik weiger pertinent een account aan te maken op Instagram en Twitter, laat staan dat ik mij dan ook nog inschrijf op sites die mij geen bal interesseren.
Ik zal wel een oud, saai mens wezen, maar ik verlang toch terug naar de tijd dat De Mol een programma was waarvoor je geen internethints/links nodig had om de mol te ontmaskeren. Met de "officiële" hints op de "officiële" sites kan ik nog enigszins leven, met het uitpluizen van het privéleven van kandidaten (via facebook, Twitter, Instagram, Linkedin enz.) niet. Al hebben de kandidaten dat ook wel zelf een beetje in de hand...
Gebruikersavatar

koen.willen23 mar 2018, 15:16

 187  Uma
chicawah schreef:Verdraaid! Kan niet kijken!
Eerlijk gezegd vind ik het zeer vervelend dat er allerlei "info" te vinden is die je alleen kan zien als je een account hebt.
Ik weiger pertinent een account aan te maken op Instagram en Twitter, laat staan dat ik mij dan ook nog inschrijf op sites die mij geen bal interesseren.
Ik zal wel een oud, saai mens wezen, maar ik verlang toch terug naar de tijd dat De Mol een programma was waarvoor je geen internethints/links nodig had om de mol te ontmaskeren. Met de "officiële" hints op de "officiële" sites kan ik nog enigszins leven, met het uitpluizen van het privéleven van kandidaten (via facebook, Twitter, Instagram, Linkedin enz.) niet. Al hebben de kandidaten dat ook wel zelf een beetje in de hand...
Dit stond gewoon in de tv-gids van mijn-tv-gids.be, heb je geen account voor nodig 🙂
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2018, 16:19

 2204
Toch wel vreemd dat die informatie - al blijft het redelijk vaag - nu reeds wordt vrijgegeven.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15