Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Rik02 mar 2018, 16:04

 122  Uma
Ik ben heel blij dat het op zondag is.
Gebruikersavatar

koen.willen02 mar 2018, 16:16

 187  Uma
koen.willen schreef:De vraag die ons allemaal nu bezig houdt is wanneer De Mol gaat starten. Hier zijn mijn theorieen:
  • Als De Mol op maandag start zal het waarscijnlijk op maandag 19 maart zijn. Ook al is Bartel zijn programma nu later, zijn programma duurt 6 weken en is dus de meest aannemelijke datum. Toch zal VIER flink last hebben van de concurentie op deze dag.
  • Als De Mol op een dinsdag zou starten zal dat pas zijn op dinsdag 3 of 10 april. Top Dokers duurt waarscijnlijk 8 of 9 afleveringen. Het zou een mooie vervanger zijn voor het programma.
  • Als De Mol op een woensdag zou starten zal dat pas zijn op woendag 28 maart. Momenteel is Karen haar programma bezig en mits haar concert in de week van 12 maart is lijkt het logisch dat de laatste uitzending rondom haar concert is. Tacktisch gezien zou het een slimme zet zijn mits er deze dagen niet al te spannende programma's zijn.
  • Als De Mol op een donderdag zou starten zou dit op donderdag 29 maart zijn. Hotel Romantiek duurt 7 afleveri...
Wat zei ik toen? Kans op De Mol op zondag is groot. Enkel een weekje later dan gedacht!
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mar 2018, 11:09

 2354  Uma
koen.willen schreef:Het lijkt erop dat er dit jaar 10 aflevering van De Mol zijn!

https://twitter.com/KoenWillen/status/9 ... 74368?s=19

Afbeelding
Dat zou goed en niet goed zijn... Ik vind het stom als er niemand afvalt. Maar misschien doe ze het hier op een andere manier. Ben heel benieuwd!
Gebruikersavatar

yevo05 mar 2018, 19:21

 281  Uma
Zou nu wel al graag de einddatum weten zodat ik verlof kan vragen op men werk 😃.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mar 2018, 19:33

 2354  Uma
yevo schreef:Zou nu wel al graag de einddatum weten zodat ik verlof kan vragen op men werk 😃.
BIJ 9 AFLEVEVERINGEN
-Finale: 13 mei
-Laatste aflevering 20 mei

BIJ 10 AFLEVERINGEN:
-Finale: 20 mei
-Laatste aflevering 27 mei
Gebruikersavatar

Dontor06 mar 2018, 12:30

 64
Dag iedereen,

Long time, no see.
Man wat ben ik tevreden dat De Mol straks weer van start gaat!

Dat ze op zondagavond gaan vind ik een mooie afsluiter van het weekend en strategisch goed gezien om de zondagavonden naar VIER te trekken ipv de aloude VRT die normaal de zondagavonden domineert.

Blij om terug te zijn!
PS: "Hebben jullie mij gemist?" 😉

D