Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen07 mar 2018, 14:54

 2354  Uma
masterveecee schreef:"Je zal me niet vinden."

Of toch wel?
Stel nu dat de proef met de gekleurde sombrero's een proef is waar de kandidaten moeten meedoen:
Afbeelding

Volgend frame:
Afbeelding

Zou de mol zich onder het vakje bevinden? Onder de noemer "Je zal me niet vinden"?
Dat is exact hetzelfde met die paarden! Misschien is het dezelfde persoon?!
Gebruikersavatar

thijs.vanherweghe07 mar 2018, 15:00

 2
robbe.vermesen schreef:Dat is exact hetzelfde met die paarden! Misschien is het dezelfde persoon?!

hmmmmm veel mensen onder een kotje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

yevo07 mar 2018, 15:17

 281  Uma
thijs.vanherweghe schreef:hmmmmm veel mensen onder een kotje

Foto's
Zoals de tweet hierboven al vermelde, ze hebben dit met testpersonen gedaan. Eén van de testpersonen verklapte al dat de personen in de foto niet de kandidaten zelf zijn. Het zal dus decor zijn voor een opdracht.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT07 mar 2018, 15:19

 767  Yens
masterveecee schreef:Het is een rok 😛

Afbeelding
Ik denk toch een broek... Maar wel zullen zien hè. 😉
Gebruikersavatar

wim.geuens07 mar 2018, 18:22

 57  Uma
masterveecee schreef:Het is een rok 😛

Afbeelding
In de trailer zie je iemand (een hand) onder de grond vandaan komen.
Volgens mij worden ze ingegraven (vandaar deze foto) en moeten ze zien te ontsnappen.
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 12:09

 125  Sven
Nogmaals een analyse van de trailer.

Na 5 afleveringen bedenk ik me dat er 2 beelden van proeven in de trailer nog stééds niet geweest zijn:

1) De surfproef
Afbeelding

Het komt net na "het verraad", rond 0:14
De stem die we hier horen, is een vrouwenstem (tenzij vervormt). Joke of Pascale?
Je hoort "woew"

Er is nog geen surfproef geweest, noch zien we dat in de trailer voor volgende week, dus dat betekent dat de persoon die "woew" roept het wel eens ver kan schoppen.

2) Tank launcher
Afbeelding

Op 0:28 zie je een scene die ik nooit in De Mol heb gezien. Ik dacht eerst dat het een proef was die nog niet geweest is, maar na het grondiger te bekijken zie ik 'n helikopter vliegen. Het komt ook net na het opstijgen van de helikopter in aflevering 2. Zou het een niet-vertoond beeld zijn uit aflevering 2? 😲 Een beeld dat we hebben GEMIST? 😂 Tenzij dat iemand anders dit wel heeft opgemerkt, mij zegt het niets...

Komt trouwens net na "Zoek maar, jaag maar" > ze jagen op Joke > "Je zal me niet vinden"

Opnieuw hoor je tijdens dit fragment trouwens een vrouwenstem "woew" roepen, gelijkaardig aan de "woew" tijdens de surfproef.

Als dit wel degelijk een beeld is uit aflevering 2, kan het niemand anders zijn dan Joke (want Pascale zat in de helikopter).

Het feit dat dit bewuste beeld nooit vertoond is geweest én het een heel rare actie is om tijdens Rabid Joke op de helikopter te mikken, kan volgens mij wel eens betekenen dat Joke de mol is...
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2018, 12:33

 3547  Sven
Zou de laatste foto niet kunnen komen uit de aflevering van komende zondag?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 12:52

 125  Sven
masterveecee schreef:Zou de laatste foto niet kunnen komen uit de aflevering van komende zondag?

Afbeelding
Ik denk van niet. Het kan, maar hoe het nu gemonteerd is zien we in de trailer eerst de helikopter van aflevering 2 opstijgen

Trailer:
Afbeelding
Aflevering 2:
Afbeelding

En daarna die tank launcher (of hoe zoiets ook noemt) draaien. Kan inderdaad een andere proef zijn, maar het landschap (en de helikopter in de lucht) komt wel héél fel overeen...

Beter beeld van het landschap alvorens het richting de helikopter draait:
Afbeelding

Het landschap in de proef van volgende week is anders, lijkt meer een graslandschap


Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kleintje op 26 apr 2018, 12:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2018, 12:55

 3547  Sven
Ahzo, op die manier
Gebruikersavatar

mollig1826 apr 2018, 12:59

 229  Bert
over welke trailer gaat dit?

Een vrouwenstem die woew roept, zal sowieso Joke zijn. Die roept dat wel vaker. Pascale zie ik dat niet direct doen.
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 13:07

 125  Sven
mollig18 schreef:over welke trailer gaat dit?

Een vrouwenstem die woew roept, zal sowieso Joke zijn. Die roept dat wel vaker. Pascale zie ik dat niet direct doen.
Deze:
https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... van-de-mol

Exactly my thoughts. Al is het eerste geroep wel bij het vallen van een surfbord, de enige moment waarop ik Pascale dat nog zie doen. Maar ik associeer roepen (en overenthousiast zijn) inderdaad ook meer met Joke.
Laatst gewijzigd door Kleintje op 26 apr 2018, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10