Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

commisaris Witse28 apr 2018, 11:42

 260
Ik hoor echt niet dat iemand "letters" zegt ... wel 20 x beluisterd. :mrgreen:
Gebruikersavatar

james.waker28 apr 2018, 11:43

 417
en wat ik ook hoor zijn veel wow's van joke, hopelijk geen aanwijzing dat ze wint :?
Gebruikersavatar

commisaris Witse28 apr 2018, 12:35

 260
Sander beweert in dit topic dat de hand die uit het graf komt in de trailer en in de uitzending dezelfde is maar gespiegeld. Dit is echt niet zo. Ik heb de ene ook gespiegeld en ze dan in een collage naast de andere gelegd...De ringvinger o.a. Kijk zelf maar. 🙌🏼
Afbeelding
Gebruikersavatar

Kleintje28 apr 2018, 13:32

 125  Sven
michiel.dewitte schreef:Ten eerste zeer goed opgemerkt en de stills helpen ook hard! Ik heb wat theorien bekeken hier en als dit een hint is zou ik toch voor het volgende gaan:

Jagen maar je ziet me toch niet zou kunnen doelen op de helikopter en Pascale. De kandidaten moeten jagen op de helikopter want ze zien de mol niet. De rocket launcher kan dan weer van de winnende kandidaat zijn die met het kanon naar de helikopter zal schieten en zo dan de mol uitschakelen / ontdekken? Dit is hoe ik het zie tenminste.

Ik zit echter in mijn Lloyd tunnel dus bekijk ik het allemaal wat van afstand :d
Ik hoop eerlijk gezegd dat Joke ook de mol niet is hoor, met als reden dat ik haar het spel zeer onsympathiek vind spelen. Voor mij kwam ze in het begin ook gewoon over als kéi competitief en dat ze dat spel gaat winnen, maar nu weet ik 't zo niet hoor. Ik kan geen vat krijgen op die Joke, voor mij komt ze heel geacteerd over. Ze lijkt niet oprecht. Kan ook liggen aan 't feit dat ze in De Mol de moeite doet AN te praten (in haar West-Vlaamse colére tijdens Rabid Joke kwam ze veel oprechter over bij mij).

Maar hetgeen wat je op het einde zegt, ik dacht ook eerst dat het kan wijzen op het 'uitschakelen' van de mol in de helikopter. Maar ik ga er tot nu toe nog steeds vanuit dat dit een beeld is van proef 2. En dan is de enige die 'onopgemerkt' kon mikken op de helikopter, Joke. Als in "hier ben ik, maar je vindt me toch niet"

Ik vind die 'woew' die steeds terugkomt in de trailers eigenlijk nog het frappantste, in die 2 trailers hoor je 2 keer luid en duidelijk 'woew'. Het is duidelijk een vrouwelijke stem en iets dat ik enkel Joke zie zeggen... In de 2e trailer hoor ik het zelfs 3x: bij het afdalen van Kelly van de berg stilletjes op de achtergrond (héél stilletjes, amper hoorbaar zelfs, maar ik hoor het er toch in), toevallig is Kelly samen met Pascale de persoon die 'Joke' moet antwoorden op de vraag.

Bon, het kan inderdaad ook duiden op de winnaar en ik ben ook nog niet 100% van haar overtuigd (Lloyd is bij mij ook erg verdacht), maar ik probeer zo breed mogelijk te kijken. Joke is 'Miss Competitief', maar heeft nog niet zo veel geld binnen gebracht ook niet.
Gebruikersavatar

Kleintje28 apr 2018, 14:46

 125  Sven
james.waker schreef:ik hoor hier na 2 seconden iets zeggen over "letters", dit zou dan overeenkomen met de theorie dat de letters van alle kandidaten voorkomen in "heb je mij gemist" behalve die van lloyd
Dit tesamen met dat audiofragment van dat dorpsfeest dat hier ergens op het forum al aangehaald werd, duwt me terug weer 'n beetje in de Lloyd tunnel 😲

Net toen ik meer richting Joke begon te denken 😛 Misschien toch Lloyd als mol en Joke als winnaar? (met de vele 'woews' die me ook al opgevallen waren in de trailer)
Gebruikersavatar

Frolva29 apr 2018, 12:12

 2204
commisaris Witse schreef:Dit is echt niet zo.
Bedoel je dat het twee verschillende handen zijn?

Het is toch hetzelfde graf (zie je o.m. aan de stenen die er op/rond liggen), op ongeveer hetzelfde moment?
Mij lijkt het dat de hand een iets ander houding heeft, maar dat het wel 2 x dezelfde hand is. 😉
Gebruikersavatar

commisaris Witse29 apr 2018, 12:32

 260
Frolva schreef:... Mij lijkt het dat de hand een iets ander houding heeft, maar dat het wel 2 x dezelfde hand is. 😉
Absoluut , is dezelfde hand.
Gebruikersavatar

Kleintje30 apr 2018, 19:50

 125  Sven
Aangezien Pascale voor mij echt duidelijk uit de trailer springt:

- de surfproef waar ik het laatst over had waar ik dacht dat het over Joke ging, dat was Pascale - we zien haar in de preview voor volgende week die surfproef doen.

- het oog lijkt dat van Pascale

- We zien haar in de kist liggen

Doet me denken dat ze de winnaar is. De mol kan ook, maar dat zou ik jammer vinden. Ik verdacht haar in het begin ervan de mol te zijn (na aflevering 1 waren mijn hoofdverdachten Steve - Jeffrey - Pascale), maar erna leek ze echt elke keer de steken op te rapen van de anderen en was zij toch diegene die steeds met een plan kwam. Diegene die het meeste geld opbrengt dit seizoen de mol? Dan ben je misschien onverdacht, maar ook geen goede mol hé... :?

Dus ja, wat voor mol willen ze dit jaar? Iemand die niemand ziet aankomen omdat die ook niet écht erg gemold heeft, maar alles heeft laten afhangen van de groep (die sowieso al van zichzelf geld verloren door te moeilijke opdrachten / die gingen voor zichzelf eerder dan voor de groepspot) of iemand die misschien wat opzichtiger was, maar ook effectief heeft gemold? Pieter zou de ideale mol zijn: hélémaal niet verdacht, maar ook niet veel geld verdiend (en veel geld weggegeven aan pasvragen). Als Pascale de mol niet is, dan heeft ze veel kansen laten liggen door nooit voor de pasvragen te gaan (buiten op 't einde, en dan is het zelfs maar 1 geitje ipv alle 2). Iedereen ging voor de pasvragen, dus pasvragen kopen met geld uit de pot had haar niet verdachter gemaakt. Om die redenen kan Pascale voor mij de mol niet zijn...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10