Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Klaartje04 mar 2018, 12:05

 2245  Uma
rucogo schreef:Afbeelding
heb met photoshop enkele video frames samengevoegt
zijn dit onze kandidaten? of toch niet ?
Heel mooi gedaan, ik wou dat ook al doen, maar ik kan dat niet.

Dat zijn zonder twijfel de kandidaten. In tegenstelling tot iemand anders hier, tel ik toch (minstens) vijf mannen op deze samengestelde foto.

Er is volgens mij ook een man bij met een heel kort gemillimeterd kapsel, of eerder nog zo goed als kaal. Dat is volgens mij in de silhouetten die je op de Decathlon-publicatie, de zesde persoon van links (de eerste in de leesrichting op de rechterpagina). Hij is met persoon 5 gewisseld, want anders stonden volgens mij alle mannen links en alle vrouwen rechts: de silhouetten van de vier laatste personen zijn duidelijk vrouwen. De kleinste en fijnste figuur is waarschijnlijk de vrouw die vroeger aan turnen en ballet heeft gedaan.

(En de Mol, dat is de man tweede van links, maar dit volledig tussen haakjes. 🙂 )
Gebruikersavatar

rucogo04 mar 2018, 16:53

 57
de trailer weer enkele keren bekeken.
nieuwe dingen opgemerkt


Afbeelding
niet iedereen blijkt op dezelfde plek te liggen & niet iedereen heeft hetzelfde steen
op de blauwe steen staat zelfs een foto



Afbeelding
ondergronds viel me al op dat maar 1 van de 2 die we te zien krijgen een deken over zich heen heeft (zo lijkt het toch)
elke deelnemer lijk op en bed te liggen en heeft een zaklamp
naast het bed zijn voor mij 2 dingen zichtbaar
1) een grijze kluis met sleutel
2) daarop een zwarte kluis met cijferslot , hierin lijkt een foto te zitten (of alle foto's/info van andere deelnemers ?)
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 16:58

 2354  Uma
rucogo schreef:de trailer weer enkele keren bekeken.
nieuwe dingen opgemerkt


Afbeelding
niet iedereen blijkt op dezelfde plek te liggen & niet iedereen heeft hetzelfde steen
op de blauwe steen staat zelfs een foto



Afbeelding
ondergronds viel me al op dat maar 1 van de 2 die we te zien krijgen een deken over zich heen heeft (zo lijkt het toch)
elke deelnemer lijk op en bed te liggen en heeft een zaklamp
naast het bed zijn voor mij 2 dingen zichtbaar
1) een grijze kluis met sleutel
2) daarop een zwarte kluis met cijferslot , hierin lijkt een foto te zitten (of alle foto's/info van andere deelnemers ?)
Mooi gevonden! Hier nog zoiets, misschien griekse letters ofzo?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2018, 16:59

 429
Er was ooit een proef: 'levend begraven' bij de Nederlandse mol. Misschien daar op geïnspireerd (en natuurlijk zoals gewoonlijk veel beter gemaakt).
http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm8-opdrachten
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 17:02

 2354  Uma
Nog een raar shot......Tussen het oog en de paarden.

Afbeelding
Gebruikersavatar

rucogo04 mar 2018, 17:07

 57
robbe.vermesen schreef:Mooi gevonden! Hier nog zoiets, misschien griekse letters ofzo?

Afbeelding
oh eerder in de trailer is er iets soortgelijks maar ietsje anders , ik weet ni of het iets kan betekenen

Afbeelding
Gebruikersavatar

rucogo04 mar 2018, 17:09

 57
robbe.vermesen schreef:Nog een raar shot......Tussen het oog en de paarden.

Afbeelding
lijkt gewoon het paarden stuk met dit als overlay
Afbeelding
een close-up van de brandende cactus
Gebruikersavatar

rucogo04 mar 2018, 17:14

 57
Afbeelding
wat ik wel rap zag voorbij komen is dit
ik lijk hier een straatnaambord te zien , jammer genoeg is het niet leesbaar.
Kan iemand dat misschien opnemen van tv ? of is de trailer nog niet op tv ?
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 mar 2018, 22:38

 767  Yens
rucogo schreef:de trailer weer enkele keren bekeken.
nieuwe dingen opgemerkt


Afbeelding
niet iedereen blijkt op dezelfde plek te liggen & niet iedereen heeft hetzelfde steen
op de blauwe steen staat zelfs een foto



Afbeelding
ondergronds viel me al op dat maar 1 van de 2 die we te zien krijgen een deken over zich heen heeft (zo lijkt het toch)
elke deelnemer lijk op en bed te liggen en heeft een zaklamp
naast het bed zijn voor mij 2 dingen zichtbaar
1) een grijze kluis met sleutel
2) daarop een zwarte kluis met cijferslot , hierin lijkt een foto te zitten (of alle foto's/info van andere deelnemers ?)
Heel leuk en goed gevonden allemaal, maar ik zie niet echt in waarom je denkt dat de personen op een bed liggen... Er heeft geen enkele persoon een deken over zich heen. Hetgeen jij denkt dat een deken is, is gewoon een losse, gemakkelijke broek van de deelneemster 😉
Gebruikersavatar

anthony.zseretko05 mar 2018, 00:36

 2
robbe.vermesen schreef:Eerlijk gezegd zie ik niet echt iets.... Kan je het misschien even omcirkelen, of iets anders?
Hier is een iets duidelijkere versie
Afbeelding
Het is inderdaad zeer onduidelijk. Ik heb die teaser ook een aantal keer opnieuw moeten bekijken om er een persoon in te zien. Maar ik zie hem/haar wel. De makers hebben zeer goed hun best gedaan om die persoon niet duidelijk in beeld te brengen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mar 2018, 07:27

 2354  Uma
robbe.vermesen schreef:Nog een raar shot......Tussen het oog en de paarden.

Afbeelding
Misschien wijzen die 'handen' de mol aan?
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mar 2018, 19:44

 2354  Uma
De pagina van 'De Mol' heeft vandaag de trailer op facebook geplaatst. Je zou denken dat het heel normaal is. Maar OPVALLEND: De ondertiteling van "De Mol" (de stem) heeft op facebook een ander lettertype dan op de website!
Moeten we er iets achter zoeken, of niet?

FACEBOOK:
https://www.facebook.com/demolopvier/vi ... R8&fref=nf

WEBSITE:
https://www.vier.be/video/de-mol/heb-je ... van-de-mol
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10