Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT16 feb 2018, 20:43

 767  Yens
robbe.vermesen schreef:Ik was even aan het rondkijken, zie ik opeens dit...

https://twitter.com/KoenWillen/status/9 ... 1393704960

Een heel klein stukje van DE MOL!!
Ja, dit had ik vorige week ook al ontdekt. En het triggerde mijn nieuwsgierigheid ook nog meer dan daarvoor, maar al bij al is het ook maar een héél klein stukje (een soort van (mini)teaser dus eigenlijk), een beetje te vergelijken met de teaser van 'De Mol' die we vorig jaar te zien kregen in de reclame van een aflevering van de slimste mens ter wereld. Ik hoop dan ook dat er heel snel een langer 'echte' trailer wordt losgelaten op ons, samen met een officiële datum voor de start van het nieuwe seizoen van 'De Mol', zodat we toch kunnen uitkijken naar een bepaalde startdatum van het nieuwe seizoen, terwijl we ook zeker weten dat het dan ook echt effectief begint.
Gebruikersavatar

yevo21 feb 2018, 13:27

 281  Uma
robbe.vermesen schreef:Ik was even aan het rondkijken, zie ik opeens dit...

https://twitter.com/KoenWillen/status/9 ... 1393704960

Een heel klein stukje van DE MOL!!
Liedje The Boys of Summer van Don Henley. Waarschijnlijk totaal nog geen tips maarja, ik wil eraan beginnen 😂 .
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT21 feb 2018, 15:53

 767  Yens
yevo schreef:Liedje The Boys of Summer van Don Henley. Waarschijnlijk totaal nog geen tips maarja, ik wil eraan beginnen 😂 .
Dat liedje kwam gewoon uit de samenvattingsvideo van de jaarpresentatie van SBS Belgium. Het speelde ook voor en na dit stuk over 'De Mol' nog door in de video, dus echt wel geen tip dus... 😉
Gebruikersavatar

yevo02 mar 2018, 16:05

 281  Uma
Heinz schreef:De trailer: https://twitter.com/woeterman_94/status ... 7304715264

Schitterend! 😎

En de Mol terug op zondag! 😃
Trailer echt goed in elkaar gestoken. Vind het nu al beter dan de Nederlandse versie. :oops:

De keuze voor naar zondag te verplaatsen begrijp ik niet zo goed maar ik kan ermee leven :mrgreen:
Gebruikersavatar

Rik02 mar 2018, 16:10

 122  Uma
De keuze om naar zondag te gaan is niet verder te zoeken dan die andere commerciële zender.
Gebruikersavatar

yevo02 mar 2018, 16:14

 281  Uma
Even de trailer frame per frame bekeken. Valt niet veel uit op te maken...

Wel gemerkt dat de stem zowel mannelijk als vrouwelijk is (naar het einde toe).
+ iemand die in een doodskist ligt met een zaklamp.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT02 mar 2018, 16:45

 767  Yens
Wat een veelbelovende eerste trailer van het langverwachte nieuwe seizoen van 'De Mol' in Mexico! Het filmpje is fantastisch in elkaar gestoken en ik zie nu al dat er weer fantastisch (veel) mooi beeldmateriaal gemaakt is. Het lijkt mij ook dat er net als Gilles De Coster eerder al zei, veel kleur in dit seizoen zal zitten, net als het land zelf. Zelfs het promotiefilmpje van het nieuwe seizoen is nu al helemaal in de Mexico-sfeer en dat is ook weer fantastisch... De mooie drone-beelden zijn er in ieder geval ook weer bij, merk ik. 😉 Ik heb het nog maar een paar keer bekeken, maar ik denk dat ik er nu al uit kan afleiden dat de kandidaten op een bepaald moment levend begraven worden en zichzelf moeten bevrijden, ofzo? Het ziet er in ieder geval weer heel leuk en spannend uit! 😃
Gebruikersavatar

Kobe02 mar 2018, 16:56

 429
WOW ik voel het serieus kriebelen :mrgreen:
PS: zou dat beeld op het einde toe ondergronds niet een opdracht met levend begraven kunnen zijn (was ook ooit ies in Nederland volgens mij?)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10