Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 15:06

 8153
Kleintje schreef:ik zie niemand fucking hell zeggen wanneer ze in de kist liggen in de eerste aflevering.
Zelfs Pieter niet? 😲
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 15:12

 125  Sven
james.waker schreef:volgens mij is dat lloyd
Nu dat je 't zegt, inderdaad lijkt me LLoyd.
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 15:15

 125  Sven
Kleintje schreef:Mja, kan, maar het lijkt me ook geen gewoon wapen, het is meer zo'n groot lomp geval dat ofwel op de grond staat ofwel op een tank of truck staat (geen idee van de benaming, maar je ziet het wel eens in games). Of thans, zo lijkt het. Ik kan ook mis zijn...
Ik weet het weer, zoiets heet een "mortier"
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 15:17

 125  Sven
chicawah schreef:Zelfs Pieter niet? 😲
Zelfs Pieter niet 😂

Ik heb 't wel maar vluchtig bekeken, dus ik moet het nog eens opnieuw bekijken.

Lloyd zegt wel "what the fuck", dus 't lijkt me straf als die ook nog eens "fucking hell" zegt in de trailer.

Update: Ik heb nog maar eens gekeken en in de trailer heeft die tweede persoon in de kist ook een armband rond z'n pols aan de linkerkant. De enige die in de afleveringen een armband draagt langs de linkerkant, is Pieter. Dus het kan idd ook Pieter zijn. Maar dan in een niet-vertoond fragment 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo26 apr 2018, 15:47

 1690  Sven
Kleintje schreef: By the way, in die trailer zie je twee mensen liggen: Pascale en nog iemand. Ik dacht eerst dat het een man was, afgaande op hetgeen je ziet (jeansbroek en riem). Ik weet nog altijd niet wie het is die daar ligt na dat we Pascale zien liggen, maar het is een vrouwenstem die je "fucking hell" hoort zeggen. En zeker niet de stem van Pascale, dit lijkt eerder de stem van Joke. Het is wederom een fragment dat je niet ziet in de afleveringen: ik zie niemand fucking hell zeggen wanneer ze in de kist liggen in de eerste aflevering.
In beide gevallen de vloekende priester. 😃
Gebruikersavatar

Holmes26 apr 2018, 16:52

 395
Kleintje schreef:By the way, in die trailer zie je twee mensen liggen: Pascale en nog iemand. Ik dacht eerst dat het een man was, afgaande op hetgeen je ziet (jeansbroek en riem). Ik weet nog altijd niet wie het is die daar ligt na dat we Pascale zien liggen, maar het is een vrouwenstem die je "fucking hell" hoort zeggen. En zeker niet de stem van Pascale, dit lijkt eerder de stem van Joke. Het is wederom een fragment dat je niet ziet in de afleveringen: ik zie niemand fucking hell zeggen wanneer ze in de kist liggen in de eerste aflevering.
De 2e persoon die je ziet liggen is zonder twijfel Pieter.
Trailer :
Afbeelding

1e aflevering :
Afbeelding
Gebruikersavatar

Curio26 apr 2018, 17:27

 53
Holmes schreef:Als het Joke is, moest je in de trailer niet ver zoeken :
Afbeelding

een bruin vrouwenoog met donkere gemaquilleerde wimpers...
Pascale heeft blauwe ogen... Joke bruine...
Is het zo simpel ?
Op de foto is het niet zo duidelijk, door de filter en de tekst ervoor lijkt het donkerder, maar ik denk eigenlijk dat het een blauw oog is (Pascale?).

Ik heb in één van de trailers ook nog een beeld gezien over een beklimming van een hoge paal, ik denk dat die proef en de surfproef in de 7e aflevering zullen zitten (of eventueel de finale).
Gebruikersavatar

evy.verfaillie26 apr 2018, 17:49

 10  Sven
Ik zie ook een zelfontbrandende cactus... Link naar zelfontbrandende doornstruik uit de bijbel?
Gebruikersavatar

james.waker26 apr 2018, 22:50

 417
Kleintje schreef:
Lloyd zegt wel "what the fuck", dus 't lijkt me straf als die ook nog eens "fucking hell" zegt in de trailer.
in aflevering 1 zegt hij idd what the fuck als hij in het graf ligt, maar hij zegt net als onze priester regelmatig fucking hell. men heeft dus een fucking hell van een latere aflevering op dat moment in de trailer laten horen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 23:01

 8153
Ze fucken daar nogal wat af bij De Mol.
De ouders van een vriendin van mijn dochter hielden het in 2016 na een paar afleveringen voor bekeken omdat er teveel gevloekt en gezopen wordt :roll:
Gebruikersavatar

Cedric26 apr 2018, 23:07

 2834  Uma
Mol Gilles in dat kapelleke op die berg spande wel de kroon vond ik 😃
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen26 apr 2018, 23:11

 182
james.waker schreef:volgens mij is dat lloyd
Ik dacht dat alleen Holy Pieter dat zei. :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10