Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Kleintje27 apr 2018, 15:45

 125  Sven
Curio schreef:https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... opdrachten
Rond 0:52 ongeveer.
Valt het je op dat hier ook "woew" geroepen wordt? Ik vind het een beetje héél toevallig.

Buiten dat: lijkt 'n coole proef! Ik weet wel niet wie we naar boven klimt, want als je het beeld freezed op 't moment dat je iemand ziet vallen, dan lijkt me dat een of andere random mexicaan 😛


Afbeelding
Gebruikersavatar

commisaris Witse27 apr 2018, 16:10

 260
Afbeelding

En... die rechtse komt ook niet bekend voor... 😲
Gebruikersavatar

Kleintje27 apr 2018, 16:36

 125  Sven
commisaris Witse schreef:Afbeelding

En... die rechtse komt ook niet bekend voor... 😲
Het is ook niet gezegd dat het de bedoeling dat ze in deze proef zelf naar boven klimmen, maar is 't één of andere proef waarin bv. mexicanen naar boven kruipen en ze die mannen naar beneden moeten halen ofzo?
Gebruikersavatar

sander.ramon27 apr 2018, 17:43

 4  Yens
In de allereerste trailer van de mol, zien we beelden van de eerste proef met de graven. Wanneer er gezegd wordt in het filmpje: 'Ik ben het verraad en ik ben terug' wordt ingezoomd op één bepaald graf, namelijk die van Lloyd. Op dat moment komt er dan ook iemand uit het graf, misschien is Lloyd dan de mol.

Afbeelding

Net tussen de twee beelden van het graf van Lloyd, zien we echter een hand uit een andere kist verschijnen, de kist van Bahador. Dit kan je vinden door de beelden van de eerste aflevering te herbekijken. Het beeld van de hand is echter gespiegeld ten opzichte van het beeld van in de aflevering. Dus dit is toch wel vreemd.

Afbeelding
Afbeelding

Dus samenvattend: focus op graf van Lloyd --> Lloyd is de mol?
één enkel gespiegeld beeld van hand van Bahador --> Bahador is de mol?
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2018, 18:04

 767  Yens
Klaartje schreef:Wat doen ze dan precies op die palen?
Ze kruipen op die palen, sommigen met kabels anderen zonder!
Dan hangen ze eraan en doen stunts of staan erboven op ... Op elkaar!
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 apr 2018, 20:17

 2354  Uma
robbe.vermesen schreef:Ik was even aan het rondkijken, zie ik opeens dit...

https://twitter.com/KoenWillen/status/9 ... 1393704960

Een heel klein stukje van DE MOL!!
Ondertussen kunnen we hier al uit samenvatten dat....
1) De gillende vrouw Pascale is
2) Een groot deel van de trailer zich in aflevering 6 van De Mol afspeelt (slang, hendeltjes)
3) Komt er nog een mysterieuze envelop, of is dat die van afl. 1?
4) .....?
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2018, 23:15

 1690  Sven
robbe.vermesen schreef:Ondertussen kunnen we hier al uit samenvatten dat....
1) De gillende vrouw Pascale is
2) Een groot deel van de trailer zich in aflevering 6 van De Mol afspeelt (slang, hendeltjes)
3) Komt er nog een mysterieuze envelop, of is dat die van afl. 1?
4) .....?
De slang is de gillende vrouw die de hendeltjes bedient?
Of: Pascale is de mol? 😲
Zou het kunnen?
Gebruikersavatar

james.waker28 apr 2018, 09:26

 417
Curio schreef:https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol ... opdrachten
Rond 0:52 ongeveer.
had die nog niet gezien, denk niet dat er verborgen aanwijzing inzit in tegenstelling tot de "heb je mij gemist" trailers...
gezicht van pieter werd onzichtbaar gemaakt bij de raceproef, dat wel...
Gebruikersavatar

james.waker28 apr 2018, 09:54

 417
davy.staelens schreef:Er is mij iets opgevallen in de clip, ipv te focussen op het beeld, heb ik mij gefocust op het geluid. Er is meer te horen dan de scrambled stem die vnl uit het L-kanaal komt. Uit het R-kanaal is er bij momenten een niet scrambled stem te horen. Een vrouwelijke stem, en door het R-kanaal te isoleren komt dit nog beter uit de verf. Vooral bij de laatste 'Heb je mij gemist? Ik ben het verraad' is dit duidelijk te horen. Is dit de stem van de mol? Of hebben we dit jaar een vrouwelijke mol? In ieder geval, het mollen is weer begonnen 🙂

https://youtu.be/aX8datZGCqE

Dit is een aangpaste versie, enkel R-kanaal, versterkt en in mono. Let vooral op het laatste deel.
ik hoor hier na 2 seconden iets zeggen over "letters", dit zou dan overeenkomen met de theorie dat de letters van alle kandidaten voorkomen in "heb je mij gemist" behalve die van lloyd
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2018, 10:05

 3423  Yens
Als ik hier naar luister dan hoor ik ook een vrouwenstem die "heb je mij gemist" zegt. Op het einde hoor ik een zachte "fuck you"... Volgens mij is het Lloyd die dat zegt.
Gebruikersavatar

james.waker28 apr 2018, 10:11

 417
eveline.vanhemel schreef:Als ik hier naar luister dan hoor ik ook een vrouwenstem die "heb je mij gemist" zegt. Op het einde hoor ik een zachte "fuck you"... Volgens mij is het Lloyd die dat zegt.
een fucking hell hoor ik, en da's duidelijk lloyd...

maar van die letters hoor ik hier ook, en dat vind ik toch extreem bijzonder in deze trailer
Gebruikersavatar

michiel.dewitte28 apr 2018, 10:52

 53  Sven
Kleintje schreef:Nogmaals een analyse van de trailer.

Na 5 afleveringen bedenk ik me dat er 2 beelden van proeven in de trailer nog stééds niet geweest zijn:

1) De surfproef
Afbeelding

Het komt net na "het verraad", rond 0:14
De stem die we hier horen, is een vrouwenstem (tenzij vervormt). Joke of Pascale?
Je hoort "woew"

Er is nog geen surfproef geweest, noch zien we dat in de trailer voor volgende week, dus dat betekent dat de persoon die "woew" roept het wel eens ver kan schoppen.

2) Tank launcher
Afbeelding

Op 0:28 zie je een scene die ik nooit in De Mol heb gezien. Ik dacht eerst dat het een proef was die nog niet geweest is, maar na het grondiger te bekijken zie ik 'n helikopter vliegen. Het komt ook net na het opstijgen van de helikopter in aflevering 2. Zou het een niet-vertoond beeld zijn uit aflevering 2? 😲 Een beeld dat we hebben GEMIST? 😂 Tenz...
Ten eerste zeer goed opgemerkt en de stills helpen ook hard! Ik heb wat theorien bekeken hier en als dit een hint is zou ik toch voor het volgende gaan:

Jagen maar je ziet me toch niet zou kunnen doelen op de helikopter en Pascale. De kandidaten moeten jagen op de helikopter want ze zien de mol niet. De rocket launcher kan dan weer van de winnende kandidaat zijn die met het kanon naar de helikopter zal schieten en zo dan de mol uitschakelen / ontdekken? Dit is hoe ik het zie tenminste.

Ik zit echter in mijn Lloyd tunnel dus bekijk ik het allemaal wat van afstand :d
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10