Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen26 apr 2018, 23:14

 182
Curio schreef:Op de foto is het niet zo duidelijk, door de filter en de tekst ervoor lijkt het donkerder, maar ik denk eigenlijk dat het een blauw oog is (Pascale?).

Ik heb in één van de trailers ook nog een beeld gezien over een beklimming van een hoge paal, ik denk dat die proef en de surfproef in de 7e aflevering zullen zitten (of eventueel de finale).
Dit lijkt me ook meer op het oog van Pascale dan van Joke.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 23:16

 8153
Cedric schreef:Mol Gilles in dat kapelleke op die berg spande wel de kroon vond ik 😃
Maar hij excuseerde zich wel bij de padre 😃
Gebruikersavatar

Kleintje27 apr 2018, 11:03

 125  Sven
Holmes schreef:De 2e persoon die je ziet liggen is zonder twijfel Pieter.
Trailer :
Afbeelding

1e aflevering :
Afbeelding
Jep, je hebt gelijk. Vloeken tot in de kist 😛
Gebruikersavatar

Kleintje27 apr 2018, 11:04

 125  Sven
Curio schreef:Op de foto is het niet zo duidelijk, door de filter en de tekst ervoor lijkt het donkerder, maar ik denk eigenlijk dat het een blauw oog is (Pascale?).

Ik heb in één van de trailers ook nog een beeld gezien over een beklimming van een hoge paal, ik denk dat die proef en de surfproef in de 7e aflevering zullen zitten (of eventueel de finale).
Welke trailer is dat van die hoge paal? Heb ik precies nog niet gezien.
Gebruikersavatar

Taupe07727 apr 2018, 12:12

 767  Yens
commisaris Witse schreef: Afbeelding
Heb ik in Mexico gezien en is best indrukwekkend wat die doen op die palen.
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2018, 12:16

 3423  Yens
Taupe077 schreef:Heb ik in Mexico gezien en is best indrukwekkend wat die doen op die palen.
Mij deed het aan "staande wip schieten" denken 😃 :

Afbeelding

Maar ik vermoed dat ze er acrobatie op doen?
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2018, 12:20

 2834  Uma
Oh cool, iemand die de staande wip uit het boogschieten kent! Heb ik zelf meer dan 10 jaar als sport beoefend 😃 Keileuke sport!

Dit gezegd zijnde.. Benieuwd naar wat de opdracht zal zijn met die palen, want als het gewoon maar naar boven klimmen is, dan zou zelfs ik met mijn hoogtevrees dat doen. Wat bevindt er zich bovenop die palen?
Also, het lijkt me Pieter die zich bovenin die paal bevindt? Moeilijk te zien wel.
Ik vraag me echt af wat de bedoeling is van die palen..
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2018, 12:39

 3423  Yens
Cedric schreef:Oh cool, iemand die de staande wip uit het boogschieten kent! Heb ik zelf meer dan 10 jaar als sport beoefend 😃 Keileuke sport!

Dit gezegd zijnde.. Benieuwd naar wat de opdracht zal zijn met die palen, want als het gewoon maar naar boven klimmen is, dan zou zelfs ik met mijn hoogtevrees dat doen. Wat bevindt er zich bovenop die palen?
Also, het lijkt me Pieter die zich bovenin die paal bevindt? Moeilijk te zien wel.
Ik vraag me echt af wat de bedoeling is van die palen..
Hier in Limburg is dat vrij gekend en bestaan er nog verschillende schuttersgilden. Is zelfs een overblijfsel van onze locale geschiedenis: schuttersgilden zijn ontstaan uit de "schansen", overblijfselen van de Spaanse overheersing in de 16e-17e eeuw 🙂.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2018, 12:53

 2834  Uma
eveline.vanhemel schreef:Hier in Limburg is dat vrij gekend en bestaan er nog verschillende schuttersgilden. Is zelfs een overblijfsel van onze locale geschiedenis: schuttersgilden zijn ontstaan uit de "schansen", overblijfselen van de Spaanse overheersing in de 16e-17e eeuw 🙂.
Oh leuk, ik wist niet dat dat in Limburg ook nog sterk leefde. Hier in WVL dus ook, net als vlak over de grens in Frankrijk. Ik zal ooit ne keer met boog en pijlen naar Limburg moeten afzakken dus 😃
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2018, 13:19

 2245  Uma
Taupe077 schreef:Heb ik in Mexico gezien en is best indrukwekkend wat die doen op die palen.
Wat doen ze dan precies op die palen?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10