Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 13:07

 8153
mollig18 schreef:over welke trailer gaat dit?

Een vrouwenstem die woew roept, zal sowieso Joke zijn. Die roept dat wel vaker. Pascale zie ik dat niet direct doen.
Heeft ze in haar kist niet een heleboel woews achter elkaar geroepen?
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 13:19

 125  Sven
chicawah schreef:Heeft ze in haar kist niet een heleboel woews achter elkaar geroepen?
Jep inderdaad.

Vorige aflevering was ze toch ook de hele tijd "Woop woop" aan het zeggen? Ik vond dat echt iets vreemd.
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2018, 13:34

 3547  Sven
Mja, zijn gewoon expressies zeker? 😉
Gebruikersavatar

Holmes26 apr 2018, 13:45

 395
Kleintje schreef:Nogmaals een analyse van de trailer.

Na 5 afleveringen bedenk ik me dat er 2 beelden van proeven in de trailer nog stééds niet geweest zijn:

...

Het feit dat dit bewuste beeld nooit vertoond is geweest én het een heel rare actie is om tijdens Rabid Joke op de helikopter te mikken, kan volgens mij wel eens betekenen dat Joke de mol is...
Als het Joke is, moest je in de trailer niet ver zoeken :
Afbeelding

een bruin vrouwenoog met donkere gemaquilleerde wimpers...
Pascale heeft blauwe ogen... Joke bruine...
Is het zo simpel ?
Gebruikersavatar

Klaartje26 apr 2018, 13:50

 2245  Uma
Holmes schreef:Als het Joke is, moest je in de trailer niet ver zoeken :
Afbeelding

een bruin vrouwenoog met donkere gemaquilleerde wimpers...
Pascale heeft blauwe ogen... Joke bruine...
Is het zo simpel ?
Dat kan ook het oog van de winnares zijn die naar de brandende cactus kijkt, het "licht dat aangaat bij haar" als aanduiding van de winnaar van het spel. Een beeld uit de finale? Zien we hier het oog van de Mol of van de winnares?
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh26 apr 2018, 14:25

 344  Sven
Over het shot met het wapen richting de helicopter, dit kan niet uit aflevering twee zijn want Joke had geen wapen toch?
Gebruikersavatar

james.waker26 apr 2018, 14:49

 417
lorenzo.dejongh schreef:Over het shot met het wapen richting de helicopter, dit kan niet uit aflevering twee zijn want Joke had geen wapen toch?
klopt... op bepaald moment zegt jeffrey die in pick up truck zat lokaliseer eerst ons, en wellicht dat lloyd dan zijn wapen richt naar de heli in de hoop dat ze zijn wapen zien blinken?
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 14:50

 125  Sven
Holmes schreef:Als het Joke is, moest je in de trailer niet ver zoeken :
Afbeelding

een bruin vrouwenoog met donkere gemaquilleerde wimpers...
Pascale heeft blauwe ogen... Joke bruine...
Is het zo simpel ?
Doeme! Ik was er eigenlijk echt van overtuigd dat dat het oog van Pascale was (ik had nooit gelet op de oogkleur, maar ging er vanuit wegens dat het zwaar gemaquilleerd was). Als het Joke is, it makes sense: she wants to see it burnnnn.

By the way, in die trailer zie je twee mensen liggen: Pascale en nog iemand. Ik dacht eerst dat het een man was, afgaande op hetgeen je ziet (jeansbroek en riem). Ik weet nog altijd niet wie het is die daar ligt na dat we Pascale zien liggen, maar het is een vrouwenstem die je "fucking hell" hoort zeggen. En zeker niet de stem van Pascale, dit lijkt eerder de stem van Joke. Het is wederom een fragment dat je niet ziet in de afleveringen: ik zie niemand fucking hell zeggen wanneer ze in de kist liggen in de eerste aflevering.
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 14:52

 125  Sven
lorenzo.dejongh schreef:Over het shot met het wapen richting de helicopter, dit kan niet uit aflevering twee zijn want Joke had geen wapen toch?
Mja, kan, maar het lijkt me ook geen gewoon wapen, het is meer zo'n groot lomp geval dat ofwel op de grond staat ofwel op een tank of truck staat (geen idee van de benaming, maar je ziet het wel eens in games). Of thans, zo lijkt het. Ik kan ook mis zijn...
Gebruikersavatar

james.waker26 apr 2018, 14:58

 417
Kleintje schreef: maar het is een vrouwenstem die je "fucking hell" hoort zeggen.
volgens mij is dat lloyd
Gebruikersavatar

Kleintje26 apr 2018, 15:02

 125  Sven
james.waker schreef:klopt... op bepaald moment zegt jeffrey die in pick up truck zat lokaliseer eerst ons, en wellicht dat lloyd dan zijn wapen richt naar de heli in de hoop dat ze zijn wapen zien blinken?
Net even gekeken, Lloyd had een heel ander wapen:

Afbeelding
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10