Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy11 mei 2018, 08:25

Site Admin  1167  Uma
eveline.vanhemel schreef: Ik merk wel dat de resultaten van na Afl. 7 er nog niet bij staan.
EDIT: maar die komen misschien pas aan het einde van deze week er bij, net voor afl. 8 😃.
Na aflevering 7 is nu inderdaad, dus die resultaten kan je "live" zien in de poll. 👍🏻
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 08:47

 8153
Cedric schreef:Als Baha afvalt, ga ik toch echt wel slecht gezind zijn. Niet omdat ik hem als Mol zie (shit happens, ik kan fout zijn), maar wel omdat dan met zekerheid kan gezegd worden dat de volgorde waarin de kandidaten werden voorgesteld niet zo random was als GDC beweerde... Zou ik écht een gigantische domper vinden.
Volgens mij is er wel degelijk een hint: sinds Joke afviel staat Baha apart en de enigen die hem verdenken staan samen.
Ofwel is het echt at random, maar ik denk dat zelfs GDC wel eens molt 😉
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 10:02

 3547  Sven
Even ook eens iets positief over CDM: het was wel leuk om direct ook een interview te krijgen met de Mol Pieter en de 2 finalisten. Ik kan mij niet herinneren dat we dit vroeger ook hebben gekregen. Dus: toch leuk!
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman14 mei 2018, 10:55

 48
Bij Cafe de Mol moeten ze toch al weten wie de afvaller is voor de aflevering is gedaan?

namelijk de afvaller komt volgens mij toch eerder aan op de studio? dus iemand moet deze dan toch al gezien hebben ?
Verder ook wordt deze naar de styling gebracht voor " make - up " ect.
dus ze moeten dan toch op de hoogte zijn?
Gebruikersavatar

masterveecee14 mei 2018, 10:58

 3547  Sven
Er was iedere keer te zien dat de afvaller in de schminkstoel zat, maar dat was ergens halverwege de aflevering, net voor de reclame. Dus ik vermoed dat de afvaller pas "binnenkomt" nadat het gekend was in de Mol aflevering
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16