Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 feb 2018, 09:17

 2354  Uma
Mollenjager-DT schreef:Zoals ik al dacht, er komt dus ook bij ons een soort van 'Moltalk' met ex-mol (2016) Gilles Van Bouwel:
http://newsmonkey.be/article/86449
Geweldig!! Was vorig jaar ook al, maar dan gewoon live op Facebook. Fijn dat het er nu ook eens Oort van 'Moltalk' is in België! Hopelijk een mooie studio, en komen er dan ook oud-kandidaten.
Dan zal er binnen een paar dagen nog meer nieuws zijn over de mol?
😃 😃
Gebruikersavatar

rucogo04 mar 2018, 16:29

 57
Het heet " Café De Mol"
Het programma zal dit seizoen ook een breed kijkersforum krijgen in Café De Mol. Meer informatie daarover volgt later.
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 16:35

 2354  Uma
rucogo schreef:Het heet " Café De Mol"
Waar gevonden/gezien?
Gebruikersavatar

koen.willen07 mar 2018, 20:51

 187  Uma
Café De Mol zal al starten op zondag 18 maart vanaf 21.25 tot 22.05 op VIER!

Bron
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT10 mar 2018, 20:25

 767  Yens
Is er gisteren misschien iemand naar de proefopname van 'Café De Mol' met Gilles Van Bouwel geweest?
Gebruikersavatar

Davy10 mar 2018, 23:56

Site Admin  1167  Uma
Mollenjager-DT schreef:Is er gisteren misschien iemand naar de proefopname van 'Café De Mol' met Gilles Van Bouwel geweest?
Ik was er gisteren bij 🙂
Voorlopig kan er nog niet veel info verspreid worden, maar het zal zeker een leuke aanvulling worden op De Mol!

Binnenkort wat meer info op de homepage.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT11 mar 2018, 08:20

 767  Yens
Davy schreef:Ik was er gisteren bij 🙂
Voorlopig kan er nog niet veel info verspreid worden, maar het zal zeker een leuke aanvulling worden op De Mol!

Binnenkort wat meer info op de homepage.
Ok, ik ben benieuwd... Aangezien er volgende week al (een week voor de start van het nieuwe seizoen van 'De Mol') een eerste aflevering van 'Café De Mol' zal zijn op zondag, vermoed ik dan dat volgende week vrijdag of zaterdag (waarschijnlijk net als vorig jaar) de kandidaten en wat meer informatie ook zullen bekendgemaakt worden, zodat die eerste aflevering met Gilles Van Bouwel kan dienen als een soort van kick-off-aflevering. Weet jij hier misschien iets meer over, of mag je daar voorlopig ook nog niets over zeggen? 😉
Gebruikersavatar

Klaartje11 mar 2018, 12:21

 2245  Uma
Davy schreef:Ik was er gisteren bij 🙂
Voorlopig kan er nog niet veel info verspreid worden, maar het zal zeker een leuke aanvulling worden op De Mol!

Binnenkort wat meer info op de homepage.
Vertel eens wat meer details over die proefopname, of heeft iedereen die als publiek de proefopname heeft mogen bijwonen een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen? 🙂

Was er veel volk? Zat het vol? Is het een talkshow met gasten? Zijn er bepaalde items? Wat is de inbreng van het publiek? Gaat het programma live op antenne? Indien het niet live is, gaat dat dan geen problemen opleveren op het einde van de reeks? Hoe ziet het decor eruit? Is het een echt café met een toog? Kan je er ook iets drinken? Hoe lang duurt het programma? (niet onbelangrijk, want 's anderendaags moeten de meesten vroeg op)

Ge gaat me toch niet vertellen dat ze vrijdagavond alleen het licht en de klank uitgetest hebben zeker?

Trouwens, die homepage waar we meer info zouden krijgen, welke is dat?

Maar vooral, waarom werd mij geweigerd die proefopname bij te wonen? 😲
Gebruikersavatar

Davy11 mar 2018, 12:40

Site Admin  1167  Uma
Mollenjager-DT schreef:Ok, ik ben benieuwd... Aangezien er volgende week al (een week voor de start van het nieuwe seizoen van 'De Mol') een eerste aflevering van 'Café De Mol' zal zijn op zondag, vermoed ik dan dat volgende week vrijdag of zaterdag (waarschijnlijk net als vorig jaar) de kandidaten en wat meer informatie ook zullen bekendgemaakt worden, zodat die eerste aflevering met Gilles Van Bouwel kan dienen als een soort van kick-off-aflevering. Weet jij hier misschien iets meer over, of mag je daar voorlopig ook nog niets over zeggen? 😉
Good thinking 😉

Geloof me. Van zodra ik meer info heb, en deze mag verspreid worden, zijn jullie de eerste die het weten 😉
ahja daar dient deze site voor 😃
Klaartje schreef: Trouwens, die homepage waar we meer info zouden krijgen, welke is dat?
euh... ➡️ http://www.wieisdemol.be 😃
Klaartje schreef: Maar vooral, waarom werd mij geweigerd die proefopname bij te wonen? 😲
Uit schrik dat De Mol te snel zou ontmaskerd zijn dit jaar? 😎
Of te veel inschrijvingen voor de opnames... dat zou ook kunnen 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16