Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT11 mar 2018, 18:51

 767  Yens
koen.willen schreef:Jammer dat ik zelf niet bij de opnames kon zijn, maarja, helemaal van het oosten van Limburg naar Vilvoorde is ook een heel stuk...



Volgens de tv-gids wordt het uitgezonden tussen 21.25 en 22.05, wat het programma 40 minuten lang maakt (waarschijnlijk met reclame er tussenin)
Toch nog een redelijk lang programma dus. Ik ben benieuwd...
Gebruikersavatar

Klaartje11 mar 2018, 20:17

 2245  Uma
koen.willen schreef:Jammer dat ik zelf niet bij de opnames kon zijn, maarja, helemaal van het oosten van Limburg naar Vilvoorde is ook een heel stuk...



Volgens de tv-gids wordt het uitgezonden tussen 21.25 en 22.05, wat het programma 40 minuten lang maakt (waarschijnlijk met reclame er tussenin)
OK, prima, 40 minuten, met waarschijnlijk ongeveer 15 min reclame ertussen, dat is dus 25 min effectieve tv-tijd. Opnemen en maandagmorgen tijdens het ontbijt bekijken: reclame doorspoelen en afspelen op snelheid x2 met de digibox: op een dikke tien min zijn we dus weer helemaal bij.
Gebruikersavatar

koen.willen12 mar 2018, 12:50

 187  Uma
Yes, hier alle info over Café De Mol!
Frances Lefebure en Gilles Van Bouwel openen Café De Mol.
Extra special op zondag 18 maart en vanaf 25 maart wekelijks én live na De Mol.
Maandag 12 maart 2018 — Vanaf zondag 18 maart is Café De Mol niet langer enkel een gezellige kroeg in Izegem. Want vanaf aanstaande zondag presenteren de römantische Frances Lefebure en ex-mol Gilles Van Bouwel Café De Mol.

In Café De Mol gaan zij samen met bekende en onbekende gasten, ex-deelnemers, fans van het eerste of het laatste uur en diehard-mol vangers wekelijks op zoek naar tips om de mol te ontmaskeren. Want ook Frances en Gilles zullen, net als alle De Mol kijkers, hun zoektocht from scratch starten.

“Het feit dat ik ooit zelf De Mol geweest ben zal me niet helpen. Ik was vorig jaar, net als alle kijkers, enorm hard mee op jacht naar de mol en osbsessioneel op zoek naar aanwijzingen. Als je dan bijna wekelijks moet vaststellen dat je er helemaal naast zit, dan weet je het wel.” aldus Gilles Van Bouwel.

De Mol start op zondag 25 maart op VIER. De uitzending van Café De Mol volgt meteen op elke aflevering en dat helemaal LIVE op VIER. Daarmee nodigt Café De Mol ook heel Vlaanderen uit om via sociale media mee op zoek te gaan naar de mol en elke al dan niet onderbouwde theorie te delen met alle fans. Frances Lefebure: “Ik ben zelf fan van het eerste uur. Ik heb alle seizoenen gevolgd en ben altijd enorm geïntrigeerd door wat De Mol met Vlaanderen doet. Iedereen is wekenlang in de ban van het programma en net daarmee gaan wij in ons café aan de slag. Ik screen de hele avond live de tweets die over het programma binnenlopen en pluis de meest opmerkelijkste theorieën uit. Hashtag #demol dus, tot het duizelt voor mijn ogen. Ik heb hier zoveel zin in.”

Gilles Van Bouwel praat, omringd door de vele enthousiaste molloten, elke week met twee centrale praatgasten: een bekende medemens en een ex-deelnemer van De Mol. Gilles Van Bouwel: “De bekende stamgasten moeten aan twee vereisten voldoen: ze zijn grote fan van De Mol en ze zijn bereid om hun zondagavond op café door te brengen. Aan onze toog alvast James Cooke, Marie Verhulst, Pedro Elias, Martin Heylen, Elodie Ouedraogo,...Kortom: een halfuur diepgaande analyses, onnozele bedenkingen, gefundeerde én van de pot gerukte theorieën over de identiteit van de mol. En een pintje en wat nachos.”

Café De Mol start met een speciale extra uitzending op zondag 18 maart. Dan worden alle kandidaten van het nieuwe seizoen van De Mol bekend gemaakt. En de De Mol-fans mogen er voor een allereerste keer proeven van de Mexicaanse couleur locale die ons de komende weken zal vergezellen op deze waanzinnige trip vol vreugde, spanning, humor, avontuur en cultuur, maar vooral vol mysterie en...verraad.

Café De Mol, extra special op zondag 18 maart en vanaf 25 maart wekelijks én live na De Mol.
Afbeelding
Gebruikersavatar

yevo12 mar 2018, 19:00

 281  Uma
koen.willen schreef:Yes, hier alle info over Café De Mol!



Afbeelding
Mooi, ook met Frances! 😃 Eén van mijn favorieten in de Belgische BV-wereld.
Gebruikersavatar

Kobe12 mar 2018, 20:01

 429
Een vraagje, hoe kan je je inschrijven om een opname bij te wonen? Naarmate het seizoen vordert zou ik misschien wel eens mee willen (of wie weet zelfs vaker?). Lezen ze daar ook onze commentaren en theorieën?

Zou wel leuk zijn als we met een aantal (fanatiekelingen van het forum) een opname zouden mogen bijwonen (dan ontmoeten we elkaar misschien eens in het echt!).
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 mar 2018, 20:55

 2354  Uma
Kobe schreef:Een vraagje, hoe kan je je inschrijven om een opname bij te wonen? Naarmate het seizoen vordert zou ik misschien wel eens mee willen (of wie weet zelfs vaker?). Lezen ze daar ook onze commentaren en theorieën?

Zou wel leuk zijn als we met een aantal (fanatiekelingen van het forum) een opname zouden mogen bijwonen (dan ontmoeten we elkaar misschien eens in het echt!).
Deze vraag werd ook al gesteld op Facebook, waarop VIER antwoorde dat er binnenkort meer info komt...
Gebruikersavatar

rucogo18 mar 2018, 11:32

 57
Afbeelding
zie ik daar 2 kandidaten ? 😲 of is dat gewoon publiek , wie zal het zeggen
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2018, 12:04

 2354  Uma
rucogo schreef:Afbeelding
zie ik daar 2 kandidaten ? 😲 of is dat gewoon publiek , wie zal het zeggen
Mag ik vragen van waar je die foto hebt?
Gebruikersavatar

Davy18 mar 2018, 12:07

Site Admin  1167  Uma
rucogo schreef:zie ik daar 2 kandidaten ? 😲 of is dat gewoon publiek , wie zal het zeggen
Ik herken Bruno - Eline - Davey - (Gilles en Frances) - Hanne
+ vooraan misschien de vriendin van Davey?
robbe.vermesen schreef:Mag ik vragen van waar je die foto hebt?
Staat op de Facebook pagina van VIER
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2018, 12:21

 2354  Uma
Davy schreef:Ik herken Bruno - Eline - Davey - (Gilles en Frances) - Hanne
+ vooraan misschien de vriendin van Davey?
Dat denk ik ook.... Komen de kandidaten wel langs?
Gebruikersavatar

Klaartje18 mar 2018, 12:39

 2245  Uma
rucogo schreef:Afbeelding
zie ik daar 2 kandidaten ? 😲 of is dat gewoon publiek , wie zal het zeggen
Zoals gewoonlijk heb ik de neiging om niet te kijken waarnaar men wil dat ik kijk.

En dan zie ik natuurlijk dat ze daar in Café de Mol wel een heel eigenaardige klok hebben hangen: eentje die in tegenwijzerzin draait. Kijk naar die wijzerplaat, die loopt van 12 naar 1 maar in tegenwijzerzin. De tijd loopt achteruit! Alle fundamenten van de fysica worden hier in één klap onderuit gehaald! 😲
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT18 mar 2018, 12:53

 767  Yens
robbe.vermesen schreef:Dat denk ik ook.... Komen de kandidaten wel langs?
Ik denk inderdaad niet dat de kandidaten zelf zullen langskomen in het programma. Ze mogen elkaar toch niet zien tot aan de finale, dacht ik?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16