Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2018, 23:35

 3483  Uma
Klaartje schreef:OK, prima, 40 minuten, met waarschijnlijk ongeveer 15 min reclame ertussen, dat is dus 25 min effectieve tv-tijd. Opnemen en maandagmorgen tijdens het ontbijt bekijken: reclame doorspoelen en afspelen op snelheid x2 met de digibox: op een dikke tien min zijn we dus weer helemaal bij.
Ik heb net op de site gekeken, gedownload, en ben blij dat ik de TV niet aangezet heb voor 40 minuten tijdverlies, het waren er maar 25. Ach ja, tenminste al een beeld van de 10 deelnemers en op het eerste gezicht heb ik al 1 niet-mol (puur gevoelsmatig).
Gebruikersavatar

Davy18 mar 2018, 23:48

Site Admin  1167  Uma
yevo schreef:Als ik het goed opheb is er een comment van dit forum in het programma geweest? Leuk dat ze het in de gaten houden 😃
Klopt... deze had ik ook al eens zien passeren 😉
OrthoMol schreef: Het moet er om te bakken en braden geweest zijn ( Of GDC is 'n type wat snel verbrand in de Zon tijdens activiteit, dat kan natuurlijk ook ) want aan zn neusvleugel is duidelijk te zien dat hij verbrand en verveld is geweest.
masterveecee schreef:@Davy: zijt gij niet die kerel in zijn blauw (jeans?)hemd die langs de muur zat, beetje verder van de BV? Indien ja: Gespot! 😎
Mis! 😎 😉
Gebruikersavatar

masterveecee19 mar 2018, 06:40

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Ik heb net op de site gekeken, gedownload, en ben blij dat ik de TV niet aangezet heb voor 40 minuten tijdverlies, het waren er maar 25.
Moet zeggen dat het wat rommelig was. gelijk een echt café.
Het enigste is idd dat we de kandidaten eens gezien hebben

Davy schreef:Mis! 😎 😉
Dju 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2018, 08:41

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Een bizar filmpje? Toch?
Bizar is een eufemisme 😉
Het lijkt alsof ie al in Mexico was, onder een grafsteen (en dat filmpje dateert al van 2 jan 2015 - wel een lange voorbereiding op De Mol :mrgreen: )
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2018, 15:59

 281  Uma
ex-molinator schreef:Bizar is een eufemisme 😉
Het lijkt alsof ie al in Mexico was, onder een grafsteen (en dat filmpje dateert al van 2 jan 2015 - wel een lange voorbereiding op De Mol :mrgreen: )
Helemaal op het einde vraagt ie: 'Wie ben ik?'.
De mol natuurlijk 😃 .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2018, 16:48

 8153
Klaartje schreef:Vertel eens wat meer details over die proefopname, of heeft iedereen die als publiek de proefopname heeft mogen bijwonen een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen? 🙂

Was er veel volk? Zat het vol? Is het een talkshow met gasten? Zijn er bepaalde items? Wat is de inbreng van het publiek? Gaat het programma live op antenne? Indien het niet live is, gaat dat dan geen problemen opleveren op het einde van de reeks? Hoe ziet het decor eruit? Is het een echt café met een toog? Kan je er ook iets drinken? Hoe lang duurt het programma? (niet onbelangrijk, want 's anderendaags moeten de meesten vroeg op)

Ge gaat me toch niet vertellen dat ze vrijdagavond alleen het licht en de klank uitgetest hebben zeker?

Trouwens, die homepage waar we meer info zouden krijgen, welke is dat?

Maar vooral, waarom werd mij geweigerd die proefopname bij te wonen? 😲
Curieuzeneuzemosterpot! 😉
Gebruikersavatar

Klaartje19 mar 2018, 16:53

 2245  Uma
Stel je voor: een priester als verrader, leugenaar, bedrieger, valsspeler.

Zotter hoeft het niet te worden, alhoewel. Breng die van Temptation Island niet op ideeën of ze nemen volgend seizoen een kloosternonnetje als één van de verleidsters! 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2018, 16:56

 8153
ex-molinator schreef:Ik heb net op de site gekeken, gedownload, en ben blij dat ik de TV niet aangezet heb voor 40 minuten tijdverlies, het waren er maar 25. Ach ja, tenminste al een beeld van de 10 deelnemers en op het eerste gezicht heb ik al 1 niet-mol (puur gevoelsmatig).
Maar dat gevoel van jou... is niet helemaal betrouwbaar als ik mij goed herinner 😛
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16