Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 16:26

 8153
Fizmo schreef:Het programma zelf is niet slecht. Ik kijk er met een half oog naar maar op één of andere manier mist het iets om écht een goed programma te zijn. Alleen weet ik niet wat 😃
Het heeft iets teveel om een écht goed programma te zijn: de BV's :roll:
Zet aan tafel 2 ex-kandidaten uit verschillende seizoenen: veel leuker!
Gebruikersavatar

joachim.morrens17 apr 2018, 16:59

 200  Yens
chicawah schreef:Het heeft iets teveel om een écht goed programma te zijn: de BV's :roll:
Zet aan tafel 2 ex-kandidaten uit verschillende seizoenen: veel leuker!
Honderd procent mee eens!
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2018, 17:05

 2834  Uma
Ook volledig akkoord. Ik kijk er al tegenop om die James Cooke weer aan het woord te horen... Ik ben zelfs geneigd de volgende aflevering te skippen. Anderzijds zit Issa er dan wel in natuurlijk...
Gebruikersavatar

Holmes17 apr 2018, 17:21

 395
Fizmo schreef:Café De Mol vind ik als idee wel niet slecht. Iedereen is er toch over bezig (aan koffieautomaat op het werk of op een forum) over al die theorieën, de opdrachten, wie er de mol zou kunnen zijn, wat er verdacht was, etc... dus leuk om die discussies ook in een TV programma te plaatsen. Werkt uiteraard alleen voor zeer populaire programma's waar je over kunt nababbelen en de mol is er één van.
De mosterd hebben ze uit Nederland gehaald (MolTalk).... en daar zijn telkens 3 ex-deelnemers (tevens BN'ers) te gast. Ze hebben er daar natuurlijk intussen wel een pak meer dan in België.
In België komt het imho wat minder gestructureerd over omdat ze het CAFE-concept hanteren : volk rondom rond en veel geroezemoes.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2018, 18:04

 8153
Cedric schreef:Ook volledig akkoord. Ik kijk er al tegenop om die James Cooke weer aan het woord te horen... Ik ben zelfs geneigd de volgende aflevering te skippen. Anderzijds zit Issa er dan wel in natuurlijk...
Dat is dan op de koop toe zo'n BV die de aandacht naar zichzelf trekt :roll: Ik hoop dat Gilles VB daar niet in meegaat zoals in pilootaflevering, waar het meer over James ging dan over De Mol toen meneer BV aan het woord was :roll:
Gebruikersavatar

koen.willen17 apr 2018, 18:57

 187  Uma
Ik heb nu al compassie met de kandidaat die moet afhalen omdat die last heeft van den James..
Gebruikersavatar

BertV18 apr 2018, 21:37

 19
Zou het niet leuk zijn om een ex-deelnemer te laten samenzitten met een onbekende mollenjager? Als je ziet wat sommigen hier allemaal kunnen zien in een aflevering... Dan is er iemand die het spel zelf gespeeld heeft, en iemand die alles van buitenaf analyseert. Kan ook interessant zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2018, 21:55

 8153
BertV schreef:Zou het niet leuk zijn om een ex-deelnemer te laten samenzitten met een onbekende mollenjager? Als je ziet wat sommigen hier allemaal kunnen zien in een aflevering... Dan is er iemand die het spel zelf gespeeld heeft, en iemand die alles van buitenaf analyseert. Kan ook interessant zijn.
Leuk idee! Maar dan wel een molloot van dit forum. Al de rest is fake, couldn't be faker :mrgreen:
Ik stel mij alvast kandidaat 😃
Gebruikersavatar

wim.geuens18 apr 2018, 23:02

 57  Uma
chicawah schreef:Leuk idee! Maar dan wel een molloot van dit forum. Al de rest is fake, couldn't be faker :mrgreen:
Ik stel mij alvast kandidaat 😃
Degene met de hoogste post-count mag deelnemen 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 06:55

 8153
wim.geuens schreef:Degene met de hoogste post-count mag deelnemen 😂
Yesssssss! Ik maak kans! 😃
Gebruikersavatar

masterveecee19 apr 2018, 09:08

 3547  Sven
wim.geuens schreef:Degene met de hoogste post-count mag deelnemen 😂
owla! 😛
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2018, 09:50

 2204
annelies-a.-a..vanbelle schreef:mijn man en ik kunnen het gekwebbel van Frances niet goed aanhoren
Ik zeg dat ook tegen mijn vrouw. 😉

En die is er ook mee weg! :mrgreen:



:hartje: Frances :hartje:


:mrgreen:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16