Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2018, 09:54

 2204
Cedric schreef:In alle vorige edities van 'De Mol' had de eerste afvaller een kans om terug te keren, maar door 'Café de Mol' (Kelly die zegt dat ze nog tot aan het vliegtuig hoopte toch te kunnen blijven maar dat bleek niet het geval te zijn) wisten we nu dat dit nu niet zo geweest was. Zoiets had ik nog niet willen weten, zeker niet met het mysterie rond de cliffhanger-envelop nog in het spel.
Maar werd die kans om terug in het spel te komen niet steeds al op het einde van de eerste aflevering al duidelijk?

Toch zo bij Ruth en Hans (die eigenlijk niet de eerste afvaller was)?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 apr 2018, 10:50

 8153
Frolva schreef:Maar werd die kans om terug in het spel te komen niet steeds al op het einde van de eerste aflevering al duidelijk?

Toch zo bij Ruth en Hans (die eigenlijk niet de eerste afvaller was)?
Bij Hans voor de kandidaten pas in het begin van de 2de aflevering, voor de kijkers op het einde van de eerste wanneer Hans van achter een gebouw gluurt op het ogenblik van de groepsfoto (of kregen we dat niet te zien?).
Gebruikersavatar

Frolva19 apr 2018, 10:54

 2204
chicawah schreef:(of kregen we dat niet te zien?).
Kregen we te zien. 😉

Alsook, tenzij ik me vergis, in de beelden van 'volgende week'.
Gebruikersavatar

Margot319 apr 2018, 12:03

 91
Frolva schreef:Kregen we te zien. 😉

Alsook, tenzij ik me vergis, in de beelden van 'volgende week'.
en ook dat Hans nog in de vragenlijst zaten dat de kandidaten moesten invullen
Gebruikersavatar

habel.gaan22 apr 2018, 22:21

 43
Zoals het in de vorige weken "toevallig bleek" dat de gast iets te maken had met de afvaller zoals bv. Thibaut Courtois en dat dan katrien uit de mol ging. dit is volgens mij wel een theorie die mogelijk is voor de makers van de mol. Volgende komt Bertrand uit Oost-Vlaanderen. dus volgens deze theorie zou bahador de volgende afvaller zijn. ik wacht al af
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2018, 22:56

 3423  Yens
habel.gaan schreef:Zoals het in de vorige weken "toevallig bleek" dat de gast iets te maken had met de afvaller zoals bv. Thibaut Courtois en dat dan katrien uit de mol ging. dit is volgens mij wel een theorie die mogelijk is voor de makers van de mol. Volgende komt Bertrand uit Oost-Vlaanderen. dus volgens deze theorie zou bahador de volgende afvaller zijn. ik wacht al af
En wat is dan de link tussen James Cooke en Steve? James Cooke is bij mijn weten van Gent en Steve is uit Boutersem. Niet echt een link dus.
Gebruikersavatar

habel.gaan22 apr 2018, 23:11

 43
Issa(bel) komt uit het Leuvense. Leuvenen Boutersem liggen beide in Vlaams-Brabant
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2018, 23:18

 2834  Uma
Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat Café De Mol toch wat gestuurd wordt..

Aflevering 1: Gasten die Pascale en Jeffrey verdenken.
Aflevering 2: Gasten die Joke en Jeffrey (en Lloyd) verdenken.
Aflevering 3: Gasten die Pascale verdenken.
Aflevering 4: Gasten die Bahador verdenken.
Aflevering 5: Gasten die Pieter (en Joke) verdenken.

Dat gaat dus om Jeffrey (door de t-shirts) en de 5 laatste deelnemers..
Ik vermoed dat de gasten van volgende week dus Lloyd zullen verdenken?


EDIT/ En dan inderdaad nog het feit dat telkens de afvaller ofwel de verdachte ofwel een streekgenoot ofwel de favoriet is van één van de gasten. Toeval?
Gebruikersavatar

cato.meynen22 apr 2018, 23:35

 5
Cedric schreef:Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat Café De Mol toch wat gestuurd wordt..

Aflevering 1: Gasten die Pascale en Jeffrey verdenken.
Aflevering 2: Gasten die Joke en Jeffrey (en Lloyd) verdenken.
Aflevering 3: Gasten die Pascale verdenken.
Aflevering 4: Gasten die Bahador verdenken.
Aflevering 5: Gasten die Pieter (en Joke) verdenken.

Dat gaat dus om Jeffrey (door de t-shirts) en de 5 laatste deelnemers..
Ik vermoed dat de gasten van volgende week dus Lloyd zullen verdenken?


EDIT/ En dan inderdaad nog het feit dat telkens de afvaller ofwel de verdachte ofwel een streekgenoot ofwel de favoriet is van één van de gasten. Toeval?

Zeker geen toeval! Ik vraag me af wie Bertrand vernoemde toen hij de eerste keer in Café de mol kwam 🙂 iemand die dit weet?
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2018, 00:01

 2834  Uma
Cedric schreef:Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat Café De Mol toch wat gestuurd wordt..

Aflevering 1: Gasten die Pascale en Jeffrey verdenken.
Aflevering 2: Gasten die Joke en Jeffrey (en Lloyd) verdenken.
Aflevering 3: Gasten die Pascale verdenken.
Aflevering 4: Gasten die Bahador verdenken.
Aflevering 5: Gasten die Pieter (en Joke) verdenken.

Dat gaat dus om Jeffrey (door de t-shirts) en de 5 laatste deelnemers..
Ik vermoed dat de gasten van volgende week dus Lloyd zullen verdenken?


EDIT/ En dan inderdaad nog het feit dat telkens de afvaller ofwel de verdachte ofwel een streekgenoot ofwel de favoriet is van één van de gasten. Toeval?
Ik kan niet meer verder editten, maar de 'afvallers-volgens-voorstellingsgroep'-theorie blijft ook overeind..

Voorstelling kandidaten in aflevering 1:
Groep 1: Joke, Katrien, Steve, Bahador
Groep 2: Channy, Jeffrey, Kelly
Groep 3: Pascale, Lloyd, Pieter

Eerst vielen de mensen uit Groep 2 af, nu die uit Groep 1 blijkbaar...

Als Pascale, Lloyd en Pieter de finalisten blijken te zijn, dan mogen ze dit ganse programma gewoon afvoeren.
Gebruikersavatar

melissa.janssens23 apr 2018, 07:36

 18
Cedric schreef:Ik kan niet meer verder editten, maar de 'afvallers-volgens-voorstellingsgroep'-theorie blijft ook overeind..

Voorstelling kandidaten in aflevering 1:
Groep 1: Joke, Katrien, Steve, Bahador
Groep 2: Channy, Jeffrey, Kelly
Groep 3: Pascale, Lloyd, Pieter

Eerst vielen de mensen uit Groep 2 af, nu die uit Groep 1 blijkbaar...

Als Pascale, Lloyd en Pieter de finalisten blijken te zijn, dan mogen ze dit ganse programma gewoon afvoeren.
Volgens mij is het misleiding van de makers. Vorig jaar was er ook zo'n theorie dat de 3 mensen die uitgezwaaid werden de laatste overblijvers waren. Dit klopte.. tot de voorlaatste aflevering. Toen viel één van die drie uit en zat Eline ineens, tegen de verwachtingen van de mensen die de theorie geloofden in, in de finale.

Zelfde zal nu gebeuren. Volgende week wel nog Joke of Baha eruit (ik denk Joke) en de week nadien de verrassing en niet Baha eruit maar Lloyd of Pieter denk ik. Ik vermoed nl.dat Baha dan de mol is en Pascale de winnares.
Gebruikersavatar

Fizmo23 apr 2018, 12:09

 12
De makers van De Mol (of toch enkele) weten wie de mol is maar toch niet de makers van Café De Mol? En Gilles en Frances weten niet wie de mol is dus waarom zou je daar iets achter zoeken?
Laatst gewijzigd door Fizmo op 23 apr 2018, 12:12, 3 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16