Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

JKpowned23 apr 2018, 12:11

 259
Fizmo schreef:Enkele van de makers van De Mol weten wie de mol is maar toch niet de makers van Café De Mol? En Gilles en Frances weten niet wie de mol is dus waarom zou je daar iets achter zoeken?
Wie zegt dat zij dat niet weten? Het programma is in mekaar verweven dus wees maar zeker dat ze instructies krijgen van wat ze wel en niet mogen doen en wat ze wel en niet mogen tonen. Ze weten toch ook altijd al op voorhand wie de afvaller is want die opnames worden al gemaakt. Zelfs als ze het niet weten denk ik dat alles wat ze gaan zeggen of doen op voorhand door de mol productie gecontroleerd wordt ze willen namelijk het denkwerk en de hints niet verklappen want dan heeft de kijker er niets aan.
Gebruikersavatar

Fizmo23 apr 2018, 12:15

 12
JKpowned schreef:Wie zegt dat zij dat niet weten? Het programma is in mekaar verweven dus wees maar zeker dat ze instructies krijgen van wat ze wel en niet mogen doen en wat ze wel en niet mogen tonen. Ze weten toch ook altijd al op voorhand wie de afvaller is want die opnames worden al gemaakt. Zelfs als ze het niet weten denk ik dat alles wat ze gaan zeggen of doen op voorhand door de mol productie gecontroleerd wordt ze willen namelijk het denkwerk en de hints niet verklappen want dan heeft de kijker er niets aan.
Ze hebben dat toch ergens in de eerste aflevering ofzo es vermeld dat ze het zelf ook niet weten? En zelfs erna hoor je ze dat zelfs af en toe nog es zeggen.

Slechts een paar personen weten wie de mol is. Waarom zouden zij daar bij zijn? Zij moeten toch De Mol niet editen etc... Café de mol is een totaal ander concept waar je totaal de identiteit van de mol niet hoeft voor te weten. Meer zelfs, als ze de mol zouden weten zou het minder spontaan of te gescript overkomen dus voor de kwaliteit van het programma is het beter dat ze het niet weten.
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2018, 12:28

 3423  Yens
Fizmo schreef:Ze hebben dat toch ergens in de eerste aflevering ofzo es vermeld dat ze het zelf ook niet weten? En zelfs erna hoor je ze dat zelfs af en toe nog es zeggen.

Slechts een paar personen weten wie de mol is. Waarom zouden zij daar bij zijn? Zij moeten toch De Mol niet editen etc... Café de mol is een totaal ander concept waar je totaal de identiteit van de mol niet hoeft voor te weten. Meer zelfs, als ze de mol zouden weten zou het minder spontaan of te gescript overkomen dus voor de kwaliteit van het programma is het beter dat ze het niet weten.
Mee akkoord. Als achteraf moet blijken dat ze toch op de hoogte zouden zijn, haak ik af... De Mol is de De Mol en ik vind niet dat je naar andere programma's moet kijken om hints te vinden. Ik zou zelfs heel teleurgesteld zijn als de verdeling in groepjes in de pre-aflevering van Café De Mol zou kloppen. Dat was GDC zelf die die verdeling maakte en die houdt nog steeds steek, ook al zijn er al 5 personen weg nu.
Gebruikersavatar

robin.bastaens23 apr 2018, 13:38

 71  Uma
In de eerste aflevering van Café De Mol kwam GDC met een USB-stick de kandidaten voorstellen.
Hij had deze ingedeeld in groepjes.

Groep 1:
Joke
Steve
Katrien
Bahador

Groep 2: 'Mensen met een y'
Channy
Kelly
Jeffrey

Groep 3: West-Vlaanderen.
Pascale
Lloyd
Pieter

--> Groep 2 "y": Deze groep is al volledig naar huis, zonder dat er iemand van een andere groep moest vertrekken.
--> Groep 1: Na vorige week Katrien en deze week Steve, lijkt het dat deze groep er nu moet aan geloven. Als het volgende week Bahador of Joke is, kunnen we dit patroon zeker volgen.
--> Groep 3 "West-Vlaanderen": Zou deze groep de finale spelen? Volgende aflevering afwachten denk ik dan?

Wat denken jullie?




Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 13:38

 8153
Fizmo schreef:De makers van De Mol (of toch enkele) weten wie de mol is maar toch niet de makers van Café De Mol? En Gilles en Frances weten niet wie de mol is dus waarom zou je daar iets achter zoeken?
Het is wel GDC die ze ingedeeld heeft in het groepje van 4 (met Joke als vreemde eend in de bijt), de 3 Y's en dan 3 West-Vlamingen (waarom Joke daar niet bij?).
Gebruikersavatar

melissa.janssens23 apr 2018, 18:18

 18
Mijn theorie hierover heb ik vanmorgen op de pagina hiervoor gepost. Geen toeval, maar tikkeltje misleiding. 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 apr 2018, 19:35

 1690  Sven
robin.bastaens schreef:In de eerste aflevering van Café De Mol kwam GDC met een USB-stick de kandidaten voorstellen.
Hij had deze ingedeeld in groepjes.

Groep 1:
Joke
Steve
Katrien
Bahador

Groep 2: 'Mensen met een y'
Channy
Kelly
Jeffrey

Groep 3: West-Vlaanderen.
Pascale
Lloyd
Pieter

--> Groep 2 "y": Deze groep is al volledig naar huis, zonder dat er iemand van een andere groep moest vertrekken.
--> Groep 1: Na vorige week Katrien en deze week Steve, lijkt het dat deze groep er nu moet aan geloven. Als het volgende week Bahador of Joke is, kunnen we dit patroon zeker volgen.
--> Groep 3 "West-Vlaanderen": Zou deze groep de finale spelen? Volgende aflevering afwachten denk ik dan?

Wat denken jullie?




Afbeelding
Wow, dat was ik helemaal vergeten, dat GDC dat op usb had.
Dan zou het wel eens kunnen dat dat een grote hint is.
Gebruikersavatar

sophie.fastré24 apr 2018, 16:52

 32  Bert
robin.bastaens schreef:In de eerste aflevering van Café De Mol kwam GDC met een USB-stick de kandidaten voorstellen.
Hij had deze ingedeeld in groepjes.

Groep 1:
Joke
Steve
Katrien
Bahador

Groep 2: 'Mensen met een y'
Channy
Kelly
Jeffrey

Groep 3: West-Vlaanderen.
Pascale
Lloyd
Pieter

--> Groep 2 "y": Deze groep is al volledig naar huis, zonder dat er iemand van een andere groep moest vertrekken.
--> Groep 1: Na vorige week Katrien en deze week Steve, lijkt het dat deze groep er nu moet aan geloven. Als het volgende week Bahador of Joke is, kunnen we dit patroon zeker volgen.
--> Groep 3 "West-Vlaanderen": Zou deze groep de finale spelen? Volgende aflevering afwachten denk ik dan?

Wat denken jullie?




Afbeelding

Moest het zo zijn dan zien we in begin van aflevering 1:
1) Kelly, als eerste afvaller
2) Pieter, als laatste afvaller (verliezer finale)
3) Lloyd, als winnaar
4) Pascale, als mol (waar we haar niet in het graf zien => heb je mij/haar gemist? 😉 )

😂

Oh ik hoop dat ik volgende week kan zeggen dat het niet zo is
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2018, 11:19

 8153
Ik wil het nog even hebben over de "eigenaardige volgorde" waarin GDC de kandidaten voorstelde. Waarom zit Joke niet bij de 3 andere West-Vlamingen?
Het is toch al te simpel dat de volgorde zou duiden op de afvallers en de finalisten: eerst de drie -Y's eruit en dan beginnen we aan het rijtje van 4. Ergo: Pieter, Lloyd en Pascale in de finale.
Zou het niet kunnen dat de 2 overgeblevenen in het rijtje van 4 (dus Joke en Baha) mol en winnaar zijn en dat vanaf nu de afvallers uit het rijtje met de 3 West-Vlamingen komen?
Gebruikersavatar

Jansen28 apr 2018, 11:31

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik wil het nog even hebben over de "eigenaardige volgorde" waarin GDC de kandidaten voorstelde. Waarom zit Joke niet bij de 3 andere West-Vlamingen?
Het is toch al te simpel dat de volgorde zou duiden op de afvallers en de finalisten: eerst de drie -Y's eruit en dan beginnen we aan het rijtje van 4. Ergo: Pieter, Lloyd en Pascale in de finale.
Zou het niet kunnen dat de 2 overgeblevenen in het rijtje van 4 (dus Joke en Baha) mol en winnaar zijn en dat vanaf nu de afvallers uit het rijtje met de 3 West-Vlamingen komen?
Afwachten tot morgen en dan weten we het 😉
Gebruikersavatar

melissa.janssens29 apr 2018, 11:00

 18
chicawah schreef:Ik wil het nog even hebben over de "eigenaardige volgorde" waarin GDC de kandidaten voorstelde. Waarom zit Joke niet bij de 3 andere West-Vlamingen?
Het is toch al te simpel dat de volgorde zou duiden op de afvallers en de finalisten: eerst de drie -Y's eruit en dan beginnen we aan het rijtje van 4. Ergo: Pieter, Lloyd en Pascale in de finale.
Zou het niet kunnen dat de 2 overgeblevenen in het rijtje van 4 (dus Joke en Baha) mol en winnaar zijn en dat vanaf nu de afvallers uit het rijtje met de 3 West-Vlamingen komen?
k Heb het hier al eens neergepend, maar k zal het hier nog maar eens doen. Volgens mij is het een niet-officiele hint zoals vorig jaar met het uitzwaaien van de familie. 3 die uitgezwaaid werden, zaten in de finale, dachten sommigen. Dat bleek te kloppen tot de voorlaatste afl. Toen viel 1 van die 3 weg en zat Eline bij de laatste 3.

Ik denk dus dat vnv Joke of Bahador afvalt en dat de andere van deze 2 de mol zal zijn. Wie van de 2 weet ik nog niet. Heb voor beiden verschillende redenen waarom wel/niet de mol. Maar vanavond zal ik het wel weten. 🙂 Volgende week zal dan, tegen de verwachtingen van de groepjestheorie in, iemand uit de West-Vlaamse groep afvallen.

Daarom dat Joke dus niet in het West-Vlaamse groepje zit. Omdat ze of vnv al uitvalt of omdat ze de mol is en dat sommige mensen denken dat de mol uit het overblijvende West-Vlaamse groepje zal komen en zich daarop concentreren, maar de mol daar eigenlijk niet tussen zit.
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2018, 11:08

 1690  Sven
melissa.janssens schreef:k Heb het hier al eens neergepend, maar k zal het hier nog maar eens doen. Volgens mij is het een niet-officiele hint zoals vorig jaar met het uitzwaaien van de familie. 3 die uitgezwaaid werden, zaten in de finale, dachten sommigen. Dat bleek te kloppen tot de voorlaatste afl. Toen viel 1 van die 3 weg en zat Eline bij de laatste 3.

Ik denk dus dat vnv Joke of Bahador afvalt en dat de andere van deze 2 de mol zal zijn. Wie van de 2 weet ik nog niet. Heb voor beiden verschillende redenen waarom wel/niet de mol. Maar vanavond zal ik het wel weten. 🙂 Volgende week zal dan, tegen de verwachtingen van de groepjestheorie in, iemand uit de West-Vlaamse groep afvallen.

Daarom dat Joke dus niet in het West-Vlaamse groepje zit. Omdat ze of vnv al uitvalt of omdat ze de mol is en dat sommige mensen denken dat de mol uit het overblijvende West-Vlaamse groepje zal komen en zich daarop concentreren, maar de mol daar eigenlijk niet tussen zit.
Ik denk ook in die richting. Ik denk dat Joke eruit gaat deze x, dat ze daarom bij dat groepje zit. Baha blijft en wint het spelletje.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16