Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 11:58

 417
de kans dat ze de volledige afvaller volgorde weggeven hebben met die groepjes is, denk ik, bijzonder klein....

vroeg of laat gaat er iets onverwacht gebeuren...
Gebruikersavatar

Holmes29 apr 2018, 21:58

 395
En ook Joke is naar huis....
Enkel nog Bahador uit de eerste groep...
Wordt hij de mol of valt hij volgende week af ?
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 22:09

 417
Holmes schreef:En ook Joke is naar huis....
Enkel nog Bahador uit de eerste groep...
Wordt hij de mol of valt hij volgende week af ?
denk en hoop toch niet dat ze finalisten weggegeven hebben bij de voorstelling :?
hoop toch dat baha mee de finale mag spelen... dus laat pieter of pascale volgende week maar vertrekken...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 11:23

 8153
Joke eruit. Dus schiet van de eerste 4 alleen Baha over, samen met de 3 West-Vlamingen.
Dus nu Baha eruit? Zo simplistisch zal het toch wel niet zijn?
Ik ga dus voor: ze spelen met 4 de finale en Baha is de mol. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat dit puur wishful thinking is 🙂
Gebruikersavatar

Cedric01 mei 2018, 23:43

 2834  Uma
Als Baha afvalt, ga ik toch echt wel slecht gezind zijn. Niet omdat ik hem als Mol zie (shit happens, ik kan fout zijn), maar wel omdat dan met zekerheid kan gezegd worden dat de volgorde waarin de kandidaten werden voorgesteld niet zo random was als GDC beweerde... Zou ik écht een gigantische domper vinden.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2018, 09:06

 3547  Sven
Zou wel dwaas zijn als het al op voorhand zo gekend is :(


Oja, deze foto kon ik niet laten van te maken en hier te posten 😃
Afbeelding
(ik vond het grappig ^^)
Gebruikersavatar

jos.jansen02 mei 2018, 12:14

 328  Uma
Hoe langer dit overeind blijft hoe geïrriteerder ik erdoor word. De zoektocht naar de mol gaat toch over het programma zelf, niet over een talkshow die er rond gemaakt word.

ik moet wel toegeven dat cafe de mol me totaal niet interesseert als programma en ik zou het dus echt stom vinden als ik volgende seizoen ook dit moet volgen om volledig mee te zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 12:50

 3483  Uma
jos.jansen schreef:Hoe langer dit overeind blijft hoe geïrriteerder ik erdoor word. De zoektocht naar de mol gaat toch over het programma zelf, niet over een talkshow die er rond gemaakt word.

ik moet wel toegeven dat cafe de mol me totaal niet interesseert als programma en ik zou het dus echt stom vinden als ik volgende seizoen ook dit moet volgen om volledig mee te zijn.
Café De Mol interesseert me ook niet (ik heb de pre-aflevering gezien en was niet bepaald onder de indruk).
En ja, de mol moet ontmaskerd kunnen worden met enkel en alleen zaken die uit De Mol zelf afgeleid kunnen worden (dit gezegd zijnde: afgeleiden via opzoekwerk over zichtbare feiten die zich in De Mol afspelen vind ik wel helemaal correct- zoals bvb het klokkengedoe van vorig jaar)
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 22:15

 417
jos.jansen schreef:Hoe langer dit overeind blijft hoe geïrriteerder ik erdoor word. De zoektocht naar de mol gaat toch over het programma zelf, niet over een talkshow die er rond gemaakt word.
zoals verwacht klopt het nu niet meer... verrassingseffect voor finale....
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2018, 16:54

 2834  Uma
In iedere aflevering van Café De Mol wordt op het einde een grafiekje getoond van hoe hard kandidaten verdacht zijn bij de kijkers.

Na aflevering 0 (die met de kandidatenvoorstelling) was het bijvoorbeeld als volgt:
Kelly 24%, Channy 15%, Baha 12%, Pascale & Steve 10%, Lloyd en Pieter 7%, Jeffrey, Joke en Katrien 5%.

Ik heb die percentages bijgehouden en nu even herberekend alsof het enkel nog om de 3 finalisten ging.
Bijvoorbeeld had in die bewuste aflevering Baha 12%, Lloyd en Pieter 7%. Als het enkel om hen 3 zou gaan (en dus een totaalpercentage van 100% voor hen samengerekend) wordt Baha 46% en Lloyd en Pieter elk 27%.

Over het ganse seizoen van Café De Mol bekeken, creëert dat volgende evolutie:
- Aflevering 0: 46% Baha, 27% Lloyd en Pieter
- Aflevering 1: 48% Lloyd, 32% Baha, 20% Pieter
- Aflevering 2: 57% Lloyd, 29% Baha, 14% Pieter
- Aflevering 3: 57% Lloyd, 26% Baha, 17% Pieter
- Aflevering 4: 60% Lloyd, 25% Baha, 15% Pieter
- Aflevering 5: 44% Baha, 38% Lloyd, 17% Pieter
- Aflevering 6: 44% Baha, 36% Lloyd, 21% Pieter
- Aflevering 7: 39% Baha, 33% Lloyd, 29% Pieter

Wat voor mij opvalt is hoe hard Lloyd werd verdacht.. Ik had dat echt niet zo aangevoeld eigenlijk.
Ook opvallend is aflevering 5 (die met de familieleden in het pretpark, de cinema en de shoot-off) waar er een GIGANTISCHE ommekeer merkbaar is en Lloyd door een pak mensen niet meer wordt verdacht.
Pieter blijft constant het meest onopvallend.



EDIT/ Ter verduidelijking, nogmaals: dit is dus enkel als je de verdenking van de 3 finalisten aanschouwt. Als je ALLE kandidaten meeneemt hier, dan valt op dat elke aflevering iemand anders het meest verdacht wordt, behalve in de laatste 2 afleveringen waar het Baha was. En behalve na aflevering 0 is Pieter constant diegene geweest die het minst werd verdacht. Pieter zou dus écht wel een steengoeie Mol zijn!
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2018, 18:09

 3423  Yens
Op deze pagina kan je de resultaten van de poll van deze site bekijken:
https://www.wieisdemol.be/theorie/onderderadar.php

Ik merk wel dat de resultaten van na Afl. 7 er nog niet bij staan.

EDIT: maar die komen misschien pas aan het einde van deze week er bij, net voor afl. 8 😃.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16