Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2018, 09:48

 2204
En bij Bahador staat er Bomfunck Mc's ipv Bomfunk Mc's.
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2018, 09:54

 2204
Jay-Lo schreef:Bij Kelly 2 fouten, Alanis morrisette moet morissette zijn en " kom hier dat ik je draag " zou " u draag " moeten zijn.
Ook nog Alors on dance ipv Alors on danse.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2018, 09:58

 3423  Yens
Ik vrees een beetje dat dit gewoon een symptoom van deze tijd is... tegenwoordig staan er overal spelfouten, zelfs op sites waar het in feite niet zou mogen zoals bv. de VRT nieuwssite.
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 10:03

 3547  Sven
Stel, dat de kandidaten het lijstje hebben opgemaakt, en de productiemensen gewoon de lijsten hebben gekopieerd. Dan kunnen er wel fouten in komen natuurlijk.

Wat mij vooral opvalt, is dat er veeeeeeel te veel fouten zijn om er iets achter te zoeken
Gebruikersavatar

Klaartje20 mar 2018, 10:07

 2245  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik vrees een beetje dat dit gewoon een symptoom van deze tijd is... tegenwoordig staan er overal spelfouten, zelfs op sites waar het in feite niet zou mogen zoals bv. de VRT nieuwssite.
Tja, de taal, nochtans voertuig van de gedachte,
maar bij velen een krakende wagen.
Gebruikersavatar

ulrike.vandamme20 mar 2018, 10:51

 6  Uma
Het kan inderdaad slordigheid zijn. Maar dat lijkt me zo vreemd voor een programma als De Mol, waar maanden aan gewerkt wordt en minutieus gemonteerd wordt. Om dan zo'n fouten te hebben.
Gebruikersavatar

Klaartje20 mar 2018, 12:43

 2245  Uma
Bij Vier lezen ze hier aandachtig mee, want ik merk nu dat ze tal van schrijffouten in de speellijsten gecorrigeerd hebben.

Goed werk van de medewerkers van Vier!
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2018, 12:58

 3547  Sven
Terug bevestiging dus dat dit forum echt wel een meerwaarde is! 😎
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2018, 13:23

 3483  Uma
masterveecee schreef:Terug bevestiging dus dat dit forum echt wel een meerwaarde is! 😎
En dat de reeds aangevangen zoektocht doorheen de playlists momenteel (tijdelijk?) op een dood spoor loopt. 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2018, 13:38

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ik vrees een beetje dat dit gewoon een symptoom van deze tijd is... tegenwoordig staan er overal spelfouten, zelfs op sites waar het in feite niet zou mogen zoals bv. de VRT nieuwssite.
En niet alleen spelfouten maar ook regelrechte taalfouten, zelfs in kranten en op nieuwssites. Om bij te huilen.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2018, 14:10

 3423  Yens
masterveecee schreef:Terug bevestiging dus dat dit forum echt wel een meerwaarde is! 😎
Misschien moeten we dan ook fora gaan oprichten om andere sites te verbeteren :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8