Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2018, 23:33

 8153
Van alle theorieën gebaseerd op playlists word ik zo stilaan volslagen kierewiet.
Op mijn playlist zouden dingen staan uit jaren dat ik nog braaf in mijn wiegje lag en zelfs dingen van toen ik nog niet eens geboren was.
Voor alle duidelijkheid : mijn kinderen zijn ouder dan Lloyd...
Gebruikersavatar

thomas.dierckxsens25 mar 2018, 19:53

 1
In Joke haar playlist staat Pearl Jam - Alive en The Knife - Heartbeats. Verwijzing met het feit dat ze straks in doodskisten zitten?
Gebruikersavatar

dimitri.vanovertveldt25 mar 2018, 22:54

 1
Lloyd zijn liedje vr zen begrafenis... De wereld is mooi (Samson en Gert)?????
Bie ba boe ba beestig mooi
Gebruikersavatar

Social26 mar 2018, 00:10

 353  Uma
dimitri.vanovertveldt schreef:Lloyd zijn liedje vr zen begrafenis... De wereld is mooi (Samson en Gert)?????
Bie ba boe ba beestig mooi
Dat is iets dat mij ook is bijgebleven, ik kan het moeilijk linken met een begrafenis... Waarom dat nummer, hmmm :?
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 10:05

 3423  Yens
Social schreef:Dat is iets dat mij ook is bijgebleven, ik kan het moeilijk linken met een begrafenis... Waarom dat nummer, hmmm :?
Dit is natuurlijk wel perfect te linken aan het karakter en de leeftijd van Lloyd, je kan toch niet serieus verwachten dat een gast van 21 jaar al nadenkt over begrafenismuziek? Dus zijn antwoord vond ik vooral hilarisch 🙂. Trouwens Channy (26) haar "begrafenisliedje" was "Don't Stop Me Now" van Queen. Ook niet echt begrafenismateriaal 😉.
Gebruikersavatar

bert.vanrompaey26 mar 2018, 12:54

 2
De uitzendingen zijn van maandag naar zondag verplaatst.
Toeval dat dit in de playlist van Jeffrey staat? :o
Gebruikersavatar

noor.kerstens26 mar 2018, 12:59

 23
inderdaad wel toevallig ja! inderdaad steken ze naar goede gewoonte hints in de playlist, maar misschien is dit te voor de hand liggend :?: :?: :?:
Gebruikersavatar

bert.vanrompaey26 mar 2018, 13:02

 2
noor.kerstens schreef:inderdaad wel toevallig ja! inderdaad steken ze naar goede gewoonte hints in de playlist, maar misschien is dit te voor de hand liggend :?: :?: :?:
Lijkt me ook wel een te open deur...
Maar toch 😃
#tunnelvisie
Gebruikersavatar

jos.jansen26 mar 2018, 20:35

 328  Uma
erik.dumon schreef:lijsten al deels opgekuist, er blijven wel fouten :
Bahador : Bomfunck (moet zijn Bomfunk)- the Weeknd (The Weekend)
ondertussen is Bomfunk Mc's aangepast. The Weeknd is echter wel juist aangezien de artiest zijn naam zo schrijft
Gebruikersavatar

jelle.feihle27 mar 2018, 20:13

 1
Opvallende nummerkeuze in de playlist van Lloyd. Money trees(geld), When I’m gone(eerste opdracht), Check the Rhyme(tweede opdracht),.. Hoofdverdachte nummer 1!
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2018, 20:23

 3483  Uma
jelle.feihle schreef:Opvallende nummerkeuze in de playlist van Lloyd. Money trees(geld), When I’m gone(eerste opdracht), Check the Rhyme(tweede opdracht),.. Hoofdverdachte nummer 1!
Hmm? Op basis van een playlist. :roll:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8