Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

anseric.soete20 mar 2018, 21:39

 10
Hallo

Ik ga straks eens alle foto's analyseren van de kandidaten met de bolletjes (vorig jaar qr code naar site)
Ik zag de bestandsnamen en zie ook iets terugkeren, "p5qf..."
Ik weet niet of dit door de site zelf is (opgebouwd met drupal) of iets die de makers zelf hebben toegevoegd.
Afbeelding

Ik laat weten of ik iets terugvind in de foto's !

Ook even ter info maar het posten van de kandidaten werd uitgevoerd door de medewerker Xander.
Gebruikersavatar

Mateo21 mar 2018, 00:34

 870
Bij iedereen staan de twee schuine streepjes (// na de leeftijd) onder twee letters van de voornaam, behalve bij Channy.
Bij haar staan ze allebei onder de A van haar naam.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2018, 09:53

 8153
Mateo schreef:Bij iedereen staan de twee schuine streepjes (// na de leeftijd) onder twee letters van de voornaam, behalve bij Channy.
Bij haar staan ze allebei onder de A van haar naam.
Nogal vergezocht vind ik. Heeft gewoon te maken met de breedte van de letters en de cijfers.
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2018, 10:11

 2204
chicawah schreef:Nogal vergezocht vind ik.
Dat vond ik ook van enkele verborgen tips, vorig jaar. :mrgreen:

Ik bedoel maar: een QR code over een letterpuzzel van een andere aflevering leggen en dan in twee richtingen verschuiven ... :roll:
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2018, 10:40

 3483  Uma
Frolva schreef:Ik bedoel maar: een QR code over een letterpuzzel van een andere aflevering leggen en dan in twee richtingen verschuiven ... :roll:
Vergezocht vond ik het niet maar wel wreed ingewikkeld ivm die verschuivingen. Een geldige hint, dat wel, maar ik vraag me af hoeveel keer die gevonden is (ik heb het specifiek over die verschuivingen, niet over de link met Lego, dat was vindbaar).
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2018, 11:36

 2204
ex-molinator schreef:maar ik vraag me af hoeveel keer die gevonden is
Ik denk dat je met het antwoord '0' aardig in de buurt komt. :mrgreen:
Gebruikersavatar

pieter.grauwels28 mar 2018, 01:39

 69
Frolva schreef:Ik denk dat je met het antwoord '0' aardig in de buurt komt. :mrgreen:
Dat eerste gedeelte komt overal terug. Enkel de laatste twee karakters zijn uniek. Bij Steve is dit m6 = Mol 6de seizoen?

hmm