Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

tom.frederickx21 mar 2018, 22:54

 4
Afbeelding

Op de website van vier.be/demol zie je dat ze verwijzen naar - plantiful - de winkel die hen de cactussen heeft bezorgd voor het decor van de trailer. Nu ben ik even verder op deze website gaan kijken en wordt er belachelijk veel verwezen naar Mexico en hallucinogeen (stof in de cactus) na verder te kijken zie ik ook een foto van een cactus die geupload is op dezelfde dag als de aankondiging van het nieuwe seizoen van de mol. Deze foto doet me denken in de mol sfeer *qua belichting en kleurperspectieven* Dit is 1 van mijn meest vergezochte, maar wie herrinnerd zich nog de QR code die je op het scrabbleplatform kon gebruiken?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2018, 10:35

 8153
Ik vind het heel mooi opgemerkt, maar ik zie (voorlopig) geen link naar 1 van de kandidaten. Mocht er nu een Lien Meskens meedoen...
Anderzijds is er wel een link tussen West-Vlaanderen en cactus (WC)... :mrgreen:
Gebruikersavatar

yevo22 mar 2018, 12:42

 281  Uma
Een probleem dat ik zie met deze hint:

ALS dit een hint is, dan zal dit waarschijnlijk besproken zijn geweest toen ze sponsor werden. Het probleem daarmee is dan weer dat er meer mensen zouden weten dat het een hint zou zijn en dus zou verwijzen naar de mol op één of andere manier.

Nu denk ik niet dat ze zomaar een sponsor dit zouden laten weten, want dat is weer meer kans om lekken te creëren...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2018, 13:24

 8153
yevo schreef:Een probleem dat ik zie met deze hint:

ALS dit een hint is, dan zal dit waarschijnlijk besproken zijn geweest toen ze sponsor werden. Het probleem daarmee is dan weer dat er meer mensen zouden weten dat het een hint zou zijn en dus zou verwijzen naar de mol op één of andere manier.

Nu denk ik niet dat ze zomaar een sponsor dit zouden laten weten, want dat is weer meer kans om lekken te creëren...
Vorig jaar werden ze gesponsord door BMW en werd door sommige mensen de link gelegd naar Sam...