Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2018, 12:07

 2354  Uma
Hallo allemaal,

Ik heb veel vragen gehad van lezers over het feit dat er (nog) geen post is over aflevering 3. Ik was van dinsdagavond tot gisterenavond op vakantie, even weg van alle social media,... Ik ga proberen vandaag iets te schrijven over aflevering 3, en een kleine voorbeschouwing voor aflevering 4.

Sorry voor het wachten, maar ik kijk al uit naar vanavond!
Gebruikersavatar

Rik15 apr 2018, 21:49

 122  Uma
Mateo schreef:De naam Steve komt in dit stuk in het geheel niet voor, constateer ik, Rik.
Hij is het dan ook niet 😉 :-P
Gebruikersavatar

Mateo15 apr 2018, 23:50

 870
En die van mij!
Gebruikersavatar

Jansen16 apr 2018, 10:10

 3423  Yens
Rik schreef:https://fivesonsblog.com/2018/04/15/de- ... -het-niet/
Daar ging mijn hoofdverdachte! Wat een geweldige editie dit jaar!
Net je blog gelezen, en ik volg je helemaal. Katrien was tot gisteren mijn hoofdverdachte maar ligt er dus uit ( :cry: ). De twee personen die voor mij het verdachtst naar voren kwamen gisteren, zijn ook Pascale en Lloyd. Over Baha net dezelfde mening: als mol wil je toch vooral niet in de worstelproef zitten.
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2018, 10:20

 767  Yens
Net ook je blog gelezen.
Ik vind net niet dat je Baha (of Pieter) kan uitsluiten omdat ze dat gekozen hebben ... lijkt me net fun ook al ben je de mol tenzij er vooraf duidelijk afgesproken is dat je absoluut in de andere opdracht moet zitten? Maar als het voor de regie niet uitmaakt en je mag kiezen ... escape rooms kan je nog doen, dit ???
Er is tenslotte dit jaar al heel veel verloren en ondertussen ken je je medekandidaten al en weet je dat ze liever zoeken naar foutjes bij de anderen en de mol dan wel de opdrachten tot een goed einde willen brengen.

Ja Joke gaat ervoor en lijkt dus geen mol maar waarom niet alles geven voor de vrijstelling en geen geld winnen als mol of nog waarom niet alles geven als je toch weet dat het adres verkeerd is en je je zo minder verdacht maakt?

En tenslotte ja Lloyd is verdacht maar niet net TE?
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 22:37

 417
Rik schreef:https://fivesonsblog.com/2018/04/22/het ... -of-lloyd/
Ik volg de theorie van de voorstelling in cafe de mol volledig. Het is misschien té opvallend. Maar ik moet iets volgen. Ik ben voor de rest elk spoor kwijt dit jaar.
volgens mij geven ze nooit alles zo makkelijk weg.... en zal die piste vroeg of laat de mist in gaan...
Gebruikersavatar

Rik29 apr 2018, 21:51

 122  Uma
james.waker schreef:volgens mij geven ze nooit alles zo makkelijk weg.... en zal die piste vroeg of laat de mist in gaan...

Iksnap je volledig dat je dit zegt. Maar zoals ik zeg, ik moet iets volgen natuurlijk.
Gebruikersavatar

Rik29 apr 2018, 21:52

 122  Uma
100% ben je natuurlijk nooit zeker. Maar ik wil nu toch wel echt voor Pascale gaan.
https://fivesonsblog.com/2018/04/29/het ... -of-lloyd/
Ik denk dat Pieter hier toch even geluk gehad heeft dat hij de vrijstelling kreeg.