Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Gillesisdemol01 apr 2018, 18:11

 373
Mijn Mol is Joke, deze theorie geeft een extra bevestiging (MAAR we blijven op onze hoede voor de gevreesde tunnelvisie 😉.
Gebruikersavatar

Yvo01 apr 2018, 22:21

 1111  Uma
Bedankt voor de moeite Frank! Zo'n overzicht is heel nuttig.
Als ik me niet vergis hebben Joke, Bahador en Lloyd het minste geld in de pot gebracht.
Bahador is één van mijn verdachten en na aflevering 2 moet ik zeggen dat ik Joke ook een beetje verdacht vind.
Lloyd verdenk ik niet, ik hoop wel dat hij erin blijft. Ik vind hem een toffe kandidaat.
Gebruikersavatar

Elysia198501 apr 2018, 23:23

 105
Ik vind wel dat het er bij Bahador (toch wat betreft deze aflevering) een beetje te dik op ligt. Maar zo slecht gepresteerd tot nu toe! Bij Joke zou ik het dan eerder indrukwekkend vinden en me afvragen hoe ze het zoal gedaan heeft, terwijl bij Bahador het tot nu toe gewoon neerkomt op ‘ik herken die nummers niet’, ‘ik kan de kippen niet vangen’, ‘ik kan niet goed baseballen’, enz... en ik verwacht misschien meer ‘achter de schermen’ werk en slimmigheden van een mol. 🙂
Gebruikersavatar

mollig1802 apr 2018, 10:55

 229  Bert
zijn er eigenlijk al proeven geweest die Lloyd niet heeft gesaboteerd of proberen saboteren?
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 apr 2018, 11:06

 1690  Sven
Elysia1985 schreef:Ik vind wel dat het er bij Bahador (toch wat betreft deze aflevering) een beetje te dik op ligt. Maar zo slecht gepresteerd tot nu toe! Bij Joke zou ik het dan eerder indrukwekkend vinden en me afvragen hoe ze het zoal gedaan heeft, terwijl bij Bahador het tot nu toe gewoon neerkomt op ‘ik herken die nummers niet’, ‘ik kan de kippen niet vangen’, ‘ik kan niet goed baseballen’, enz... en ik verwacht misschien meer ‘achter de schermen’ werk en slimmigheden van een mol. 🙂
Dankjewel, Bahador was verdacht bij mij omdat hij zo slecht presteerde, maar inderdaad, hij saboteert niet, bij deze dus lager in het lijstje.
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 apr 2018, 10:36

 2354  Uma
FOLLOW THE MONEY NA AFL. 2:
Afbeelding
Wat mij opvalt, is dat Joke heel weinig verdient. Maar is ze dan niet te opvallend om De Mol te zijn? Wilt de Mol liever niet te fel opvallen zoals Bahador of Lloyd? Joke, Bahador en Lloyd zijn de enigen die onder de €1.000 verdienen. Daarna volgen Pascale en Steve met €1.118. Dan Channy, maar die ligt helaas al uit het spel. Pieter heeft €1.668 op zijn naam staan. Zijn homerun van €300 is alleen bij hem gerekend. De overige €2.000 is nog over alle kandidaten verdeelt die meededen aan die proef. En de uitblinkers Katrien & Jeffrey hebben in totaal €2.333 verdient. Veel mensen verdenken Jeffrey als Mol, maar deze theorie kan (voorlopig) Jeffrey uitsluiten als mol, en Katrien zeer waarschijnlijk ook.
Nog vragen over de berekeningen, stel ze maar! En tips zijn ook altijd welkom.
Gebruikersavatar

kim.baudart03 apr 2018, 11:49

 138
Op dit moment vind ik het nog te vroeg om écht conclusies te trekken uit 'follow the money' overzichten, omdat één proef nog een heel grote invloed kan hebben (bijvoorbeeld die van Katrien en Jeffrey en het kistje, die elk van hen meteen €1500 oplevert, en eigenlijk nogal moeilijk molbaar was zonder extreem opvallend te zijn...) .

Het is een heel nuttige tool, maar ik denk niet dat het resultaat al na twee afleveringen duidelijk kan zijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen10 apr 2018, 17:28

 2354  Uma
NA AFLEVERING 3:

Afbeelding

JOKE IN DE MIN!!!

Wat merk je op? Zet het in de reacties !
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 17:44

 8153
Katrien wordt door veel mensen verdacht maar brengt toch maar mooi het grootste bedrag binnen.
Joke staat negatief, maar, zoals ze zelf opmerkte bij de geldkoffers, is ze vaak afhankelijk geweest van anderen en heeft ze dus, ondanks het feit dat ze haar best doet, nog niet veel kunnen verdienen.
Gebruikersavatar

billie.holiday10 apr 2018, 18:08

 462  Bert
chicawah schreef:Katrien wordt door veel mensen verdacht maar brengt toch maar mooi het grootste bedrag binnen.
Joke staat negatief, maar, zoals ze zelf opmerkte bij de geldkoffers, is ze vaak afhankelijk geweest van anderen en heeft ze dus, ondanks het feit dat ze haar best doet, nog niet veel kunnen verdienen.
Daarom dat ik Katrien niet eens verdenkt , volgens mij speelt zij gewoon een eerlijk spel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7