Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Klaartje23 mar 2018, 11:25

 2245  Uma
robbe.vermesen schreef:Dat is net hetzelfde met Gilles en Bertrand, bijna exact hetzelfde type.... Lijken net broers.
Inderdaad. Joke lijkt wel Eline 2.0
Zelfde profiel: vrouw, single, blond, stevig uit de kluiten gewassen, geeft een verlegen indruk maar is dat volgens mij allesbehalve. Maar ze kan misschien niet zo goed acteren, want in de video waarover dit topic gaat, doet ze precies toch een beetje raar. Misschien is ze gewoon een beetje een "rare" en dat bedoel ik niet negatief of als belediging, laat dat duidelijk zijn. Mensen die mij kennen vinden mij ook een rare, maar dat is zoals ik ben.
Gebruikersavatar

geertn44423 mar 2018, 11:31

 236
Wie frunikt er aan hun gezicht ?
- Kelly
- Pieter
- Pascale
- Bahador
- Joke


Wie komt niet aan zijn gezicht/neus/haar ?
- Lloyd (klein krabje nagelaten)
- Katrien
- Jeffrey
- Channey
- Steve
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2018, 11:51

 2204
Klaartje schreef:Iets anders dat mij opviel na het bekijken van deze video: Bahador heeft zijn baard afgeschoren voor de fotosessie.
Hij had geen baard bij het intakegesprek, wel een baard toen hij het nieuws kreeg en geen baard bij de fotoshoot.

Hij heeft dus speciaal om het nieuws te krijgen een baard laten groeien. Verdacht! :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator23 mar 2018, 12:15

 3483  Uma
Klaartje schreef:Inderdaad. Joke lijkt wel Eline 2.0
Zelfde profiel: vrouw, single, blond, stevig uit de kluiten gewassen, geeft een verlegen indruk maar is dat volgens mij allesbehalve. Maar ze kan misschien niet zo goed acteren, want in de video waarover dit topic gaat, doet ze precies toch een beetje raar. Misschien is ze gewoon een beetje een "rare" en dat bedoel ik niet negatief of als belediging, laat dat duidelijk zijn. Mensen die mij kennen vinden mij ook een rare, maar dat is zoals ik ben.
Ik denk ook niet dat ze verlegen is, eerder "recht voor de raap" maar dat was Marzena ook en kan voor leuke momenten zorgen. Variatie in "types" is juist positief (vgl met Dumbtation Island: allemaal dezelfde beperkte herseninhoud - sorry GDC; uiteraard ken ik die mensen niet maar de paar fragmenten die ik gezien heb, zorgen ervoor dat ik die mensen niet wil kennen. BTW ik ben absoluut niet preuts maar de trend van al die programma's is toch het verheerlijken van voyeurisme, not my piece of cake!)

Euhm Klaartje, niet enkel mensen die jou kennen, vind jou een rare hoor 😎
Gebruikersavatar

Klaartje23 mar 2018, 13:04

 2245  Uma
Frolva schreef:Hij had geen baard bij het intakegesprek, wel een baard toen hij het nieuws kreeg en geen baard bij de fotoshoot.

Hij heeft dus speciaal om het nieuws te krijgen een baard laten groeien. Verdacht! :mrgreen:
En wel weer een baard en korter haar (al zie je dat moeilijk met die pet die hij draagt) in de trailer met beelden van de eerste aflevering (waar hij high-five doet met Channy) die getoond werd op het einde van Café de Mol.

Highly suspicious! 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 16:39

 8153
Wat ook opvalt bij die filmpjes is dat Steve een kwartslag gedraaid zit, zodat je hem in profiel ziet en niet "en face" zoals de anderen. Daardoor hoor je wel zijn eerste reactie, maar je ziet er zijn gezichtsuitdrukking niet bij. Daarna draait hij zich wel om om nog iets te zeggen, maar de eerste, onmiddellijke reactie op het goede (of reeds bekende?) nieuws krijgen we niet te zien. Dat maakt het wel iets gemakkelijker als er gefaket moet worden.