Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

noor.kerstens27 mar 2018, 11:22

 23
een van de quotes tijdends de proef met de rappel hadden steve en chenny met de volgende tekst "ik ben niet zo geod in anders zijn dan mezelf, tenzij ik toneel moet spele natuurlijk"

daarna zie je dat pascal dat zegt tijdends de selecties wanneer ze zegt "tenzij ik toneel moet spelen, wijst ze precies zo eens een keer naar iemand achter de camera, zo precies van ja als ik mol moet zijn kan ik dat wel net alsof ze hadden haar al gevraagd of ze mol wil zijn. als jullie een beetje snappen wat ik bedoel? ik vind het verdacht dat ze zo reageerd. :|
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2018, 11:38

 3423  Yens
noor.kerstens schreef:...daarna zie je dat pascal dat zegt tijdends de selecties wanneer ze zegt "tenzij ik toneel moet spelen"...
Ik heb ergens over Pascale gelezen (weet niet meer waar) dat ze nog niet zolang geleden begonnen is met (amateur) toneelspelen. Het kan zijn dat ze daar gewoon op doelt. Anderzijds zie je dat amateur toneelspelers al wel eens als mol gekozen werden (Eline bv.). Dus ik hou haar nog steeds in het oog, ook al vond ik dat in de eerste aflevering haar "mollenstreken" te veel in de picture werd gezet.