Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier27 mar 2018, 22:41

Deelnemer  46
robbe.vermesen schreef:Fijn dat jullie dat dit jaar ook weer doen en de kandidaten van vorig jaar er ook bij betrekken!
Ah ja natuurlijk he. Het is ondertussen een grotere familie geworden (en ze breidt dit jaar alweer uit) 😉
Gebruikersavatar

Mateo27 mar 2018, 22:56

 870
Ik vind jullie allemaal nog steeds geweldig leuk! Waren jullie maar allen familie van mij... dacht ik net. 🙂
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh28 mar 2018, 09:20

 344  Sven
Frolva schreef:Hier werkt het filmpje ook gewoon.

Thibaud heeft wél een wit hemd aan, maar om dat nu te omschrijven als 'een wit vlak' ...? :mrgreen:
Haha.
Gebruikersavatar

brian.jason28 mar 2018, 15:02

 22
Annelies vorige week:
Jeffrey is de mol niet, daar ben ik 100% zeker van.

Annelies deze week:
Ik twijfel tussen Jeffrey en Pascal.

:roll:
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 15:13

 2204
Lijkt me wel verstandig om af en toe je mening te herzien. 😉

Ik doe dat - vooral naar aanleiding van wat ik hier lees - meermaals per dag. :mrgreen:
Gebruikersavatar

mollig1828 mar 2018, 18:08

 229  Bert
waren die opdrachten niet opvallend gemakkelijk/simpel de eerste aflevering?

Die raadseltjes waren gemakkelijk: pluim
dan die doden; zelfs al was je paar keer fout dan nog waren er niet zo veel mogelijkheden om het slot te openen
die genesis mss al iets moeilijker
die sleutel vinden, leek mij ook niet zo moeilijk, zeker niet met die tip

akkoord dat de kippenproef praktisch onmogelijk was
dominostenen mss moeilijkheid door de beperkte tijd
maar die raadsels met die basketballen, waren wel heel simpel
wie is het was ook heel simpel

dan die laatste proef ging het enkel over gokken van bij wie hoort de juiste uitspraak.
waarvan het eigenlijk wel verrassend is dat er nog 3 vd vijf goede antwoorden worden gegeven.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2018, 19:46

 3483  Uma
mollig18 schreef:waren die opdrachten niet opvallend gemakkelijk/simpel de eerste aflevering?


Het antwoord op de eerste vraag is Nee: het geheel was moeilijk
In volgorde dan:
pluim: makkelijk
doden: moeilijk en tijdrovend wanneer er een fout is, want je weet niet welke fout is
genesis: moeilijk
sleutel: in de zaklamp zoeken lijkt me niet een van de eerste opties
kippen vangen: amper haalbaar
dominostenen: niet zo moeilijk maar toch duidelijk aanwezig risico op een accidentje
raadsels: die bepaalden niet de moeilijkheidsgraad: wel het scoren
wie ben ik: zeer doenbaar
laatste opdracht: ja kans op gokken (en verkeerd gokken) is groot dus slaagkans is laag.
Gebruikersavatar

Fizmo28 mar 2018, 19:53

 12
Ik denk dat Pascale de Cathy van vorig seizoen is die iedereen verdenkt maar niet de mol is 🙂

Wat wel correct is, is dat Pascale volgens mij er lang zal in zitten (eg. de laatste 3 afleveringen). Het is me al opgevallen dat de personen waar ze op focussen eg. verdacht maken dat die steeds zeer ver geraken. Een beetje gelijk in een film waar ze meer focussen op de hoofdrolspelers en die karakters meer ontwikkelen dan de personages die een bijrol spelen. Vermoedelijk omdat die er toch vrij snel uitliggen.
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2018, 09:29

 3547  Sven
Thibaud Dedier schreef:Extra video vanuit café De Mol. Onze verdachte vlak voor de finale 😃
Ik zag je gisteren in CDM zitten, Thibaud, en ik dacht "Ewel, ben ik nu even ontgoocheld dat er geen wekelijkse analyse komt op het forum". Maar allé, bovenstaand filmpke maakt het terug goed 😉