Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

sjackie.hoffman27 mar 2018, 22:15

 48
Weet er iemand wat er gebeurd met de afvallers ? Dacht dat deze op een andere locatie verbleven tot de mol was afgelopen ?
Alsook dat hun omgeving het niet mocht weten ? Maar blijkbaar nu niet meer want Kelly vertelde in café dat iedereen zei leuk en je gaat da goed doen . Als de afvallers vertellen over hun deelname en na paar dagen thuis weten ze het toch ? Wat als het uitlekt ? Kan iemand hier meer over kwijt of ex deelnemer ?
Gebruikersavatar

sara.pantoja27 mar 2018, 22:38

 100
Volgens mij bedoelde Kelly hier mee dat nadat haar omgeving te horen/zien kreeg dat zij zou deelnemen aan de Mol, nadat dus alle kandidaten voorgesteld werden in de eerste Café De Mol. Dan heeft haar omgeving dus een week de tijd om haar succes te wensen en er 'van overtuigd te zijn dat ze het goed zal doen'.
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2018, 23:04

 3423  Yens
sara.pantoja schreef:Volgens mij bedoelde Kelly hier mee dat nadat haar omgeving te horen/zien kreeg dat zij zou deelnemen aan de Mol, nadat dus alle kandidaten voorgesteld werden in de eerste Café De Mol. Dan heeft haar omgeving dus een week de tijd om haar succes te wensen en er 'van overtuigd te zijn dat ze het goed zal doen'.
Helemaal juist, zo verstond ik het ook 🙂
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh28 mar 2018, 09:19

 344  Sven
Zover ik weet gaan ze direct naar huis, misschien nog een afscheidsmoment met de andere kandidaten maar vrijwel meteen naar huis. De kandidaten worden daarom pas later bekend gemaakt. De omgeving weet dus ook niet dat ze mee hebben gedaan (misschien hebben ze net als de Nederlandse een vertouwenspersoon die het mag weten, geen idee), die weten het pas als iedereen het weet en dan weet je dus niet hoelang diegene in het spel heeft gezeten.

Dit is ook een reden waarom ze zo ver van Belgie gaan om te filmen, zoals GDC als vertelde, minder kans op mensen (Belgen/Nederlanders) die GDC herkennen en dus weten dat het opnames voor De Mol zijn.

Maar het blijft natuurlijk altijd riskant, hoewel ik denk dat het met de Nederlandse editite nog moeilijker is omdat dat bekende Nederlanders zijn en tegenwoordig met social media, is de kans op lekken groter. Vaak is het daardoor ook zo dat kandidaten uitlekken voor de echte bekendmaking.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2018, 09:45

 3483  Uma
lorenzo.dejongh schreef:Zover ik weet gaan ze direct naar huis, misschien nog een afscheidsmoment met de andere ...
Ik dacht absoluut niet hoor, specifiek opdat elke overdracht van informatie naar de resterende deelnemers onmogelijk moet zijn.
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 10:00

 2204
De kandidaten hebben inderdaad geen afscheidsmoment, omdat ze dan informatie zouden kunnen doorgeven aan bevriende kandidaten.

Ze mogen meteen naar huis (en moeten de opnames mee naar België nemen), maar moeten daar nog even 'onderduiken', omdat ze natuurlijk aan hun omgeving hebben gezegd een bepaalde tijd weg te zullen blijven.
Anders zouden sommige mensen weten dat iemand snel af valt, en dat is niet de bedoeling.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh28 mar 2018, 15:14

 344  Sven
ex-molinator schreef:Ik dacht absoluut niet hoor, specifiek opdat elke overdracht van informatie naar de resterende deelnemers onmogelijk moet zijn.
Ik dacht Kelly in Cafe De Mol te horen zeggen dat er nog een moment was, ik moet het even terugkijken. Waarschijnlijk heb ik het verkeerd gehoord of begrepen, kan maar zo. Ik check het vanavond even.
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2018, 13:16

 3547  Sven
Info van oudere topics:
Thibaud Dedier schreef:De namen worden in realiteit wel degelijk één voor één vernoemd in de volgorde die we op tv zien : de spanning die er heerst is dus authentiek. Het vertrek trouwens ook : echt een heel hard moment: "bang eruit en geen kans meer om nog iets te zeggen"

Voor de uitzending wordt natuurlijk wel wat geknipt om de zaken vlotter te laten verlopen.
Thibaud Dedier schreef:Inderdaad : dat is exact de reden waarom het er zo hard aan toe gaat. Maar dat maakt ook dat je plots van iemand waarmee je intens een avontuur samen hebt beleefd zonder meer wordt afgesloten. Echt heftig hoor
Thibaud Dedier schreef:Nee, het klopt idd niet dat de afvallers ginder blijven, integendeel. Je vliegt sito presto terug naar België waar je op één of andere manier moet onderduiken. Erg eenzame periode trouwens. Wij hadden verbod om contact te hebben met elkaar tot de reunie in Gaston (die mee opgenomen werd in de laatste aflevering)