Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

pieter.grauwels28 mar 2018, 01:23

 69
Zondagnacht na de eerste uitzending had ik een theorie gestuurd die ik gepost had op dit forum via screenshots naar de officiële Instagram pagina van De Mol met de vermelding dat ik met zekerheid kon aanduiden dat de mol Steve was. Hierop reageerden ze maandagochtend "Bedankt voor deze clue!!" Zijn er nog mensen die (vorige jaren) antwoord gekregen hebben van de programmamakers?

Ik vond het VOORAL opvallend dat ze vandaag een video op hun instagram plaatsten waarin het woord "clue" terugkwam namelijk: "Wanneer je goede clues begint te lezen en helemaal in de war geraakt". Het lezen van goede clues kan trouwens bijna enkel slaan op dit forum want bijna nergens op sociale media wordt het zo geanalyseerd als hier.

Mijn theorie die ik had ingestuurd ging over de loopwedstrijd van Steve. Dit is écht speculeerwerk, maar hoe ik het opvat is dat Steve de mol is en dat de programmamakers dat natuurlijk ook weten, maar dat deze tip in de loopwedstrijd puur toevallig is en niet door de makers in het programma is verwerkt. Vandaar hun verwijzing naar de "goede clue" maar dat ze "er toch van in de war geraken".
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle28 mar 2018, 17:36

 263
Ik had ook die instagrampost gezien, bleef me ook bij.

Waar kan ik jouw theorie precies lezen?
Gebruikersavatar

pieter.grauwels28 mar 2018, 17:57

 69
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik had ook die instagrampost gezien, bleef me ook bij.

Waar kan ik jouw theorie precies lezen?
Je kan dit lezen in mijn post die ik maakte met naam "Loopwedstrijd Leuven - 200 meter"
Kan trouwens iemand bevestigen dat het instagramaccount van De Mol ALTIJD al als profielnaam demol.be heeft gehad?

Ofwel zie ik spoken maar ik dacht dat hun profielnaam gewoon De Mol was. Nu nadat ik deze tip had doorgestuurd zondagnacht, denk ik dat ze hun account hebben veranderd in "demol.be" - niet speciaal zou je zeggen? Maar ik verstuurde het bericht van mijn account met profielnaam "duploc.com" - exact ook zo in kleine letters.

Verder is het webadres http://www.demol.be een irrelevante website dus ik zou niet begrijpen waarom ze het zouden gebruiken als profielnaam, tenzij ze subtiel willen duidelijk maken dat ik op het juiste spoor zat? (samen met hun instagram post in verband met "clues"

hmm..?
Gebruikersavatar

Davy28 mar 2018, 18:49

Site Admin  1167  Uma
pieter.grauwels schreef:Kan trouwens iemand bevestigen dat het instagramaccount van De Mol ALTIJD al als profielnaam demol.be heeft gehad?
Volgens mij is dit een fanaccount, en geen officiëel account van VIER of Woestijnvis