Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Persephone28 mar 2018, 17:32

 42
In het artikel van de Decathlon over de sporten van de deelnemers staat dat 'P. uit West-Vlaanderen: squasht en fietst'.
Ok, Pieter is sportief, denk ik dan.
Het verbaast me als ik vervolgens zie dat Pieter degene is die bij de derde proef moeite heeft om het looptempo bij te houden en zeer duidelijk (geacteerd?) uitgeput is eens ze bij hun stop aankomen.

(en ik weet dat Steve en Pascale allebei lopen als hobby, maar zou dat echt zo'n verschil maken?)
Gebruikersavatar

yevo28 mar 2018, 17:47

 281  Uma
Persephone schreef:In het artikel van de Decathlon over de sporten van de deelnemers staat dat 'P. uit West-Vlaanderen: squasht en fietst'.
Ok, Pieter is sportief, denk ik dan.
Het verbaast me als ik vervolgens zie dat Pieter degene is die bij de derde proef moeite heeft om het looptempo bij te houden en zeer duidelijk (geacteerd?) uitgeput is eens ze bij hun stop aankomen.

(en ik weet dat Steve en Pascale allebei lopen als hobby, maar zou dat echt zo'n verschil maken?)
Ik denk vooral dat het artikel in Decathlon wat geforceerd was omdat ze sponsor zijn. Dus dat iedereen wel een sport heeft moeten aangeven.
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2018, 16:09

 3547  Sven
yevo schreef:Ik denk vooral dat het artikel in Decathlon wat geforceerd was omdat ze sponsor zijn. Dus dat iedereen wel een sport heeft moeten aangeven.
ja, ok, maar dan direct 2 sporten? Dan zou ik het bij 1 houden 🙂
Gebruikersavatar

Heinz30 mar 2018, 22:47

Forum veteraan  427  Uma
yevo schreef:Ik denk vooral dat het artikel in Decathlon wat geforceerd was omdat ze sponsor zijn. Dus dat iedereen wel een sport heeft moeten aangeven.
Dat denk ik ook. Pieter is misschien een keer naar de squashclub gefietst en daar heeft Decathlon wat moois van gemaakt.
Gebruikersavatar

joachim.morrens31 mar 2018, 00:02

 200  Yens
Pieter is een heel toffe kandidaat die wel wat aan sport zal doen, maar zo heel afgetraind ziet hij er nu toch ook niet uit he 😉 DUs echt verdacht vond ik het niet 🙂 En 't Is ook in een vreemd land, heeft ook pas een jetlag achter de rug waarschijnlijker.
Gebruikersavatar

ex-molinator31 mar 2018, 09:56

 3483  Uma
joachim.morrens schreef:En 't Is ook in een vreemd land, heeft ook pas een jetlag achter de rug waarschijnlijker.
Die jetlag geldt voor iedereen, hé.
Trouwens, het gezegde luidt: West is the best, East is the beast! (en eigen ervaring bevestigt dat).
Gebruikersavatar

kim.baudart31 mar 2018, 15:46

 138
Ook niet vergeten dat ze daar echt wel op hoogte zitten hé. Iemand zegt 'we zitten op 2000 meter' en Wikipedia bevestigt dat ongeveer: San Miguel de Allende ligt volgens hen op 1910m. Niet iedereen reageert daar even goed/slecht op.
Gebruikersavatar

Persephone01 apr 2018, 22:09

 42
waarschijnlijk zit ik zoals ieder jaar opnieuw veel te snel met tunnelvisie :roll: