Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joachim.morrens28 mar 2018, 20:09

 200  Yens
Hallo iedereen,

Even -- een misschien dom -- hersenspinsel van mij hier posten.

Betreft: Het filmpje waar de kandidaten horen dat ze geselecteerd zijn op de VIER site:
https://www.vier.be/video/de-mol/zo-rea ... -bangelijk

Toen ik dat filmpje voor het eerst zag moest ik meteen -- bewust of onbewust of tussen de twee -- denken:
Wat als men bij de echte mol nu eens de reactie toont op:

"Wij hebben jou gekozen als mol", in plaats van "Je bent geselecteerd voor de mol".

Bij sommige kandidaten kan hun reactie ook op die mededeling passen, VOORAL bij Joke. Ik vind haar reactie zelfs eerder passen bij zo'n mededeling dan voor de selectie zelf.
Maar ook bij Bahador, Steve, Lloyd, en misschien ook bij Jeffrey. Bij de anderen niet echt zou ik zeggen.

Wat denken jullie? 🙂
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle28 mar 2018, 21:01

 263
Wat me wel opvalt: sommige reacties zijn identiek dezelfde als degene die werden verspreid in het filmpje vóór het programma begon, andere zijn anders in de eerste aflevering. Daaraan zie je in elk geval hoeveel knip- en plakwerk eraan te pas komt en hoe wij op het verkeerde been worden gezet.
Gebruikersavatar

joachim.morrens28 mar 2018, 21:03

 200  Yens
Ja, ik herinner me zoiets. Was die bij Pieter niet helemaal anders?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2018, 01:12

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Wat me wel opvalt: sommige reacties zijn identiek dezelfde als degene die werden verspreid in het filmpje vóór het programma begon, andere zijn anders in de eerste aflevering. Daaraan zie je in elk geval hoeveel knip- en plakwerk eraan te pas komt en hoe wij op het verkeerde been worden gezet.
Dat moet ik dus echt eens opnieuw bekijken.

Help! Ik snap echt niet hoe mensen het in de 24 u die een dag maar heeft klaarspelen om de aflevering en/of Café De Mol en/of de trailers oonieuw te bekijken (met de nodige stops en replays en het opnemen van en inzoomen op bepaalde details) en dan ook nog berichten te posten op dit forum.
We zijn 1 aflevering ver en ik kan al niet meer mee :roll:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2018, 01:14

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:ik denk dat het bij een drietal mensen anders is
Verlos mij uit mijn lijden en verklaar u nader, schone dame!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2018, 01:18

 8153
Ik vond het filmpje van Joke raar: ze sloeg haar handen om haar gezicht en zei perplex en alsof ze het niet kon geloven "zo zot!".
Maar is ze daarom de mol?
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2018, 08:14

 3483  Uma
chicawah schreef:Dat moet ik dus echt eens opnieuw bekijken.

Help! Ik snap echt niet hoe mensen het in de 24 u die een dag maar heeft klaarspelen om de aflevering en/of Café De Mol en/of de trailers oonieuw te bekijken (met de nodige stops en replays en het opnemen van en inzoomen op bepaalde details) en dan ook nog berichten te posten op dit forum.
We zijn 1 aflevering ver en ik kan al niet meer mee :roll:
Dat heet multitasking en is een onfeilbaar systeem waarmee je in 80% van de gevallen de juiste mol verkeerd identificeert 😉 .
Het helpt ook om zowat overal een hint te zien: zo vond ik deze ochtend dat de kleur van het logo van mijn melk die ik vorige zondag toevallig in een Mexicaanse nachtwinkel gekocht heb verdacht veel lijken op de kleur van Bahador's baard (die hij ondertussen geschoren heeft). En tussen de vuilnis vond ik de rekening terug en het tijdstip waarop de betaling gebeurd is : 19:28u, net het uur aangeduid in de tweede foto van Bahador's horloge.
Toeval? I think not!
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle29 mar 2018, 08:36

 263
chicawah schreef:Verlos mij uit mijn lijden en verklaar u nader, schone dame!
ja, daarvoor zou ik moeten terugkijken en daarvoor heb ik geen tijd :mrgreen:

ik meen me te herinneren dat er bij Pieter en Joke en Steve een ander stukje wordt getoond maar ben het niet zeker
Gebruikersavatar

sara.pantoja29 mar 2018, 09:26

 100
chicawah schreef:Dat moet ik dus echt eens opnieuw bekijken.

Help! Ik snap echt niet hoe mensen het in de 24 u die een dag maar heeft klaarspelen om de aflevering en/of Café De Mol en/of de trailers oonieuw te bekijken (met de nodige stops en replays en het opnemen van en inzoomen op bepaalde details) en dan ook nog berichten te posten op dit forum.
We zijn 1 aflevering ver en ik kan al niet meer mee :roll:
Ik begrijp jou volledig ! Ik ben dit seizoen al veel actiever (zowel op het forum als afleveringen tot in het oneindige herbekijken en mijn eigen excel daarvoor bijhouden) en moet eigenlijk vanaf eind opdracht 2 tot het einde van aflevering 1 nog voor de 2e keer bekijken en mijn bedenkingen noteren. Betrap mezelf er ook op dat ik meer en meer op het werk tussendoor kom kijken en aan mijn eigen analyse zit te werken.
Volgens mij ben ik een zombie tegen dat we op het einde van het programma zitten 😲 😉
Gebruikersavatar

Heinz29 mar 2018, 20:57

Forum veteraan  427  Uma
chicawah schreef:Ik vond het filmpje van Joke raar: ze sloeg haar handen om haar gezicht en zei perplex en alsof ze het niet kon geloven "zo zot!".
Maar is ze daarom de mol?
Misschien is de reactie van de Mol er wel tussen gestopt op het moment dat hij te horen krijgt dat hij de Mol is. Zou mooi zijn.