Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ulrike.vandamme29 mar 2018, 15:17

 6  Uma
Gilles De Coster heeft net een foto geüpload op Instagram met daarop 'Rabid Joke'. Zou dat een tip zijn?

Uit de foto denk ik verder te kunnen afleiden dat de andere kandidaten haar in de volgende aflevering waarschijnlijk zullen moeten zoeken. Waarschijnlijk zal zij een vrijstelling kunnen verdienen als de rest haar niet vindt en de rest geld om haar te vinden?

Maar terug naar die Rabid. Rabid is een film uit 1977 (het geboortejaar van Jeffrey).

Dit is de omschrijving van de film.
A young woman develops a taste for human blood after undergoing experimental plastic surgery, and her victims turn into rabid, blood-thirsty zombies who proceed to infect others, which turns into a city-wide epidemic.

Geen idee of we daar iets uit moeten afleiden.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2018, 15:25

 3423  Yens
ulrike.vandamme schreef:Gilles De Coster heeft net een foto geüpload op Instagram met daarop 'Rabid Joke'. Zou dat een tip zijn?
Niet te ver zoeken: rabid is gewoon Engels voor "dol". Dus letterlijk staat daar "dolle Joke". Dus gewoon een "bijnaam" zoals ze in de Far West wel meer deden 🙂.

Verder denk ik wel dat er volgende aflevering een opdracht komt waar de andere kandidaten (of een deel van hen) op zoek moet gaan naar Joke en haar "doden" iets in de zin van paintball of zo. Op de site van Vier staat een nieuw filmpje dat in die richting wijst: zie mijn ander topic in deze rubriek:
Video op site VIER: Is Joke dood?
Gebruikersavatar

Klaartje29 mar 2018, 18:37

 2245  Uma
Allez vooruit, GDC doet er nog een schepje bovenop!

Reclame voor de tweede aflevering, maar stel dat Joke de Mol is, zou het dan niet overdreven zijn om je mol zo in de picture te zetten?

Het begon al voor de eerste uitzending met die "stunt" met het grondplan van Mol in Tielt. Daarna pakt Joke met een recordtijd in het abseilen de enveloppe die "veel voordeel" zou kunnen opleveren voor de rest van het spel. En nu speciaal een fotoke in elkaar zetten met "dolle, fanatieke Joke" in het middelpunt van de belangstelling.

Het is er zo ver over dat je bijna zou gaan denken: die Joke kan nooit de Mol zijn.
Gebruikersavatar

JKpowned29 mar 2018, 18:42

 259
Misschien gaat het wel over het boek Rabid door T.K. Kenyon.

"In a thrilling novel with clever twists and turns, four characters—a graduate student, her professor, his wife, and her priest—spin out of control in a world where science and religion are in constant conflict."
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2018, 20:19

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
Het is er zo ver over dat je bijna zou gaan denken: die Joke kan nooit de Mol zijn.
En wat zal je mening zijn indien blijft dat ze in de finale zit? 😛
Er bestaan ook dubbelspionnen hé (een beroep waaraan dubbele risico's verbonden zijn).
Gebruikersavatar

Klaartje29 mar 2018, 20:42

 2245  Uma
ex-molinator schreef:En wat zal je mening zijn indien blijft dat ze in de finale zit? 😛 .
Als ze de finale haalt, zal ze daar zijn om het spel te winnen. Als ze de Mol is, dan is het een Eline 2.0 maar met meer Lara Croft-allures.

Voor nu blijf ik erbij: Joke krijgt veel te veel exposure. Ze was al behoorlijk in the picture in aflevering 1 met dat pakken van die enveloppe, nu wordt ze ook weer aangekondigd als de grote ster in afl.2. Alles draait om Joke, de 2018-versie van de vrouwelijke helft van Bonnie and Clyde, "WANTED: dead or alive". Dat vind ik er wat over.
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2018, 21:44

 3423  Yens
Klaartje schreef:Als ze de finale haalt, zal ze daar zijn om het spel te winnen...
Denk het ook, zij is voor mij kanshebber 1 om het spel te winnen 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2018, 21:45

 2354  Uma
Ik denk dat het NIET de bedoeling is dat De Mol die envelop pakt... Maar dat ga ik pas bevestigen als ik weet wat de inhoud ervan is. Want volgens mij is dit echt meer bedoelt voor een kandidaat.
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2018, 22:54

 3483  Uma
Ik denk ook niet dat ze De Mol is, sterker zelfs ik ben er helemaal van overtuigd dat ze de mol niet is (zie mijn verdachten lijstje).
Maar anderzijds zijn er al snel zo veel zaken die haar tot niet-mol bombarderen dat ik ook dat niet meer vertrouw.