Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Annelies Cooymans01 apr 2018, 11:25

Deelnemer  1
Afbeelding

Toen tijdens de eerste uitzending van Café de Mol Gilles De Coster de nieuwe kandidaten kwam voorstellen was de spanning te snijden. Ik was samen met enkele andere kandidaten van het seizoen 2017 door Woestijnvis uitgenodigd om dit live te mogen meemaken. De eerste aflevering hebben we ook in Café de Mol bekeken en genoten van de schitterende proeven en de prachtige opnames. Het is moeilijk te beschrijven wat er allemaal door je hoofd gaat. Je voelt terug de emoties en de spanning en vooral ook dat heel aparte gevoel van 'ik ben er bij, wij zijn er bij'. Door het feit dat je met deze ploeg dag en nacht samen bent ontstaat er na een paar dagen een band die je moeilijk in een paar woorden kunt samenvatten. Een mengeling van vriendschap, solidariteit, wantrouwen... Na de eerste aflevering van seizoen 2018 ben ik direct met afvaller één, Kelly, gaan praten om haar moed in te spreken. Ik besef zo goed hoe ze zich moet voelen. Ik heb immers alle afvallers van vorig seizoen zien vertrekken en weet hoe erg dit is. Ik vind het grappig hoe op alle internet media en fora wordt gegokt en gegist naar de mol. Als kijker is het een pure gok om nu al een mol aan te duiden vermits gedurende de montage iedereen als verdacht kan voorgesteld worden. Ik zat bij mijn zoektocht naar de mol 2017 nogal snel op het juiste spoor omdat ik toevallig enkele proeven samen met de mol heb moeten doen waardoor mijn gevoel werd bevestigd. Wie op dit moment mijn verdachte is valt moeilijk te zeggen, daar is het nog te vroeg voor. Ik heb het gevoel dat de mol 2018 iemand is van iets rijpere leeftijd en voor het overige laat ik alle aanwijzingen en verdachtmakingen op het internet voorlopig aan mij voorbij gaan.
Ik wens jullie alvast veel succes met jullie zoektocht naar de mol!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 11:29

 8153
Heeeeeeee Annelies!
Wat leuk dat je hier opduikt! Ik hoop je hier vaker te lezen en misschien ook je "collega's".
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 11:30

 429
Bedankt Annelies, ik vond je geniaal vorig seizoen (ik dacht immers echt dat jij de mol was 😲 )
Inderdaad, het zou toch wel tof zijn als er iemand 'rijper' eens de mol was!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 11:39

 8153
Ik heb lang geloofd dat Robin de mol was, maar na de prachtige tocht met de caravan, dacht ik toch dat het Annelies was.
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 11:41

 429
chicawah schreef:Ik heb lang geloofd dat Robin de mol was, maar na de prachtige tocht met de caravan, dacht ik toch dat het Annelies was.
Inderdaad #metoo 😂
Gebruikersavatar

kim.baudart01 apr 2018, 11:52

 138
Welkom hier, Annelies! Ik kijk er naar uit om ook af en toe wat inzichten te krijgen van iemand die in elk geval al eens écht een mol ontmaskerd heeft!
Gebruikersavatar

Davy01 apr 2018, 12:06

Site Admin  1167  Uma
Welkom op het molforum, Annelies! 😃

Altijd leuk om te lezen hoe jullie als ex-kandidaten betrokken blijven bij het programma.
Ik kan me voorstellen dat jullie de nieuwe reeks op een totaal andere manier beleven.

Bedankt om even een post achter te laten hier.

Ik krijg spontaan zin in pannenkoeken :scratch:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 12:14

 8153
Davy schreef: Ik krijg spontaan zin in pannenkoeken :scratch:
Maar liefst met suiker i.p.v. vliegen 😉
Manmanman, Annelies en haar pannenkoeken, dat was 1 van de meest hilarische momenten van de reeks van vorig jaar. Wij kwamen niet meer bij van het lachen.
En hoe Annelies daarna met een uitgestreken gezicht de waarheid sprak! Ronduit fantastisch!
Gebruikersavatar

Elysia198501 apr 2018, 12:15

 105
Welkom Annelies! Jij was vorig jaar een van mijn favoriete kandidaten,een terechte finalist. Ik kijk uit naar jouw inzichten en ben helemaal akkoord dat zo’n eerste aflevering het onmogelijk is om de mol al te ontmaskeren.
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2018, 10:23

 3423  Yens
chicawah schreef:...Manmanman, Annelies en haar pannenkoeken, dat was 1 van de meest hilarische momenten van de reeks van vorig jaar. ..
Ik zou nog meer zeggen: een van de meest hilarische momenten in de geschiedenis van het programma 😉.
Gebruikersavatar

masterveecee03 apr 2018, 09:03

 3547  Sven
Welkom Annelies!

Dit jaar verdenk je Jeffrey, niet?