Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Kobe03 apr 2018, 00:26

 429
ex-molinator schreef:100% mee eens (alhoewel ik haar momenteel niet als mol zie).
Ik probeer haar toch zeker niet uit te sluiten, die fout heb ik al té vaak gedaan.
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 09:05

 2204
ex-molinator schreef:de mollen heel afwisselend te erk gaan.
te kerk gaan?
te zerk gaan?
te perk gaan?

😛

:mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 09:27

 3483  Uma
Frolva schreef:te kerk gaan?
te zerk gaan?
te perk gaan?

😛

:mrgreen:
Damn, de " " erkt eeral niet. 😲
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 10:27

 8153
Kobe schreef:Inderdaad in zekere zin wel!
Stel nu dat Cathy de mol bleek te zijn bijvoorbeeld, dan zou een heel aandeel kijkers "teleurgesteld" zijn of weinig sympathie tonen voor haar omdat ze zo hard was, er zijn (zeker voor de gemiddelde kijker) toch nog altijd grenzen aan het verraad
(ik zelf vond haar wél geweldig!)
Ik vond Cathy ook geweldig, net zoals ik nu Joke geweldig vind, maar mijn man en dochter vonden Cathy een beetje te fanatiek en moeten na Rabid Joke niets meer van Joke hebben.
Voor Eline daarentegen heb ik het nooit echt gehad. Ik vind haar ook de zwakste mol ever.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 10:34

 8153
Kobe schreef:En om dit toe te passen op dit seizoen:

Pieter duidelijk het sympathiekst!!
Misschien Joke door haar "overdreven" reactie minder sympathiek/zoals Cathy (alhoewel haar verontschuldiging haar net héél/te sympathiek maakte)
Soms hoor ik ook dat Pascale een "vervelende stem" heeft of wat veel commandeert, maar ben daar niet mee eens.
Alles is zo subjectief.
Gans ons gezin vond Gilles zo sympathiek, maar zagen in hem niet de mol. Bij elke eliminatie zaten wij te duimen dat hij er niet uit ging. Bij de reeks met Gilles vond ik iedereen sympathiek en vond ik het voor elke kandidaat jammer dat hij/zij eruit lag.
Bij de groep van vorig jaar heeft het heel lang geduurd eer ik Robin en Eline sympathiek vond. Marzena kreeg van bepaalde mensen kritiek, maar ik vind haar een straffe madam.
En nu vind ik Joke echt wel sympathiek, ondanks het feit dat ze er vol voor gaat en soms nog heviger is dan Cathy.
Je mag niet vergeten dat wij die mensen alleen "kennen" van de fragmenten die ze ons tonen. Als je aan De Mol mag meedoen, ben je echt geen seut, saaie piet, idioot, antipathiek mens, asociaal geval enz. hoor!
Gebruikersavatar

Kobe03 apr 2018, 10:37

 429
chicawah schreef:Alles is zo subjectief.
Gans ons gezin vond Gilles zo sympathiek, maar zagen in hem niet de mol. Bij elke eliminatie zaten wij te duimen dat hij er niet uit ging. Bij de reeks met Gilles vond ik iedereen sympathiek en vond ik het voor elke kandidaat jammer dat hij/zij eruit lag.
Bij de groep van vorig jaar heeft het heel lang geduurd eer ik Robin en Eline sympathiek vond. Marzena kreeg van bepaalde mensen kritiek, maar ik vind haar een straffe madam.
En nu vind ik Joke echt wel sympathiek, ondanks het feit dat ze er vol voor gaat en soms nog heviger is dan Cathy.
Je mag niet vergeten dat wij die mensen alleen "kennen" van de fragmenten die ze ons tonen. Als je aan De Mol mag meedoen, ben je echt geen seut, saaie piet, idioot, antipathiek mens, asociaal geval enz. hoor!
Inderdaad, allemaal speciale en geweldige mensen natuurlijk!!
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 14:51

 2204
chicawah schreef:Ik vond Cathy ook geweldig, net zoals ik nu Joke geweldig vind, maar mijn man en dochter vonden Cathy een beetje te fanatiek en moeten na Rabid Joke niets meer van Joke hebben.
Na de tweede aflevering is mijn sympathie voor Joke ook toegenomen. Zeker het moment waarop ze zich excuseerde tegenover de mensen van de pick-up vond ik straf. Als dat geacteerd was heeft Joke haar roeping gemist. 😉
Gebruikersavatar

kim.baudart03 apr 2018, 22:17

 138
Ja, mijn sympathie voor haar is ook gegroeid na Rabid Joke (al vond ik haar daarvoor ook al wel sympathiek, ik hou wel van go-getters en mensen met het hart op de tong... )

Voor mij was het vooral dat moment van 'helemaal in 't rood gaan' vlak nadat ze geschoten is. Die mix van teleurstelling, verontwaardiging, boosheid, en dat dat helemaal vervallen in haar eigen dialect (terwijl ze anders best verstaanbaar is voor een Antwerpse zoals ik). Ik herken dat nogal van mezelf.
Gebruikersavatar

billie.holiday04 apr 2018, 07:17

 462  Bert
Joke is de enige die blijkbaar goed beseft dat ze met ‘ de mol ‘ bezig is en vooruit denkt. Zij had tenminste een B-plan als het haar niet lukte om ongezien de haciënda te bereiken. Ze ging onderhandelen met hen. Voor mij blijft ze een sympathieke madame
Gebruikersavatar

Jansen04 apr 2018, 07:50

 3423  Yens
billie.holiday schreef:Zij had tenminste een B-plan als het haar niet lukte om ongezien de haciënda te bereiken.
Dat was nu net wat ik zo vreemd vond: ze leek niet veel moeite te doen voor het A-plan: ongezien blijven. Een helikopter hoor je toch van ver aankomen? Ik weet dat het redelijk open landschap was maar er waren toch bomen? Ik zou in elk geval eerst pogingen doen om ongezien te blijven door achter een boom te gaan staan. Zij doet dat dus totaal niet en blijft gewoon in het midden van de weg doorlopen. Verklaring? Ze heeft misschien het hopeloze van de situatie ingezien en dan beslist om plan B te doen.

Ik heb zondag tijdens de aflevering echt gedacht : "zal het dan toch Joke zijn?" maar na haar woede-uitbarsting toen ze werd "doodgeschoten" en de emotionele reactie erna, heb ik haar definitief van mijn mollijstje geschrapt. Als dat geacteerd was dan heeft ze een verkeerd beroep gekozen (alhoewel, dierenarts is ook een prachtberoep 😉 )
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 09:17

 2204
eveline.vanhemel schreef:Dat was nu net wat ik zo vreemd vond: ze leek niet veel moeite te doen voor het A-plan: ongezien blijven. Een helikopter hoor je toch van ver aankomen? Ik weet dat het redelijk open landschap was maar er waren toch bomen? Ik zou in elk geval eerst pogingen doen om ongezien te blijven door achter een boom te gaan staan. Zij doet dat dus totaal niet en blijft gewoon in het midden van de weg doorlopen. Verklaring? Ze heeft misschien het hopeloze van de situatie ingezien en dan beslist om plan B te doen.
Tot dat inzicht ben ik inmiddels ook al gekomen.

Joke kon NOOIT alleen met de pasvragen de haciënda bereiken; ze had de hulp van anderen nodig.
Gebruikersavatar

Margot304 apr 2018, 11:35

 91
Frolva schreef:Tot dat inzicht ben ik inmiddels ook al gekomen.

Joke kon NOOIT alleen met de pasvragen de haciënda bereiken; ze had de hulp van anderen nodig.
ik denk ook dat als ze haar niet zouden vinden zouden ze toch gewoon haar op wachten aan de haciënda? dus ik denk ook dat ze wel besefte dat het nooit ging lukken, zonder te onderhandelen