Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 19:21

 2204
billie.holiday schreef:Eigenlijk ging het mij niet om het aanraken, maar of de mol iedere keer weet wie hij naar huis stuurt.
Ik vermoed van niet, want dat heeft geen nut (toch?).

Zou het enkel extra moeilijk maken voor de mol om spontaan te reageren bij de eliminatie.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 19:38

 8153
Frolva schreef:Ik vermoed van niet, want dat heeft geen nut (toch?).

Zou het enkel extra moeilijk maken voor de mol om spontaan te reageren bij de eliminatie.
Als ik de mol zou zijn, zou ik het niet willen weten. Op die manier zou het voor mij ook spannend zijn en zou ik spontaan kunnen reageren als het rode scherm verschijnt.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 20:31

 3483  Uma
Jill schreef:Jeffrey zit al 2 x vlak achter de afvaller 😉
zie ex-molinator @ Plaats Jeffrey bij eliminatie
De 1e maal kan bewust zijn, de 2de maal was het toeval.
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 22:08

 2204
ex-molinator schreef:zie ex-molinator @ Plaats Jeffrey bij eliminatie
De 1e maal kan bewust zijn, de 2de maal was het toeval.
Tenzij alle kandidaten plaatsen toegewezen krijgen, natuurlijk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 22:13

 8153
Frolva schreef:Tenzij alle kandidaten plaatsen toegewezen krijgen, natuurlijk.
Gilles De Coster wijst de plaatsen aan. Wie braaf geweest is, een bankje naar voor :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 22:25

 2204
chicawah schreef:Gilles De Coster wijst de plaatsen aan. Wie braaf geweest is, een bankje naar voor :mrgreen:

Loop je wel meer risico dat Jeffrey achter je zit. :-? :-? :-?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 22:27

 8153
Frolva schreef:Loop je wel meer risico dat Jeffrey achter je zit. :-? :-? :-?

:mrgreen:
Ik zou waarschijnlijk naast hem moeten zitten op de laatste rij :roll:
Gebruikersavatar

BeaVer04 apr 2018, 17:48

 1293  Uma
In Wie is de mol NL dit jaar, was er een hele theorie van Simone die telkens op de groepsfoto van de volgende aflevering op de plaats stond van de afvaller van de vorige aflevering. Dit klopte, tot de aflevering dat ze afviel. Het was dus puuuuuuuur toeval. 1 kans in hoeveel duizend was dat?

Ik ga er zelf van uit, dat er weer 1 of andere plot twist komt. De mol die misschien bepaalt of de afvaller mag blijven of niet?
Gebruikersavatar

masterveecee05 apr 2018, 08:52

 3547  Sven
Hou er ook rekening mee dat normale kandidaten ook kunnen mee-mollen om verwarring te zaaien bij de rest 🙂
Gebruikersavatar

Taupe07705 apr 2018, 09:58

 767  Yens
Ik geloof nog steeds niet dat Jeffrey de mol is maar er zijn vele verwijzingen naar hem zoals de shirts die overeenkomen met de opdrachten, het woord "RAT" etc. Dit is TE opvallend.
Tegelijk heeft hij meeste geld verdient ... strookt niet echt met een mol.

Maar wat als ze plots volgende aflevering heel wat geld kunnen kwijt geraken uit de pot doordat de mol de afvaller kent en dit bijvoorbeeld nog kan aangepast worden ... dan zou iemand zoals Jeffrey (maar ook anderen) plots de groep geld doen verliezen en misschien op een subtiele wijze zodat de niet forum lezer het niet merkt ...