Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

billie.holiday03 apr 2018, 08:26

 462  Bert
Rare zin toch ?

Geen idee of ze de mol iedere keer inlichten , wie er zal afvallen, maar in een vorig seizoen zat de mol toch altijd ergens in het bereik zodat hij ze kon aanraken.
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2018, 08:39

 3423  Yens
billie.holiday schreef:Rare zin toch ?

Geen idee of ze de mol iedere keer inlichten , wie er zal afvallen, maar in een vorig seizoen zat de mol toch altijd ergens in het bereik zodat hij ze kon aanraken.
Heb je gezien dat Katrien iedereen aanraakte als ze een groen scherm kregen?
Gebruikersavatar

billie.holiday03 apr 2018, 09:14

 462  Bert
Nog niet opgelet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 11:19

 8153
Dit is weer zoiets dat recyclage zou zijn van eerdere reeksen.
Volgens mij concentreren veel mensen zich teveel op zaken die vroeger al als hint gebruikt werden: het aanraken van de geëlimineerden, de T-shirts van de mol, de playlists, de kleur van de molboekjes, petten enz.
Gebruikersavatar

masterveecee03 apr 2018, 11:59

 3547  Sven
chicawah schreef:Dit is weer zoiets dat recyclage zou zijn van eerdere reeksen.
Volgens mij concentreren veel mensen zich teveel op zaken die vroeger al als hint gebruikt werden: het aanraken van de geëlimineerden, de T-shirts van de mol, de playlists, de kleur van de molboekjes, petten enz.
Ja, vind ik ook. Aan de andere kant, misschien doen ze het omdat iedereen denkt dat er geen recyclage is 😎
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 apr 2018, 12:19

 767  Yens
billie.holiday schreef:Rare zin toch ?

Geen idee of ze de mol iedere keer inlichten , wie er zal afvallen, maar in een vorig seizoen zat de mol toch altijd ergens in het bereik zodat hij ze kon aanraken.
Dit zal in ieder geval weer over een speciale eliminatie gaan, zoals vorig jaar in de 3de aflevering met de speciale bril. Als je goed kijkt, zie je trouwens ook dat ze op dat moment op een luchthaven zijn. In de inhoud voor die 3de aflevering staat trouwens ook dat de kandidaten, voor ze naar de hoofdstad reizen (met het vliegtuig dan), er hen nog een verrassing wacht... Ik ben benieuwd met welk origineel en sowieso super goed idee ze nu weer gaan afkomen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 12:19

 8153
masterveecee schreef:Ja, vind ik ook. Aan de andere kant, misschien doen ze het omdat iedereen denkt dat er geen recyclage is 😎
Zoals zodanig opvallend mollen dat het lijkt alsof het een kandidaat is die zichzelf verdacht wil maken.
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 14:54

 2204
chicawah schreef:Volgens mij concentreren veel mensen zich teveel op zaken die vroeger al als hint gebruikt werden: het aanraken van de geëlimineerden, de T-shirts van de mol, de playlists, de kleur van de molboekjes, petten enz.
Dat gevoel heb ik ook.

Anderzijds, zou het wel grappig zijn indien de makers er dit jaar een hint in steken die vorig jaar op dit forum circuleerde.
Iets met - ik zeg maar iets - een nummerplaat. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jill03 apr 2018, 15:51

 6
Jeffrey zit al 2 x vlak achter de afvaller 😉
Gebruikersavatar

david.willems03 apr 2018, 16:28

 17
Jill schreef:Jeffrey zit al 2 x vlak achter de afvaller 😉
Goed opgemerkt, als dit de volgende aflevering gebeurt is die kans wel heel klein... Momenteel kan het nog gewoon toeval zijn, 1/9 * 1/8 komt wel eens voor. Benieuwd of het volgende keer ook zo is!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 17:00

 8153
Frolva schreef:Dat gevoel heb ik ook.

Anderzijds, zou het wel grappig zijn indien de makers er dit jaar een hint in steken die vorig jaar op dit forum circuleerde.
Iets met - ik zeg maar iets - een nummerplaat. :mrgreen:
Heb ik mij ook al bedacht. Misschien moeten we ons laten betalen voor onze goede ideeën :mrgreen:
Gebruikersavatar

billie.holiday03 apr 2018, 19:17

 462  Bert
Eigenlijk ging het mij niet om het aanraken, maar of de mol iedere keer weet wie hij naar huis stuurt.