Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 apr 2018, 16:38

 767  Yens
Het lijkt mij weer een heel leuke aflevering te gaan worden, vol van de Mexicaans sfeer. Wat ik denk dat er in deze aflevering allemaal gaat voorkomen:
- Uit de inhoud en de reclamespots voor deze aflevering kunnen we al afleiden dat de kandidaten een typisch Mexicaans feestje zullen moeten organiseren.
- Ook vermoed ik dat ze op een bepaald moment opnieuw gesplitst zullen worden in 2 groepen:
--> Pieter, Katrien en Pascale doen een opdracht met mensen die door elkaar lopen en allemaal verschillende kleuren sombreros ophebben. Katrien en Pascale staan boven naast een klok om een overzicht te hebben en Pieter staat beneden bij de Mexicanen. Ik heb op sociale media wel al zien voorbijkomen dat er mensen in België in alle geheim en zonder dat ze het zelf wisten, zouden meegewerkt hebben om deze proef uit te testen, dus is er hier misschien iemand die er al meer over weet ofzo?
--> Bahador en Lloyd doen iets met tequila's drinken en andere kleinere opdrachten.
--> Steve, Jeffrey en Joke moeten om de beurt op pinata's met de hoofden van bekende zangers/zangeressen op slaan, terwijl er een andere kandidaat door een koptelefoon een liedje te horen krijgt van één van die artiesten, vermoed ik dan.
- Dan is er ook nog een opdracht op een racecircuit. Jeffrey rijdt met een auto en Pieter zit in een stoel op het dak. De rest doet andere kleinere opdrachten op en rond het racecircuit, denk ik. Volgens mij rijdt er ook een auto rond met een ervaren racepiloot in, ofzo.
- Tenslotte is er ook nog de speciale eliminatie die zich op een luchthaven zal afspelen. Gilles De Coster licht de mol subtiel in over de identiteit van de afvaller en Bahador zegt iets over dat niemand de waarheid zal zeggen, omdat het een spel is.

Het maakt mij allemaal in ieder geval weer heel benieuwd en hopelijk is het weer snel zondag! 😉
Gebruikersavatar

Frolva04 apr 2018, 17:43

 2204
Héérlijk dat zelfs trailers zo worden geanalyseerd! 😉
Gebruikersavatar

billie.holiday04 apr 2018, 17:53

 462  Bert
Als ik de trailer bekijk, heb ik het gevoel dat Pieter eruit zal gaan . Vorige keer werd Channy ook in the picture gezet met die helikopter en toen had ik ook dat gevoel.

Ik hoop dat ik verkeerd ben want Ik zou het spijtig vinden als Pieter eruit zou gaan.
Gebruikersavatar

ex-molinator04 apr 2018, 20:06

 3483  Uma
billie.holiday schreef:Als ik de trailer bekijk, heb ik het gevoel dat Pieter eruit zal gaan . Vorige keer werd Channy ook in the picture gezet met die helikopter en toen had ik ook dat gevoel.

Ik hoop dat ik verkeerd ben want Ik zou het spijtig vinden als Pieter eruit zou gaan.
Ik zou het zeer spijtig vinden omdat het dan de 3de keer is dat eenvoor mij onverdachte deelnemer geëlimineerd wordt.
Ik heb liever dat mijn lijstje topverdachten uitgedund wordt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 apr 2018, 22:32

 8153
Eigenlijk wil ik er niemand uit!
Gebruikersavatar

Jansen05 apr 2018, 07:56

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef:...Ik heb op sociale media wel al zien voorbijkomen dat er mensen in België in alle geheim en zonder dat ze het zelf wisten, zouden meegewerkt hebben om deze proef uit te testen, dus is er hier misschien iemand die er al meer over weet ofzo?...
Er waren in België toch mensen die een doos hebben ontvangen met allemaal dingen die te maken hadden met Mexico en De Mol. Lijkt me dat het daar waarschijnlijk iets mee te maken heeft. Als ik me niet vergis werd die doos verstuurd van op een adres in Aalst.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 apr 2018, 08:03

 767  Yens
eveline.vanhemel schreef:Er waren in België toch mensen die een doos hebben ontvangen met allemaal dingen die te maken hadden met Mexico en De Mol. Lijkt me dat het daar waarschijnlijk iets mee te maken heeft. Als ik me niet vergis werd die doos verstuurd van op een adres in Aalst.
Nee, het is niet dat... Het was echt iets waarvoor mensen zich ingeschreven hebben om aan mee te doen en wanneer de eerste trailer van dit nieuwe seizoen van 'De Mol' dan verscheen, werd voor hen plots duidelijk dat ze meegewerkt hadden aan een opdracht van 'De Mol' (om die uit te testen) zonder dat ze het zelf wisten... Het is de opdracht met de verschillende kleuren sombrero's die door elkaar lopen op een plein en Katrien en Pascale die naast de klok van een kerk vanuit de hoogte op het gebeuren neerkijken.
Gebruikersavatar

Jansen05 apr 2018, 08:09

 3423  Yens
Mollenjager-DT schreef:Nee, het is niet dat... Het was echt iets waarvoor mensen zich ingeschreven hebben om aan mee te doen en wanneer de eerste trailer van dit nieuwe seizoen van 'De Mol' dan verscheen, werd voor hen plots duidelijk dat ze meegewerkt hadden aan een opdracht van 'De Mol' (om die uit te testen) zonder dat ze het zelf wisten... Het is de opdracht met de verschillende kleuren sombrero's die door elkaar lopen op een plein en Katrien en Pascale die naast de klok van een kerk vanuit de hoogte op het gebeuren neerkijken.
Ah OK, heb het nog niet zien passeren op Facebook of Twitter 🙂. Maar ik vond die doos toch ook iets raar, misschien krijgen we daar later ook nog een verklaring voor 😉.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh05 apr 2018, 13:51

 344  Sven
Die drift/race opdracht lijkt mij echt geweldig. Sign me up.
Gebruikersavatar

ex-molinator05 apr 2018, 17:02

 3483  Uma
billie.holiday schreef:...
Ik hoop dat ik verkeerd ben want Ik zou het spijtig vinden als Pieter eruit zou gaan.
Mocht het gebeuren dan hoop ik troost te vinden in Pieter's commentaar: iets in de zin van F*cking Shit!, Miljaardenondekl*ten!, K*tprogramma!, e.d.