Cedric schreef:Deze post is volledig wat ik me heb zitten afvragen vanaf gisterenavond tot nu..Alleszins 3).
Ik zie 3 mogelijkheden:
1) Joke heeft enorm veel geluk gehad... Is het haar pasvraag die ervoor zorgt dat Jeffrey eruit ging? En is het haar vrijstelling die ervoor zorgt dat Katrien eruit ging?
2) Joke is de Mol en vermeldt steeds wat verschillende mensen, om de kijkers een ruimere blik te geven qua mogelijke verdenkingen.
3) We worden massaal om de tuin geleid... Ik ga ervan uit dat bij die interviews voor de eliminatie de producers aan alle kandidaten vissen naar quotes over alle kandidaten. Ik ga er dus ook van uit dat Joke telkens over iedereen wel wat te zeggen had wat verdacht was, wat evenzeer gold voor de andere kandidaten, en dat de producers dan gewoon maar wat quotes nemen van de kandidaten en al dan niet willekeurig uitzenden wat hen goed uitkomt.
Ik ben in elk geval erg benieuwd naar hoe Joke de proeven in de volgende aflevering zal aanpakken.. Bijvoorbeeld: Met wie zal ze samenwerken? Ze ...
3) kan samen met 1) of met 2).
Ik zie in Joke (nog altijd) geen mol, wel een supergedreven winnaarstype.
Even off topic:
Jij en Joke zijn bijna van dezelfde leeftijd. Ik weet niet of je vrijgezel bent, maar indien wel: waag je kans
Mo k zoekik miskien beter zehn ho mè joen zieke katte zere no Tielt. T è to nie verre vo hie weh