Onder "archief" zijn ook die van de vorige jaren nog te zien.
Interessant om eens terug te kijken nu je weet wie daar De Mol was
Davy schreef:Een overzichtje van wie de kandidaten volgens de montage verdenken, staat ook dit jaar weer opBedankt Davy
https://www.wieisdemol.be/theorie/verdenkingen.php
Onder "archief" zijn ook die van de vorige jaren nog te zien.
Interessant om eens terug te kijken nu je weet wie daar De Mol was
mollig18 schreef:Ik bedoelde idd de baseballproef.Ik hoop dat Katrien zich vergist. Als van de 9 kandidaten er 6 vanaf de 4e aflevering op de juiste mol zitten dan is het een triestig seizoen.
Volgende exit: Steve?
In cafe de mol zei Katrien dat ze nog steeds denkt dat ze goed zat maar gewoon niet genoeg vragen juist kon beantwoorden...
Weten alle overblijvers dan wie de mol is? Of zit katrien nog steeds fout
mollig18 schreef:twee dingen over Katrien:Bovendien was ze in Café De Mol nog overtuigd dat ze wel degelijk de juiste mol had. De eliminatie kwam wel ‘heel toevallig’ goed uit, net op het moment dat ze haar ligamenten gescheurd had en dus eigenlijk de rest van de proeven niet meer goed mee zou kunnen doen. Dus misschien zou het nog kunnen ook. Ik zou het ook vreemd vinden als een intelligente vrouw zoals Katrien naar huis moet en ze dan niét de conclusie trekt dat ze fout zit... tenzij daar een goede reden voor is!
Zij verdacht Steve volgens mij absoluut niet: ze was zeer geïnteresseerd om de telefoon af te luisteren toen Joke niet door had dat ze de telefoon niet had afgelegd
Zij is er van overtuigd dat mol een "zij" was.
zie https://www.youtube.com/watch?v=OLPPK6gryYo
Op het einde verspreekt ze zich duidelijk
Klaartje schreef:Hebben jullie ook opgemerkt dat Joke in aflevering 2 zegt dat haar twee hoofdverdachten Jeffrey en Katrien waren, die toen wel 3000 euro in de pot brachten met hun geslaagde Blind sightseeing, maar dat volgens Joke deden om op de "definitely not-lijst" te geraken?Deze post is volledig wat ik me heb zitten afvragen vanaf gisterenavond tot nu..
Wel, wat zien we na aflevering 4? Jokes twee hoofdverdachten liggen er allebei met klikken en klakken uit!
Heeft Joke nu met die vrijstelling te pakken in aflevering 4 haar eigen exit verhinderd of heeft ze maar wat zitten zeveren (zomaar om het even wat zeggen) bij haar verdenkingen, zoals eigenlijk alleen de mol zich kan veroorloven?
Met je twee hoofdverdachten naar huis lijkt het me als kandidaat bijzonder moeilijk om nu op eens te moeten overschakelen op een nieuwe verdachte (Robin had dat vorig seizoen ook aan de hand, vlak voor aflevering 5). Is het uitstel van executie voor kandidate Joke of heeft ze als mol niks te vrezen?