Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Taupe07711 apr 2018, 09:04

 767  Yens
Hallo ex-mol kandidaten en uiteraard ook aan mijn mede molgangers op het forum mocht dit reeds gevraagd zijn één van de vorige jaren.

Tijdens het spel zelf zijn de kandidaten zich dan bewust van wat ze de groepspot hebben opgebracht (of gekost) of zijn ze teveel bezig met enerzijds het zoeken naar de mol en anderzijds het uitvoeren van de opdrachten waardoor je niet (goed) kan inschatten wat je individueel gewonnen hebt.

Thx!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT11 apr 2018, 10:14

 767  Yens
Taupe077 schreef:Hallo ex-mol kandidaten en uiteraard ook aan mijn mede molgangers op het forum mocht dit reeds gevraagd zijn één van de vorige jaren.

Tijdens het spel zelf zijn de kandidaten zich dan bewust van wat ze de groepspot hebben opgebracht (of gekost) of zijn ze teveel bezig met enerzijds het zoeken naar de mol en anderzijds het uitvoeren van de opdrachten waardoor je niet (goed) kan inschatten wat je individueel gewonnen hebt.

Thx!
Ik weet niet zeker of ze dit ook zo uitgebreid en zo tot in de puntjes uitgerekend doen als de vele mollenvangers die naar het programma kijken, maar ik meen mij wel te herinneren dat dat in de vorige jaren al enkele keren gezegd is dat er wel kandidaten zijn die het op die manier aanpakken. Zo denk ik zelfs dat Stijn uit 'De Mol 2016' een lijst bijhield van hoeveel geld iedereen ongeveer hand binnengebracht. Dat werd toen nog gezegd door Gilles Van Bouwel in het programma zelf. Dat verklaart misschien ook meteen hoe het komt dat hij toen op Cathy als mol zat. Zij had weinig binnengebracht, omdat ze heel de tijd met mol Gilles bezig was en ze zijn gedraag een beetje 'kopieerde'.
Gebruikersavatar

Taupe07711 apr 2018, 11:12

 767  Yens
ok bedankt voor antwoord.
Ik hou me dit jaar weg van de tunnels maar was verrast hoe Joke zich zo verdedigde in vorige aflevering door te zeggen dat ze ook haar best deed om geld te winnen ... als je dat niet beseft dan zeg je dat niet of je bent echt een strever ... :roll: of de mol :albino:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 apr 2018, 10:38

 8153
Robin Justé schreef:Denk dat iedereen vd kandidaten daar zeer bewust mee bezig is/was... "follow the money" is zeker een belangrijke bron van informatie.
Wow, de Rode Ridder in ons midden! Nu krijgen we het antwoord meteen uit de eerste hand.
Merci Robin!
Gebruikersavatar

Taupe07712 apr 2018, 10:54

 767  Yens
Robin Justé schreef:Denk dat iedereen vd kandidaten daar zeer bewust mee bezig is/was... "follow the money" is zeker een belangrijke bron van informatie.
Bedankt Robin, leuk dat je hier terug bent. Nu nog eens op TV in café de Mol?

Dus Joke vermeldt duidelijk dat ze haar uiterste best doet want beseft dus dat ze zeer weinig heeft opgebracht. Is het om de verdenkingen op haar als mogelijke mol te verminderen maar dat zou ik net wel willen als ik niet de mol ben. Of is het het competitiebeest Joke dat reageert en die wil op een gelijke manier behandeld worden als degenen die meer opgebracht hebben... zien dat ik niet in een tunnel geraak zoals vorig jaar de Robin-tunnel :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 apr 2018, 11:16

 8153
Taupe077 schreef:Bedankt Robin, leuk dat je hier terug bent. Nu nog eens op TV in café de Mol?
Als er iemand is die ze eens aan tafel zouden moeten vragen, dan is het Robin wel!
Taupe077 schreef:Dus Joke vermeldt duidelijk dat ze haar uiterste best doet want beseft dus dat ze zeer weinig heeft opgebracht. Is het om de verdenkingen op haar als mogelijke mol te verminderen maar dat zou ik net wel willen als ik niet de mol ben. Of is het het competitiebeest Joke dat reageert en die wil op een gelijke manier behandeld worden als degenen die meer opgebracht hebben... zien dat ik niet in een tunnel geraak zoals vorig jaar de Robin-tunnel :mrgreen:
Het competitiebeest denk ik.
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2018, 09:40

 767  Yens
Taupe077 schreef:Bedankt Robin, leuk dat je hier terug bent. Nu nog eens op TV in café de Mol?
Zie je wel dat ik alles op voorhand voorspel ... in elke film of serie weet ik al onmiddellijk wie de moordenaar is ... behalve in de mol dus ...