Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 11:58

 3547  Sven
SPOILER
De rest is voor straks 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 14:18

 3547  Sven
De rest:
SPOILER
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2018, 14:33

 2834  Uma
Dank voor de moeite, MVC!!

- Verbazend dat Bertrand niet van Mol veranderde na zijn rode scherm..
- Zot hoe die selectieprocedures gaan. 1 uur gesprek met 150 kandidaten.. Chapeau.
- Oman als bestemming? Klinkt eigenlijk verbazend leuk. Al was het maar omdat ik dat land eigenlijk niet ken, behalve van naam.
- Die museumproef blijft een van de leukste van de voorbije jaren. Een nachtelijke dronken opdracht mag nog wel eens vind ik 😃 (Maar ook geen gewoonte worden of men zal niet meer feesten buiten de opdrachturen.)
- Ocharme de kandidaten inderdaad bij die eliminatie als het zo lang duurt :O
- Dat ze de molboekjes mogen houden lijkt me het minste! Stel je voor dat je dat niet mag houden...

Maar vooral dit:
- "Kandidaten moeten sowieso 3 weken afwezig blijven".
Betekent dit dan dat ze effectief sowieso 3 weken in Mexico zitten, weliswaar alle afvallers apart in andere hotels?
Also: hoe zit het dan met de familie die afkomt? Moeten die ook van alle 10 kandidaten sowieso een week verlof nemen?
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 14:54

 3547  Sven
Cedric schreef:Maar vooral dit:
- "Kandidaten moeten sowieso 3 weken afwezig blijven".
Betekent dit dan dat ze effectief sowieso 3 weken in Mexico zitten, weliswaar alle afvallers apart in andere hotels?
Also: hoe zit het dan met de familie die afkomt? Moeten die ook van alle 10 kandidaten sowieso een ...
Hoe dat juist moet, heeft ie niet willen zeggen. gewoon dat ze 3w onder de radar moeten blijven.

En is graag gedaan ze. Was vooral leuk dat je het hier postte om eens te beluisteren 🙂
Gebruikersavatar

Mola Lisa15 mei 2018, 15:13

 328  Uma
masterveecee schreef:Hoe dat juist moet, heeft ie niet willen zeggen. gewoon dat ze 3w onder de radar moeten blijven.

En is graag gedaan ze. Was vooral leuk dat je het hier postte om eens te beluisteren 🙂

Misschien kan Jeffrey daar een antwoord op geven ?
Thx Masterveecee
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2018, 15:21

 2834  Uma
masterveecee schreef:Hoe dat juist moet, heeft ie niet willen zeggen. gewoon dat ze 3w onder de radar moeten blijven.

En is graag gedaan ze. Was vooral leuk dat je het hier postte om eens te beluisteren 🙂
Ere wie ere toekomt, het was hannes.bossuyt die het postte 😉
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 15:22

 3547  Sven
Cedric schreef:Ere wie ere toekomt, het was hannes.bossuyt die het postte 😉
owla! dan ben ik al de hele tijd verkeerd!! 😃
even rechtzetten: bedankt, Hannes :oops:
Gebruikersavatar

Yvo17 mei 2018, 18:27

 1111  Uma
Er zijn op youtube interviews verschenen van Newsmonkey van de 3 finalisten.
Maar bij het interview van Pieter werd er met geen woord gerept over de verdenkingen en verborgen hints.
2016 ➡️ Gilles: Ik denk niet dat er een comment is die ik niet gelezen heb.
2017 ➡️ Eline: Beste molloten, mollenjagers, of hoe jullie je ook willen noemen, ik heb jullie de laatste maanden op de voet gevolgd.

De mol leest toch elk jaar mee op dit forum om te kijken wie hem/haar verdenkt en waarom?
Waarom werd er dan niks over gezegd in het interview met Pieter? Pieter zei niet van ik heb de verdenkingen gelezen etc.
Dat vond ik jammer dit jaar. Tenzij ze nog een verrassing hebben voor ons?
Gebruikersavatar

Cedric17 mei 2018, 19:37

 2834  Uma
Ik heb eigenlijk de indruk dat behalve Jeffrey (en mensen van de productie die input zochten voor Café De Mol) geen enkele betrokkene dit seizoen dit forum gevolgd heeft hoor..
Gebruikersavatar

Yvo17 mei 2018, 19:39

 1111  Uma
Cedric schreef:Ik heb eigenlijk de indruk dat behalve Jeffrey (en mensen van de productie die input zochten voor Café De Mol) geen enkele betrokkene dit seizoen dit forum gevolgd heeft hoor..
Baha heeft in het interview met Newsmonkey gezegd dat hij redelijk wat gelezen heeft over theorieën die hier gepost werden. En ik denk niet dat Baha en Jeffrey de enige zijn die hier meegelezen hebben.
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mei 2018, 19:44

 3483  Uma
Cedric schreef:Ik heb eigenlijk de indruk dat behalve Jeffrey (en mensen van de productie die input zochten voor Café De Mol) geen enkele betrokkene dit seizoen dit forum gevolgd heeft hoor..
Ik zou het iets anders formuleren: Jeffrey is de enige van de molkandidaten 2018 die herkenbaar geregistreerd is op dit forum. Het zou me absoluut niet verwonderen dat er een paar stille accounts zijn van deelnemers aan De Mol. NIet dat het nodig is om mee te lezen (behalve in het Off Topic subforum).
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mei 2018, 19:45

 3483  Uma
@ Yvo.

Wat was het gezegde ook alweer: Great minds think alike! 😎
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13