Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

commisaris Witse31 mar 2018, 11:11

 260
In Zeno, bijlage bij De Morgen van zaterdag 31 maart, staat dit : heb foto genomen want ben technisch niet onderlegd genoeg voor iets beters :oops: :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje31 mar 2018, 11:30

 2245  Uma
commisaris Witse schreef:In Zeno, bijlage bij De Morgen van zaterdag 31 maart, staat dit : heb foto genomen want ben technisch niet onderlegd genoeg voor iets beters :oops: :oops:
Afbeelding


Afbeelding
Dat zijn alle letters van de woorden van de basketsubopdracht.

Zoals ik al in het topic Afl. 1 opdracht 2 (tocht met de mariachi's) schreef: als je alle 18 letters in de anagrammenoplosser gooit, komt eruit:

LOPEN DUS, MOL KATRIEN

Zo'n weggever zal het toch wel niet zijn zeker?

Maar je weet maar nooit. Vorig jaar, in aflevering 2, waren er ook al mensen die op de eerste twee lijnen van de dierenletterpuzzel "Eline is de mol" lazen. Dat bleek achteraf dus wel een hint, hoewel je pas absolute zekerheid kon verwerven door er het raster van de QR-code overheen te schuiven (6 posities naar links en 8 naar boven).

Mysterieuze Katrien toch maar in de gaten houden?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2018, 11:41

 8153
We worden beroemd :!:
Fantastisch artikel. Maar is er niet nog een pagina? Nu stopt het zo abrupt. Ik zou graag het vervolg lezen, dus als het kan...
Gebruikersavatar

Klaartje31 mar 2018, 11:54

 2245  Uma
chicawah schreef:We worden beroemd :!:
Fantastisch artikel. Maar is er niet nog een pagina? Nu stopt het zo abrupt. Ik zou graag het vervolg lezen, dus als het kan...
Kan jij die kleine lettertjes lezen op de foto's hierboven? 😲
Gebruikersavatar

commisaris Witse31 mar 2018, 11:55

 260
chicawah schreef:We worden beroemd :!:
Fantastisch artikel. Maar is er niet nog een pagina? Nu stopt het zo abrupt. Ik zou graag het vervolg lezen, dus als het kan...
Neen hoor, het eindigt met de Pater Damiaan theorie. 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator31 mar 2018, 12:24

 3483  Uma
Toch fantastisch dat een spel als De Mol zoveel teweeg brengt: het aantal artikels in kranten, tijdschriften, websites.
Ik denk dat de arbeidsproductiviteit van de Vlaming eens serieuze dip neemt tot eind mei. 😉
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2018, 12:44

 3423  Yens
chicawah schreef:We worden beroemd :!:
Fantastisch artikel. Maar is er niet nog een pagina? Nu stopt het zo abrupt. Ik zou graag het vervolg lezen, dus als het kan...
Je kan het artikel ook online lezen (https://www.demorgen.be/tvmedia/wie-is- ... bb2fee812/), je moet je dan wel registreren. De eerste maand is gratis en er zijn geen verplichtingen om daarna een betalend abonnement te nemen.
Gebruikersavatar

Mateo31 mar 2018, 12:50

 870
Wat grappig! Zelfs ik word zo hier en daar geciteerd! Dat is me nog nooit gebeurd in een Vlaamse krant. 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2018, 13:38

 8153
Ze hebben het ook alleen over ons forum, nou ja, dat van Davy. We're simply the best!
Gebruikersavatar

Klaartje31 mar 2018, 14:00

 2245  Uma
eveline.vanhemel schreef:Je kan het artikel ook online lezen (https://www.demorgen.be/tvmedia/wie-is- ... bb2fee812/), je moet je dan wel registreren. De eerste maand is gratis en er zijn geen verplichtingen om daarna een betalend abonnement te nemen.
Ah, nu valt mijne frank pas. Ik dacht dat de titel van dat artikel een hint was, maar het is gewoon een krantenartikel met van alles van hier op het forum. Niks dat ik nog niet gelezen heb dan.

Allez vooruit, dat is ook de eerste keer dat we eens de krant halen in een andere rubriek dan "Ongevallen en Inbraken". 🙂
Gebruikersavatar

Frolva31 mar 2018, 15:31

 2204
Klaartje schreef:Kan jij die kleine lettertjes lezen op de foto's hierboven? 😲
Als je de foto's naar een nieuw tabblad sleept, dan is het artikel best leesbaar. 😉
Gebruikersavatar

Klaartje31 mar 2018, 17:05

 2245  Uma
Frolva schreef:Als je de foto's naar een nieuw tabblad sleept, dan is het artikel best leesbaar. 😉
Ah, als ik nu op de foto's klik, kan ik het wel lezen.

Goede reclame voor dit forum. Het gaat hier op zondagavond na de uitzendingen nog drukker worden dan het al was!

Het bezoekersrecord van 1122 mensen on line van zondag 25 maart even voor 22h gaat er met gemak aan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13