Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2018, 21:23

 8153
ex-molinator schreef:@ Yvo.

Wat was het gezegde ook alweer: Great minds think alike! 😎
Zeg! Dat had je toch tegen mij gezegd? :twisted:

Zouden er geen kandidaten zijn die op het forum niet alleen lezen maar ook onder een nickname soms iets posten :?: :batman:
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mei 2018, 21:26

 3483  Uma
chicawah schreef:Zeg! Dat had je toch tegen mij gezegd? :twisted:
Ja, maar toen dacht ik nog dat je theologie gestudeerd had . :mrgreen:
Gebruikersavatar

Davy17 mei 2018, 21:31

Site Admin  1167  Uma
Yvo schreef:De mol leest toch elk jaar mee op dit forum om te kijken wie hem/haar verdenkt en waarom?
Waarom werd er dan niks over gezegd in het interview met Pieter? Pieter zei niet van ik heb de verdenkingen gelezen etc.
Dat vond ik jammer dit jaar. Tenzij ze nog een verrassing hebben voor ons?
De kandidaten die ik heb gesproken hebben allemaal wel in mindere of meerder mate het forum gevolgd hoor.
Als ik zelf zou meedoen zou ik trouwens ook benieuwd zijn naar wat er allemaal geschreven wordt 😂

Pieter had vooral in het begin van de reeks veel gelezen omdat hij als priester enorm verdacht was na de voorstelling van de kandidaten.
Op de duur was het wel nog amper bij te houden zei hij nog... Daar kan ik me ergens iets bij voorstellen 😉

Baha zei dat hij bij het lezen van het forum soms zelf begon te twijfelen of hij De Mol niet was 😂

Korte quotes in het nieuwsartikel op de homepage trouwens
https://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=80
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2018, 21:32

 8153
ex-molinator schreef:Ja, maar toen dacht ik nog dat je theologie gestudeerd had . :mrgreen:
😲 Dus jij hebt theologie gestudeerd? F*cking hell!
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mei 2018, 21:44

 3483  Uma
chicawah schreef:😲 Dus jij hebt theologie gestudeerd? F*cking hell!
Ja, maar ik was gebuisd voor de examens en had te weinig aflaten om het diploma te kunnen kopen. :(
Gebruikersavatar

Yvo17 mei 2018, 23:19

 1111  Uma
Davy schreef:Pieter had vooral in het begin van de reeks veel gelezen omdat hij als priester enorm verdacht was na de voorstelling van de kandidaten.
Op de duur was het wel nog amper bij te houden zei hij nog... Daar kan ik me ergens iets bij voorstellen 😉
Bedankt Davy!
Gebruikersavatar

Cedric17 mei 2018, 23:32

 2834  Uma
Davy schreef:De kandidaten die ik heb gesproken hebben allemaal wel in mindere of meerder mate het forum gevolgd hoor.
Als ik zelf zou meedoen zou ik trouwens ook benieuwd zijn naar wat er allemaal geschreven wordt 😂

Pieter had vooral in het begin van de reeks veel gelezen omdat hij als priester enorm verdacht was na de voorstelling van de kandidaten.
Op de duur was het wel nog amper bij te houden zei hij nog... Daar kan ik me ergens iets bij voorstellen 😉

Baha zei dat hij bij het lezen van het forum soms zelf begon te twijfelen of hij De Mol niet was 😂

Korte quotes in het nieuwsartikel op de homepage trouwens
https://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=80
Dat moet eigenlijk heerlijk zijn als kandidaat. Al die theorieën, al die "tips", al die dingen die hier aangehaald worden en waar dingen achter gezocht wordt terwijl er helemaal niks van aan is.. Moet hilarisch zijn voor de deelnemers en producenten 😃

Anyway, merci voor je moeite, Davy, hopelijk heeft je 'reclame maken' gewerkt en komen er nog enkelen eens gedag zeggen 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mei 2018, 08:59

 8153
Cedric schreef:Dat moet eigenlijk heerlijk zijn als kandidaat. Al die theorieën, al die "tips", al die dingen die hier aangehaald worden en waar dingen achter gezocht wordt terwijl er helemaal niks van aan is.. Moet hilarisch zijn voor de deelnemers en producenten 😃

Anyway, merci voor je moeite, Davy, hopelijk heeft je 'reclame maken' gewerkt en komen er nog enkelen eens gedag zeggen 😛
Als ik kandidaat zou zijn, dan zou ik er ook van smullen, van al die theorieën en schrijfsels op het forum. En zeker omdat wij de kandidaten sympathiek vinden en positieve dingen schrijven over hen. Gelukkig is het hier geen Twitter of Instagram waar mensen ongenuanceerd afgekraakt worden door leeghoofden en halvegaren die zich sterk voelen omdat ze anoniem beledigingen in het rond kunnen strooien.
De theorieën die hier ontwikkeld worden zijn ook veel hoogstaander, zelfs als ze niet juist zijn.
Gebruikersavatar

Cedric18 mei 2018, 10:43

 2834  Uma
chicawah schreef:Als ik kandidaat zou zijn, dan zou ik er ook van smullen, van al die theorieën en schrijfsels op het forum. En zeker omdat wij de kandidaten sympathiek vinden en positieve dingen schrijven over hen. Gelukkig is het hier geen Twitter of Instagram waar mensen ongenuanceerd afgekraakt worden door leeghoofden en halvegaren die zich sterk voelen omdat ze anoniem beledigingen in het rond kunnen strooien.
De theorieën die hier ontwikkeld worden zijn ook veel hoogstaander, zelfs als ze niet juist zijn.
I agree. Is ook de grootste reden waarom ik steeds minder actief ben op Twitter.
Ik was de voorbije jaren eigenlijk vrij verslaafd aan sociale media, maar heb dat intussen wat aan banden gelegd. Behalve Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn heb ik al mijn accounts gedeletet. En van die 4 is het plan om binnenkort ook mijn account op Twitter op non-actief te zetten.
Enfin, forums vind ik sowieso leuker. Op een forum kunnen mensen uitspreken, worden ze niet onderbroken, wat er sowieso voor zorgt dat meningen genuanceerder en dus respectvoller geuit worden.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13